Capitolul 19

2.6K 212 7
                                    

Niall's POV
Incep sa fac sandvisuri cu ton si le asez pe o farfurie, insa mirosul imi face stomacul sa se intoarca, nu pentru ca mirosul e urat, ci pentru ca am acceptat provocarea lui Kim de mai devreme. Nu stiu ce a fost in capul meu, dar cel putin e fericita. Pun farfuria pe masa in fata ei, apoi alerg spre baie. Ma asez in genunchi langa vasul de toaleta si incep sa imi golesc stomacul. O aud pe Kim venind langa mine si punandu-mi o mana pe spate.
- Niall, esti bine.
Dau din cap aprobator, trag apa, apoi ma clatesc cu apa rece pe fata. Kim ma imbratisaza si ma ia prin surprindere sarutandu-ma.
- Iarta-ma! imi sopteste.
- Stai linistita, iubito! Sunt bine! Nu era chiar genul meu de mancare preferata. Hai sa mananci tu ceva!
Imi pun mana in jurul meu si mergem spre bucatarie. Ea incepe sa manance inca uitandu-se nesigura spre mine. Telefonul meu de langa ea primeste un mesaj, iar ea tresare.
- Ai un mesaj de la Liam! spune ea uitandu-se pe ecran.
- Liam?
- Da, vrei sa ma uit eu? spune apucand telefonul.
- Nu! sar eu. Tu mananca! Tot! Ma intorc imediat!
Iau telefonul din mana ei, apoi dau sa plec, insa ma intorc brusc si ii las un sarut pe nas, gest ce o face sa zambeasca. Ies apoi din bucatarie si il sun pe Liam imediat ce intru in baie inchizand usa.
- Era pe aproape! Ce e?
- Am inchiriat, am amenajat o cina romantica, e dragut...zic eu. Punem trandafiri pe masa?
- Da, rosii si fata de masa alba cu putin mov. Sa fie si lumanari !
- Am rezolvat. Altceva?
Ma gandesc putin la ceva ce ar completa seara asta, dar nu prea am idei...stiu!
- Cineva sa vina aici!
- De ce?
- Vreau sa ii iau ceva lui Kim si nu am de gand sa o las singura acasa, vino tu si Lou , iar el va zice ca are treaba cu mine in oras, sau ceva de genul.
- Bine! In cinci minute suntem acolo!
- Pe curand!
Ies din baie si ma intorc in bucatarie. Kim a mancat, iar acum sta pe scaun, tastand pe telefon.
- Ce faci?
- Bine. Ai vorbit cu Liam?
- Da.
- Ce?
Se ridica de pe scaun si se indreapta spre mine cu un zambet malefic. Imi ia tricoul in pumni si ma trage spre ea , lipindu-si buzele brutal de ale mele. Se dezlipeste doar putin, apoi o intorc si o lipesc cu spatele de frigider, continuand sarutul si lupta pentru dominatie. Totul se intampla atat de repede, miscarile rapide provocandu-mi fiori ciudati, placuti.
- Intrerupem ceva?
Ne dezlipim instantaneu cand auzim vocea cunoscuta a lui Liam. Îi gasim pe Liam , Louis si Harry stand la intrarea in bucararie, toti chicotind.
- Data viitoare bateti la usa! spune Kim incrucisandu-si mainile la piept.
- Bine, bine, asa facem, frumoaso, acum hai sa vedem un film sau ceva. Lou si Niall au treaba in oras, ramanem noi aici.
Spune Harry fugind spre living.
- Unde plecati? intreaba Kim.
-Am putina treaba in oras si am nevoie sa Niall!
- Oh...bine. Sa inteleg sa Harry si Liam sunt un fel de bodyguarzi?
- Cam asa! rade Liam.
- Bine. Nu e ca si cum ai avea paznici la poarta, dar...
- Hai, Niall! Avem treaba! spune Louis tragandu-ma afara din casa.

Kim's POV
- Ce puneti la cale?
- Ce? amandoi se uita la mine cu cele mai ciudate fete posibile, insa eu ma mentin ferma.
- Nu sunt asa proasta! Va comportati toti asa de ciudat si aveti niste tonuri foarte ciudate. Lou si Niall sunt plecati de o ora jumatate in oras. Ce pun la cale?
-Nimic!
- Unde s-au dus?
- Mall!
- Piata!
Raspund amandoi in acelasi timp. Clar ascund ceva. Daca o fac, nu se pricep deloc.
- Clar! Mall sau piata?
- La piata din mall!
- Exista?
- Mall-ul din piata!
- Harry, tu te auzi macar? Cum sa fie un mall in piata? Ce vor sa faca?
- Sa ia...
- Ce? Ce sa ia?
- Carne! raspunde Liam.
- Varza! striga Harry in acelasi timp.
- Liam, omule, ce naiba vor sa faca? Esti cel mai matur de aici, ce naiba? Spune-mi odata ce se intampla? Niall imi ascunde ceva?
- Nu.
- Liam!
- Nu, nu iti ascunde nimic, habar n-am ce treaba are Lou cu el, dar probabil are lagatura cu mancarea! spune concentrat pe TV.
- Tu ai vorbit cu el acum cateva ore, ce a zis.
Nu imi raspunde, amandoi stau cu gurile cascate la TV. Imediat iau in mana telecomanda de pe masa si il sting.
- Da-mi telecomanda, anunta urmatorul meci! striga Harry ridicandu-se. Vine spre mine, dar eu ma indepartez si incep sa alerg in jurul canapelei cu un Harry plin de chef de joaca pe urmele mele. Sunt incoltita labun moment dat si imi vine o idee. Ma urc pe canapea, insa Harry intinde mana vrand sa ma prinda de picior. Chiar in acel moment fac un pas pe podea, insa simt o durere ingrozitoare la glezna imediat ce piciorul meu atinge parchetul. Ma las repede pe canapea, prinzandu-mi glezna in maini, insa durerea e mult prea mare, asa ca imi indepartez repede palmele. Ma uit si vad o umflatura ingrozitoare. Asta nu-i de bine!
- Esti ok? ma intreaba Liam ingrijorat.
- Mi-am cam...sucit glezna.
- Ce? Nu se poate, esti bine? intreaba Harry venind in fata mea si examinandu-mi piciorul. Se uita apoi la Liam si privirile lor se intalnesc. Amandoi par speriati. Da, stiu ca trebuie sa merg la spital, dar se va vindeca in doua saptamani.
- Oh, iarta-ma , Kim, chiar nu am vrut sa patesti asta. E numai vina mea! Nu am stiut.
- Da, Harry, e totul ok, nu...
- Ce s-a intamplat?

Fiica soferului lui Niall Horan 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum