Capitolul 16

2.9K 233 9
                                    

Soarele intra prin ferestrele camerei. De cateva ore nu mai pot sa dorm, asa ca m-am ridicat din pat stiind ca urma sa ma rasucesc de pe o parte pe alta si am sa il trezesc pe Niall, si m-am asezat pe salteaua moale a pervazului. Am cautat ceva interesant de privit afara, insa strada era pustie, ca de obicei, asa ca am gasit de privit ceva mult mai interesant. Ma holbez in tacere de cateva ore la barbatul blond la bustul gol , acoperit de cearsaful verde, subtire. Mana sa stanga e indoita sub cap in timp ce mana dreapta o are intinsa in fata, pe perna mea. Buzele lui trandafirii sunt usor intredeschise, lasand sa iasa mici pufaituri. Obrazul stang este presat de mana, fapt ce il face sa arate ca un copil, un copil dulce la fel ca el.
Incep sa ma gandesc, daca Niall ar avea un copil cred ca i-ar semana foarte mult. Poate ca ar adora mancarea sau poate ca ar fi asa dulce ca si el. Poate ca ar semana putin cu el la fizic, poate ar avea aceeasi ochi albastii, poate... Ar fi frumos sa existe acel copil care sa semene la fizic cu Niall si la comportament cu mine, sau invers. O fetita cu parul saten, ochii albastri care sa iubeasca fiecare lucru din jur, sa aiba o voce de inger ca a tatalui ei si sa vrea sa ajute oameni ca si mama ei... Visez. Da, visez cu ochii deschisi la ceva ce acum pare imposibil, dar as vrea ca asta sa fie real intr-o zi.
Pana la venirea acelei zile, continui sa il privesc pe barbatul care doarme ca un copil, ca un inger in pat, fara sa miste, singura dovada ca traieste fiind sunetele adorabile produse de buzele lui in somn. Incep din nou sa visez. Vizez o lume in care sa merg cu Niall si sa îi fac cunostinta cu parintii si fratele meu, o lume in care Jay m-ar intreba cum stau cu sentimentele sau cand am de gand sa ii fac cunostinta cu iubitul meu. Din pacate, lumea in care acea fetita ar exista este mult mai aproape de adevar decat lumea in care familia mea ar fi completa. Ce ar fi zis mama despre Niall? Oare l-ar fi placut? Normal ca da, doar e atat de dulce. Dar Jay? S-ar fi inteles cu el? Normal. Jay avea o personalitate aproape la fel ca cea a lui Niall. Imi e atat de dor de ei, dar fiecare lucru are un rost. Poate ca daca mai erau inca in viata, tata nu se angaja pentru Niall, iar eu nu l-as fi cunoscut. Poate ca acum nu eram impreuna si inca uram toti cantaretii, insa Niall a aparut in viata mea, parca trimis de mama si Jay.
As vrea sa le multumesc cumva pentru ca au grija de mine de acolo. Nu am mai fost de mult la mormantul lor, ar trebui sa merg intr-o zi, sa imi fac timp sa îi vizitez. Raman la locul meu de pe pervaz, sprijinita de fereastra, cu picioarele stranse la piept si mainile in jurul ei pana cand aud patul scartaind incet. Imi intorc privirea si il vad pe Niall uitandu-se prin camera, probabil dupa mine.
- Neata, iubitule! spun ajutandu-l sa ma gaseasca mai repede.
- Acolo erai! Am crezut ca ai plecat.
- Nu plecam fara sa iti spun, Niall. Nu am putut sa dorm si m-am ridicat ca sa nu te trezesc si pe tine.
- S-a intamplat ceva?
-Nu,...nu, e ok.
- Kim, imi poti spune orice, stii asta. Tu trebuie sa iti fie frica sau jena, chiar poti sa imi spui.
- Nu e vorba de asta. Iti spun orice, nu am nicio teama. Ma gandeam doar sa merg astazi la mormantul mamei si al lui Jay.
- Oh. Pot sa...vin cu tine?
- Nu e nevoie, ma descurc.
- Stiu, dar as vrea sa merg si eu. Vreau sa ...îi spun cava mamei tale.
- Bine, daca vrei poti merge cu mine, nu iti interzice nimeni.
- Vreau sa iti fiu alaturi, Kim. Stiu cat ai suferit dupa accident si imi pare rau ca nu te cunosteam atunci ca sa iti fiu alaturi. Imi pare rau, dar vreau sa iti fiu alaturi macar acum. Stiu ca inca mai exista acea rana in inima ta si eu vreau sa incerc sa o bandajez. Stiu ca nu e vindecata si niciodata nu va putea sa o vindece ceva sau cineva, dar o pot face sa nu mai doara atat de tare. Vreau doar sa iti fiu alaturi, sa fiu umarul pe care sa plangi si cel care iti alina durerea. Lasa-ma sa fac asta.
- Deja o faci, Niall. Mi-ai bandajat rana aceea de cand te-am cunoscut. Am realizat ca ai facut mai multe decat credeam, ai fost trimis de ei pentru mine, ca sa ma faci sa uit, sa ma ajuti sa imi revin. Uite, ai facut-o.
- Ma bucur si sa stii ca asta voi face mereu. Voi fi alaturi de tine mereu, in orice problema ai avea. Imi poti spune orice, Kim, eu voi fi langa tine orice s-ar intampla. Bine?
- Da. Multumesc, Niall!
- Vino aici, iubito! spune deschizandu-si bratele.
Ma ridic si ma indrept spre pat, apoi il imbratisez si imi las spatele pe perna in timp ce el inca ma tine in brate.
- Te iubesc, Kim!
- Si eu , Niall! Si eu te iubesc!

Fiica soferului lui Niall Horan 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum