- La televizor?!
- Da,tata, a spus la televizor.
- Nu pot sa cred. Baiatul asta ar face orice pentru tine. Doamne, Kim, te iubeste atat de mult...
-Am vazut , tata! Mai tarziu, dar am vazut.
- Sunteti din nou impreuna, nu?
- Da, suntem.
- Asa va vreau, puternici! Ai lipsit atata timp, dar asta doar v-a intarit, v-a aratat amadurora cat de puternica e iubirea dintre voi.
- Asa-i , tata.
- Domnisoara, dar tu nu trebuia sa dormi?
- Tata...
- Hai, pustoaico! Mergi si odihneste-te! Esti obosita...
- Bine, bine ,ne vedem dimineata!
- Noapte buna!
- Noapte buna!
Urc in camera mea si chiar cand ma asez in pat, primesc un mesaj.Niall: Ce faci, iubito?
Ii raspund imediat.
Eu: Bine, ma pregateam de culcare.
Niall: Noapte buna, atunci! Te iubesc mult, mult.
Eu: Si eu. Noapte buna!
Imi pun telefonul pe noptiera si adorm imediat.
In dimineata urmatoare, soarele intra prin ferestrele mele mari si imi gadila fata. Un miros de paine prajita imi inunda narile. Ma ridic din pat greoi si dupa ce imi fac toaleta si ma schimb, cobor in bucatarie. Ma asteptam sa-l gasesc pe barbatul inalt cu par carunt in bucatarie, insa in locul lui era ceva mai bun, un blond. Si pe deasupra si irlandez.
- Niall?
- Neata, somnorici! Ce faci?
- Tu ce faci?
- Eu? Bine, gatesc.
- De cand esti aici si de ce?
- Pai...Lou avea nevoie de un sofer si Sam s-a oferit sa il ajute, iar cand am aflat ca esti singura, mi-am spus ca nu e frumos sa te las singura, asa ca am venit aici.
- Serios?
- Da. Am zis sa gatesc ceva pentru ca iti va fii foame cand te trezesti.
- Nu imi e foame!
Stomacul meu ma da de gol cand incepe sa faca sunete ciudate.
- Cand ai mancat ultima data? spune el ingrijorat intorcandu-se spre mine.
- Ieri...in avion...
- De atunci nu ai mancat nimic?! Kim, ai sa te imbolnavesti daca nu mananci.
- Niall, nu sunt un copil si nu mi-a fost foame, de asta nu am mancat.
- Cum sa nu iti fie foame? Sunt 24 de ore de cand nu ai mancat, iar asta nu e bine! Kim, sanatatea ta e in pericol!
- Sunt bine!
- Stai jos si mananca! Vedem apoi cum esti.
Ma asez ascultatoare la masa si Niall imi pune in fata o farfurie mare cu paine prajita si unt de arahide si langa, un ou fiert.
- Nu am sa pot manca atat!
- Ba da, ai sa poti!
Ocupa scaunul de langa mine si imi arunca o privire insistenta. Incep sa mananc, timp in care nu isi ia privirea de pe mine.
- Maine plec in Irlanda. rupe el tacerea.
- Oh...
- Vii?
- Ce? Nu, nu vin...
- De ce?
- Nu mai vreau inca un zbor cu avionul si sunt foarte obosita. Imi e dor de Maura, dar chiar nu sunt in stare sa merg atat.
- Oh...bine atunci.
- Cat stai?
- O saptamana.
- O sa imi fie dor de tine.
- Si mie, iubito, dar daca nu vrei sa vii, ne vedem dupa.
- Da...
Dupa ce am mancat si am mai stat cateva ore impreuna, Niall a plecat acasa ca sa se pregateasca pentru plecarea in Irlanda. Am urcat in camera mea si chiar cand am vrut sa imi deschid laptop-ul, telefonul meu a inceput sa sune. Am raspuns si am auzit o voce cunoscuta in fundal.
- Kiim! Mai esti in America?
- Nu, John! Nu mai sunt.
- Oh, ma gandeam sa mergem undeva sau ceva. Eu plec maine in Londra.
- Poate ne intalnim aici.
- Da, asa ramane. Te voi suna eu cand voi fi mai liber.
- Sigur, pa, John!
John a fost si el cu mine la facultate si stagiu in timpul asta. Am redevenit prieteni, insa am discutat despre toata chestia cu relatia si cu ce simte el pentru mine. A spus ca nu poate sa ma uite asa usor, insa mi-a promis ca nu incearca alte 'manevre' ca si cea cu Niall si ca nu asteapta ceva de la mine. I-am spus clar ca nu imi doresc o relatie...nu cu el, ci cu nimeni. Nu am avut timp pentru asa ceva, adica am fost foarte ocupata cu stagiul si facultatea. A acceptat pana la urma sa nu se astepte la ceva mai mult de la mine, iar astfel am devenit prieteni...buni chiar. Ne stim destul de bine incat sa ne numim prieteni buni. A fost si el cu mine la facultate, doar acolo ne mai intalneam, pentru ca la spital aveam ture opuse. Cand eu lucram, el avea pauza si invers, asa ca ne intalneam doar la facultate, fiind in acelasi an. Chiar e un prieten bun, stie sa asculte si sa dea sfaturi bune. Sper ca nu va face ceva prostesc din nou, ca nu va fi gelos pe mine si Niall sau sa ma acuze ca l-am folosit. Nu am facut asta, i-am spuc clar ca nu vreau o relatie, ca nu sunt pregatita si ca nu vreau pe altcineva langa mine. Chiar mi-a cerut sa ii vorbesc despre mine si Niall si nu a spus nimic atunci cand i-am zis ca il vreau inapoi. Nu are motive sa fie gelos sau mai stiu eu cum, pentru ca nu are de ce. Singurul pe care l-am iubit vreodata si pe care am sa il iubesc vreodata cu adevarat si atat de mult e Niall.
CITEȘTI
Fiica soferului lui Niall Horan 2
FanfictionPevestea continua. Noi personaje, noi probleme apar in viata celor doi. Le vor invinge impreuna? Vor mai putea rezista ? Aflati doar citind.