Kim's POV
Cand am reusit in sfarsit sa ma calmez si dupa ce am dormit putin, am coborat in living si am pornit televizorul. Era aproape ora sapte seara, asa ca am cautat un program mai intaresant. M-am oprit cand am auzit o voce cunoscuta.
- Buna seara!
Cand m-am uitat, banuiala mi-a fost comfirmata de Niall stand pe canapeaua unei emisiuni. Imi placea asa de mult sa il privesc si sa stiu ca pot face asta fara ca cineva sau chiar el sa ma vada si sa ma judece.
- Ne bucuram ca ne-ai acceptat invitatia. Cred ca am vrea cu totii sa aflam cateva lucruri noi din viata ta si a trupei, noutati... Ce planuiti sa faceti in continuare voi, baietii?
- Anul acesta avem concerte in Londra si Cardiff, la fel si inregistrari pentru noul album care va aparea anul acesta.
- Sustineti concerte doar in Anglia anul acesta?
- Doar doua sunt in America, dar restul , da, doar in Anglia.
- Despre tine...s-a aflat ca fosta ta iubita s-a intors in Londra si chiar te-ai intalnit cu ea la aeroport la sosire. E adevarat?
- Da,este. Am mers la aeroport sa o intalnesc dupa atata timp si am facut-o.
- Vorbeste-ne despre relatia voastra. Toata lumea vorbeste. Sunt zvonuri cum ca ati fii tinut legatura, dar nu mai sunteti impreuna. Poti explica asta?
- Da,e adevarat. In aceasta perioada de aproape doi ani,am tinut legatura, am vorbit destul de rar, dar nu mai suntem impreuna.
- Aici nu parea ca ai avea pe alt cineva.
- Nu, pentru ca nu exista altcineva in viata mea, decat ea! Kim e femeia pe care inca o iubesc.
- Exista sanse pentru a va vedea din nou impreuna?
- Nu stiu, depinde de ea.
A spus asta...in direct?! Nu cred...A spus ca ma iubeste in direct la o emisiune celebra din Londra. Si eu care credeam ca are pe altcineva...
Am inceput sa alerg spre camera mea si mi-am reasamblat telefonul de pe podea, apoi am apelat numarul pe care nu credeam ca il voi mai putea apela vreodata.
- Alo? Niall?
- Kim? Ce s-a intamplat?
- De ce ai facut asta?
- Ce am facut?
- Tu...nu, ne putem vedea undeva?
- Vin la tine imediat!
- Bine atunci. Incep sa ma gandesc la ceea ce am de spus, desi stiu ca imi voi pierde cuvintele atunci cand il voi vedea in fata mea. Daca ii voi vedea marea din ochi, tot planul meu se va duce pe apa Sambetei si...
Soneria suna dupa aproape o jumatate de ora. Deschid si in fata mea sta singurul blond pe care l-am iubit vreodata. Fac un pas in lateral, facandu-i loc sa intre. Ma urmeaza in living si ne asezam amandoi pe canapea, dar in colturile opuse.
- Kim...
- Niall...
Spunem amandoi in acelasi timp, fapt ce ne face pe amandoi sa ne oprim.
- Spune tu primul.
- Nu, spune tu.
- Bine. ... E adevarat ce ai spus in emisiune?
- Da.
- Deci nu ai pe altcineva? spun lasandu-mi privirea in jos.
- Kim, uita-te la mine! spune el pe un ton rugator. Uita-te la mine!
Ajunge imediat langa mine si imi ridica privirea cu degetele sale, intalnind-o pe a lui.
- Kim, crezi ca as fi putut sa te inlocuiesc asa usor? Au trecut doi ani ce-i drept, o eternitate, dar nu am puterea sa fac asta. Pur si simplu nu pot, dar nici nu vreau. Stii foarte bine ce a fost intre noi , stii cat de puternic se simtea iubirea noastra atunci. Ai plecat, e adevarat si s-a simtit ca si cum m-ai fi parasit, dar am inteles ca e bine pentru tine sa mergi la facultate acolo. E adevarat ca relatia noastra nu a mai fost chiar o relatie si ca eram reci unul cu altul. Poate ca ai o viata noua, dar sa stii ca pana nu imi dai drumul , nu plec! Kim, spune-mi adevarul! Ma iubesti? Ai pe altcineva ?
- Da.
- Ai pe altcineva?
- Nu, Niall! Te iubesc! Da, te iubesc si nu, nu am pe altcineva. Stii oare cat am regretat ca am plecat? Si inca regret ca am facut-o...
- Shh, iubito! Nu regreta nimic! Nu trebuie sa regreti nimic. Ai facut ce trebuia. Urmeaza sa fii medic , sa salvezi vieti, nu regreta asta. Noi...vom fii ok.
- Cum adica? Ce vrei sa facem?
- Tu ce vrei sa facem?
- Sa...
- Kim! Vrei sa continuam? Vrei sa continuam ce am inceput sa construim? Sa continuam ce aveam? Vrei?
- Da, Niall!
- Atunci vom lupta impreuna si vom trece peste tot, distanta oameni,tot! Mi-a fost atat de dor de tine, iubito! spune imbratisandu-ma.
- Si mie, Nialler! Si mie...
Mi-au lipsit atat de mult bratele lui, imbratisarile lui, vocea lui...el. Mi-a lipsit, iar acum e cu mine.
- Te iubesc!
- Stiu si imi pare rau ca am crezut altceva. Si eu te iubesc! Daca ai crezut ca am o viata noua, te-ai inselat. Am fost , sunt si am ramas doar a ta. Inima mea e doar a ta. Pe vecie!
- Hei, hei, hei! Ce e aici? Reuniune de familie? Eu de ce nu sunt invitat? spune tata amuzat rezemandu-se de arcada incaperii.
- Da, reuniune. Vad ca te-ai autoinvitat.
- Nu se putea sa lipsesc. Niall, baiete, cu ce ocazie?
- Doar in trecere. spune facandu-mi cu ochiul. Am sa plec acum.
- Te duc eu?
- Nu, am venit cu masina.
- Bine atunci! Pa!
- Pa, Sam! Pa,...iubito! spune sarutandu-ma si iesind.
- Ce-am pierdut? intreaba tata uimit dupa ce aude usa de la intrare inchizandu-se.
- Destul de multe,tata! Destul de multe!
CITEȘTI
Fiica soferului lui Niall Horan 2
FanfictionPevestea continua. Noi personaje, noi probleme apar in viata celor doi. Le vor invinge impreuna? Vor mai putea rezista ? Aflati doar citind.