- Pacienta a suferit un infarct. Din fericire i-a fost acordat la timp primul ajutor si a avut norocul asta. Daca ar fi asteptat pana la sosirea ambulantei, inima i-ar fi cedat. Acum e in stare stabila si se va trezi din clipa in clipa. Are nevoie de odihna multa, asa ca imediat ce ajunge acasa, sa stea in pat cateva zile.
- Multumim, domnule doctor. spun si simt mana lui Niall in jurul meu.
Dupa ce barbatul brunet in halat alb se indeparteaza, Niall ma intoarce cu fata spre el si ma lipeste de pieptul sau.
- Nu stiu cum as putea sa iti multumesc pentru ca ai salvat-o.
-Nu trebuie sa imi multumesti, orice doctor ar fi facut asta.
- Dar tu nu esti orice doctor, plus ca ea e...mama mea si poate iti va fi candva soacra. Tu nu ai ramas ca mine, socata, tu ai luptat cu moartea,ai luptat sa o salvezi si ai facut-o. Te ador, Kim si sunt cel mai norocos ca te am. Az vrea sa fi langa mine mereu, iubito pentru ca ma simt nemuritor langa tine, salvarea mea! spune si ma saruta.
Cuvintele lui imi mangaie inima. M-am speriat cand am vazut-o pe Maura cazand, insa instinctul si anii de medicina m-au facut sa reactionez astfel. Am inceput masajul cardiac atunci cand am vazut pulsul aproape inexistent. Ma bucur ca am ajutat-o, ca e in viata. Niall ar fi suferit teribil si eu la fel. Maura imi e ca o mama, iar eu am pierdut deja una, nu puteam sa o pierd si pe a doua.
Nu stiu de cand suntem la spital, de cateva ore cred, asa ca ma desprind de Niall si il sun pe tata.
- Tata?
-Kim, e totul bine?
- Da, tata,Maura e stabilizata. E-n regula. Spune-le si celorlalti. Theo e bine?
- A plans pana acum, s- a speriat. Niall e bine?
- Da, e bine! spun aruncandu-i o privire.
-Bine, scumpo, sa mai suni!
- Da, tata, pa!
Ma duc pe scaunul de langa Niall si il imbratisez.
- Esti bine? ii soptesc in ureche.
- Daca tu ai fi fost pacienta...sau daca tu nu ai fi fost acolo, cred ca acum eram distrus, in ambele situatii, insa tu ai fost acolo si nu tu ai fost pacienta. Nu stiu cum s-a intamplat, dar sunt cel mai norocos barbat de pe planeta ca te am. Trebuie sa ma revansez, dar nimic nu ar putea sa iti multumeasca indeanjuns de mult cat meriti.
- E suficienta iubirea ta, tu. Daca te am pe tine e mai mult decat suficient. Mi-am implinit visul, am salvat un om, atat conteaza, ca e bine.
- Pe intai ianuarie plecam.
- Unde?
- Unde vrei, Las Vegas sau Paris?
- Ai vreo strategie ciudata? De ce alegi orasele astea?
- Doar asa. Deci?
- Paris. Las Vegas e mult prea nebunesc.
- Paris atunci.Niall's POV
Mama a fost externata de cateva zile si acum se simte mai bine, dupa multa nevoie si dupa ore intregi in care Kim a stat langa ea asigurandu-se ca totul e-n regula. O iubesc si o ador pentru ca face asta. Nu stiu ce m-as face fara ea. E pur si simplu fata perfecta, fata care iti ia durerea cu mana, fata pe care orice barbat ar vrea-o langa el. E Kim si doar eu sunt suficient de norocos incat sa o am.
Trebuie sa o fac sa se destinda, sa uite ca sarbatorile nu au fost chiar ceea ce ne-am asteptat si nici ceea ce voiam eu sa fie. Important e ca mama e bine, datorita iubitei mele. I-am pregatit o mica surpriza, ce-i drept astept de mult timp asta, insa acum cred ca voi avea ocazia. Vom fi in sfarsit singuri, doar noi, departe de tot si de toate.
Dupa ce Kim si-a facut bagajul , i l-am dus in masina lui Greg, apoi l-am dus si pe al meu. Sam a plecat spre Londra in urma cu o ora, iar peste cateva minute decoleaza si avionul nostru spre Paris. Sper sa ne incepem anul frumos.
Va fi frumos daca il incepem impreuna.
In avion ocupam locurile, Kim stand la geam, ca de obicei, iar eu tinand-o strans de mana. Stiu ca poate am luat-o prin surprindere cu oferta mea neasteptata, dar merita. Merita cateva zile de relaxare pentru cate face si stiu ca acasa nu s-ar fi relaxat deloc.
- Bine, acum ce facem? ma intreaba cand ajungem in parcarea aeroportului.
- In primul rand,ne urcam in primul taxi pe care il vedem, adica...acela!
Pun bagajul in portbagajul masinii in timp ce Kim se urca pe bancheta din spate. Urc si eu langa ea si ii spun taximetristului numele hotelului unde am inchiriat o camera. Am ales un hotel de cinci stele din periferie. M-am gandit ca acolo va fi putin mai liber, fara atatea priviri curioase. Sigur ca vom merge sa vedem Turnul Eiffel, asta e lucrul pe care il astept cu nerabdare si am o groaza de emotii.
CITEȘTI
Fiica soferului lui Niall Horan 2
Hayran KurguPevestea continua. Noi personaje, noi probleme apar in viata celor doi. Le vor invinge impreuna? Vor mai putea rezista ? Aflati doar citind.