Capitolul 10

2.9K 228 4
                                    

Am sunat apoi la aeroport si am facut rezervare pentru un bilet la zborul de joi spre Mullingar, apoi ne-am asezat impreuna pe canapea si am deschis televizorul.
- Se pare ca invitatia lui Niall in emisiunea lui Manuel l-a ajutat pe celebrul cantaret sa o recastige pe iubita lui. Aceasta se pare ca a fost plecata in America timp de doi ani, timp in care cei doi nu au tinut legatura. Stim cu totii starea lui Niall in acest timp, dar, din pacate, acum s-a aflat cauza. Directionerelor, oficial Niall nu mai este liber, dupa aproape doi ani in care ati avut timp sa il castigati. Satena a fost vazuta in urma cu cateva ore intrand in casa cantaretului. Se pare ca relatia cu aceasta Kim este una puternica. Surse apropiate ale celor doi au declarat ca au trecut prin multe impreuna si au ramas totusi impreuna, asa ca nu prea exista sanse ca cei doi sa rupa relatia. Poate curand vom auzi zvonuri despre o nunta, poate chiar un bebelus, voi ce credeti?
- Imi pare rau.
- Pentru ce? Daca vrei, sun si le spun sa nu mai faca publice imaginile cu noi.
- Nu, imi pare rau ca am lipsit atat. Chiar nu am vrut ca tu sa suferi, am vrut...
- Kim, linisteste-te. Ce a fost a fost. Stiu de ce ai plecat, stiu ca a fost pentru binele tau. Serios, da, am suferit, dar acum esti aici si asta e tot ce conteaza.
-Nu ne-am tinut de promisiune...
- Ce promisiune?
- Ca vom ramane impreuna chiar daca voi pleca. Nu am facut asta.
- Suntem cumva despartiti acum? Nu, suntem impreuna si asta conteaza. Nicio relatie nu e perfecta, ai vazut si tu prin cate am fost pusi sa trecem, dar am trecut prin ele si acum suntem din nou impreuna. Gata, fara regrete, prezentul si viitorul conteaza.
- Bine.

Niall's POV
Kim s-a oferit sa ma conduca la aeroport, asa ca dupa ce mi-am luat bagajul, am plecat impreuna cu masina ei. A stat acolo pana la decolarea avionului. Am ocupat locul si mi-am lasat capul pe spate pe scaun, inchizandu-mi ochii si incepand sa ma gandesc la Kim. Stiu ca imi fac rau daca ma gandesc la timpul in care nu am fost impreuna, asa ca prin minte incep sa imi umble toate momentele noastre frumoase, in care am fost impreuna. Nu sunt deloc putine. Mi-a fost atat de dor de ea si deja imi lipseste. Am noroc ca vine si ea peste cateva zile. Chiar si asa, poate trebuia sa imi aman plecarea si sa mergem impreuna joi. Imi e frica pentru ea, a ramas singura in Londra. Dar nu e singura, ii are pe Sam, Roy, Mia si chiar si pe baieti in caz de ceva grav, plus ca trebuie sa se angajeze zilele astea, sa isi inceapa cariera. Are si ea dreptul la o cariera, la fel cum ai si tu. Imi aminteste constientul meu. Are dreptate, Kim are si ea dreptul sa isi asigure viitorul, la fel cum am facut si eu. Nu e un copil, are 23 de ani si o viata intreaga in fata, e o fire independenta, nu se poate baza pe cineva. E Kim, iubita mea.
Cand ajung in Mullingar, Greg ma asteapta in parcare. Imi pun bagajul in portbagajul masinii si pornim spre casa.
- Ce mai faci, fratioare?
- Bine. Mama cum e?
- Te asteapta. De cand a aflat ca vii, se agita ca de obicei. I-am spus "mama, e doar Niall!", insa ea vrea ca totul sa fie perfect. A facut o gramada de mancare.
- Mancaree!!!!
- Da, nu stiu daca o sa o poti manca pe toata , dar ai o saptamana la dispozitie, nu?
- Oh, Greg, pana maine seara nu mai e nimic in frigider, te asigur.
- Data trecuta cand ai venit....
- Da?
- Tu si...
- Kim?
- Scuze, credeam ca incerci sa o uiti.
- Nu am incercat asta niciodata. Kim a fost , este si va fii femeia din inima mea.
- Niall, trebuie sa o uiti. Tu ai zis ca a plecat, nu poti sa traiesti in trecut, traieste-ti viata, gaseste pe altcineva!
- Oh, fratioare, dar am gasit de mult.
- Da? Cum o cheama?
- Kim?
- Coincidenta?
- Nu, e chiar Kim, fiica lui Sam. Viitoarea mea logodnica.
- Niall! A plecat! E in America! Intelege!
- Greg! S-a intors! E in Londra! Intelege! il imit eu.
- Cee?
- Ce?
- Vorbesti serios?
- Tu ce crezi?
- Wow! Asta e...wow. Si? Acum sunteti...
- Da, suntem impreuna din nou. E minunat, nu? E din nou in Londra si nu mai pleaca, deja se va angaja la unul din spitalele de acolo , asa ca distanta nu va mai cauza probleme.
- Ma bucur. Am crezut ca dupa atata timp o vei uita, te va uita si...
- Dar nu am facut-o.
- Ea de ce nu a venit?
- Vine joi.
- Joi?
- Da. Era prea obosita dupa zborul din America, asa ca am vorbit cu ea si am rezervat un bilet pentru unul din zborurile de joi.
- Imi e dor de ea. Il va cunoaste pe Theo?
- Normal.
- Tu ce vei face aici?
- Imi e dor de un golf cu tine.
- Prea bine, atunci! Asta vom face azi.

Fiica soferului lui Niall Horan 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum