Capitolul 9

2.8K 239 7
                                    

Cand in sfarsit se intoarce spre masa cu un morcov in mana, ma observa brusc si tresare, dar zambetul isi face aparitia pe fata lui. Pune leguma pe masa si vine spre mine cu bratele deschise.
- Iubito! Nu stiam ca ma vizitezi in seara asta.
- Nici eu. A fost ceva spontan.
- S-a intamplat ceva?
- Da.
- Ce? ma intreaba vizibil ingrijorat.
- Am...ei bine...aveam o problema grava si tu erai singurul care ma putea ajuta.
- Da? Ce e? Despre ce e vorba?
-Imi era nespus de dor de tine. Asta era.
- Oh, Kim! Si mie imi era dor de tine, dar aveam de gand sa vin maine dimineata inainte de plecare.
-Nu mai rezistam pana atunci.
- Nici eu! recunoaste ingropandu-si fata in parul meu.
- Niall? spun eu stramband din nas.
- Da iubito?
- Miroase...
- Oh...oh, pai...am facut dus de dimineata , dar scuze daca...
- Nu, Niall, tu mirosi bine, dar...ceva s-a ars.
El se intoarce repede si alearga spre cuptor. Il deschide si incearca sa scoata o tava, insa se arde la mana. Ia repede o manusa de bucatarie si reuseste sa o scoata, insa incepe sa alerge cu ea in mana cand realizeaza ca nu are unde sa o puna pentru ca este mult prea fierbinte si ar topii orice suprafata.
Pana cand se decide ca a "racit-o" suficient, alearga prin toata casa, apoi o pune pe masa din lemn. Il privesc incercand sa ma opresc din ras. Cand in sfarsit reusesc, isi ridica privirea spre mine si izbucnim amandoi in ras.
- A fost chiar atat de amuzant ce am facut? intreaba cu greu din cauza hohotelor de ras.
- Foarte.
- Imi imaginez. Faza asta trebuia filmata si postata undeva. A fost super. "Niall Horan si tava incinsa". Am dreptate?
- Da, iubire, ai!
Se opreste brusc din ras, facandu-ma si pe mine sa fac acelasi lucru. Un zambet mic imi ramane pe fata, dar dispare cand vad expresia fetei lui Niall. Parca o amintire dureroasa a trecutului i-a revenit in minte. As vrea sa stiu ce e cu el fara sa il intreb si sa il supar in felul asta, dar nu pot, asa ca trebuie sa il intreb.
- Ce...s-a intamplat?
Priveste parca prin mine, blocat, asa ca inaintez usor spre el.
- Niall, iubitule? Ce s-a intamplat?
Isi intoarce de data asta privirea spre mine, dar nu scoate niciun sunet. Astept cateva secunde, apoi raspunde.
- Mi-ai spus " iubire"...
- Da...
- Si " iubitule"...
- Niall, ti-am mai spus asa. Nu e prima data.
- E prima data dupa doi ani... E atat de...ciudat, intr-un mod foarte placut sa aud asta din nou de la tine dupa atata timp.
- Oh, Niall, trebuie sa te obisnuiesti. O sa o auzi des si nu vreau sa te blochezi asa de fiecare data.
- Mi-a fost dor de tine, Kimy atata tot!
- Si mie mi-a fost dor de tine, Nialler. ii spun dand startul unui sarut tandru. Cand in sfarsit ne oprim, buzele lui Niall sunt vizibil umflate si pun pariu ca si ale mele sunt la fel.
- Te iubesc.
- Stiu. Si eu te iubesc, Kim!
-Nu...nu trebuia sa gatesti?
- Oh, ba da! Stai jos pana ma ocup eu de toate astea.
- Bine. ma asez pe unul din scaune si imi pun coatele pe masa si fata in palme, urmarindu-i fiecare miscare.
Se misca atat de bine chiar si cand gateste. Are o atitudine masculina si totusi copilareasca tot timpul, dar activitatea asta o trateaza cu seriozitate, nu se prosteste Face totul exact ca un bucatar profesionist, chiar daca un bucatar profesionist poarta sort si boneta, dar Niall e mult mai sexy gatind asa...in fata mea.
- Ce faci? ma intreaba scotandu-ma din transa.
- Te privesc.
- Te holbezi.
- Nu chiar...
- Esti sigura?Fix acum doua secunde aveai capul sprijinit de mana dreapta si privirea ta era pe mine. Spune-mi daca te gandesti la ceva.
-Ma holbam pentru ca imi place ce vad; un Niall sexy gatind in fata mea.
- Voi face asta mai des daca iti place. Cand am sa vin din Irlanda...Se opreste brusc si isi fereste privirea. Era bine daca veneai si tu,iubito!
- Ba nu. Nu sunt gata inca de plimbari si as fi fost inutila acolo. Mai bine raman aizi.
- Stau o saptamana. Nu vrei totusi sa vi si tu peste cateva zile?
- Poate...Da poate vin joi, e ok? Imi iau bilete pentru joi?
- Da! Normal. Abia astept. Si mama abia asteapta sa te vada.
- Stiu. Imi e dor de Maura, nu am mai vazut-o de atata timp...
- Nici eu.
- Nu ai mai fost in Mullingar de cand am plecat eu? intreb uimita.
- Nu, nu am mai fost. Am fost ocupat cu baietii si...
- Trebuie sa ii fie foarte dor de tine. Greg ce face?
- A spus ca il va aduce pe Theo la mama cat timp sunt eu acolo.
- Da? Frumos. Data trecuta nu mi l-ai prezentat pe micut, dar acum nu mai scapi.
- Bine, bine! rade Niall.
Se intoarce apoi spre masa cu doua farfurii cu pui la cuptor si legume, puiul putin cam ars, desigur.
- Mmm, arata bine. spun eu gustand din legume, apoi din puiul ars care are surprinzator un gust bun. Si e bun.
- Puiul e cam ars.
- Dar e bun, asta conteaza. Orice gateste iubitul meu are gust bun.

Hei, dragilor! Ce faceti, cum e cu scoala? La mine e binisor. Sunt inca in perioada de acomodare cu noii colegi. Ma bucur ca au mai ramas cititori din voi si pentru partea a doua si sper sa creasca numarul. Va multumesc foarte mult tuturor. Nu pot sa va multumesc fiecaruia in parte, dar o fac aici. Va iubesc mult, stiti, da?
Pentru cei care intreaba mereu cand pun next, voi posta zilnic, astazi insa am pus doua capitole pentru ca va iubesc si da...intelegeti ideea. Ma plictiseam si am zis sa postez ca sa vad cine e online. Sunt deschisa intrebarilor despre carte sau despre orice altceva, dar nu voi divulga nimic despre ce se va intampla in continuare in carte, pentru ca stiti foarte bine ca tin la suspans. Poate, poate, mici fragmențele, dar asa incat sa nu strice suspansul, ci sa il amplifice.
Pupici! Astept pareri! :*

Fiica soferului lui Niall Horan 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum