Capitolul 14

2.7K 244 8
                                    

Zilele in Irlanda au trecut foarte repede si foarte frumos. Cat timp am stat la Maura cu Theo, am realizat cat de mult imi place de el. E asa dragalas, jucaus si daca toti copiii sunt ca el, atunci ador copiii.
Este deja duminica si asteptam impreuna avionul care ne va duce spre Londra. Incep sa ma obisnuiesc cu avioanele, chiar daca la inceput imi era putin frica, primul meu zbor fiind cel din schimbul de experienta cand eu si Niall eram...despartiti. Important este ca acum suntem impreuna.
Ajungem in Londra la pranz si Niall ne duce bagajele in camera, apoi incepem sa despachetam. Cand aproape terminam, telefonul meu suna. John.
- Alo?
- Hei, Kim! Ce mai faci?
- Bine. Acum m-am intors din Irlanda.
- Irlanda?De ce ai fost in Irlanda?
- Am fost cu Niall.
- Oh. Tu si Niall sunteti din nou impreuna. Pai...sa va tina. Voiam sa ne intalnim undeva, ca prieteni, dar daca ai treaba cu Niall...
- Nu, e ok, pot.
- Grozav! Ne vedem peste doua ore la Jack's?
- Sigur. Pa!
Inchid si imi las telefonul pe covor, langa mine.
- Cine era?
- John.
- Cine? Kim, spune-mi ca am auzit gresit! Acel John de la mall?
- Da. Niall, nu e ceea ce crezi ca e. Am fost impreuna in America la facultate si am clarificat lucrurile cu el. I-am spus ca nu simt nimic pentru el si l-am avertizat sa nu incerce ceva cu mine. Am ramas doar prieteni, promit.
- Nu stiu ce sa zic, nu imi prea inspira incredere. Chiar nu il vreau in preajma ta.
- Niall, e ok. Chiar e de treaba. Poate ca a facut ce a facut atunci, dar s-a schimbat, jur ca s-a schimbat. Hai sa ii dam o a doua sansa.
- Off...nu stiu, iubito!
- Te rog, Niall!
- Bine...
- Bine atunci.
- Of, lasa-l pe acest John. Ce facem azi?
- Pai a spus ca s-a intors in Londra si ca vrea sa ne intalnim la Jack's.
- Nu te duci!
- Ce?
- Nu te duci, simplu. Stai acasa, cu mine.
- Esti gelos, nu ai de ce!
- Da, sunt gelos pentru ca te iubesc.
- Nu fi gelos pentru ca si eu te iubesc si nu as face nimic de genul asta, nu te-as inselam
- Stiu, dar...
- Ai incredere in mine?
- Kim!
- Uita-te in ochii mei si spune-mi, ai incredere in mine?
- Da, Kim, am!
- Atunci nu ai de ce sa faci asta. Nu ai motiv. Uite, daca vrei, poti sa vi si tu.
- Nu vreau sa il mai vad.
- Niall, nu e cum il crezi tu. De ce nu vrei sa te convingi?
- Bine, vin si eu.
- Grozav atunci.
Imi iau telefonul si il anunt pe John ca vine si Niall, ca sa gaseasca o masa pentru trei persoane, apoi continui despachetatul.

Pentru iesirea la Jack's, aleg sa ma imbrac cu o pereche de blugi si un tricou peste care imi iau un hanorak. Nu e un restaurant sofisticat, nici nu stiu daca e restaurant, e mai mult o cafenea. Niall a adoptat acelasi stil sport. Am coborat apoi si am plecat pe jos spre Jack's. Nu e foarte departe, asa ca nu avea rost sa mai luam una dintre masini. Vremea de afara este foarte buna pentru o plimbare, asa ca profitam de ocazie. Ajungem la timp si intram, apoi il caut cu privirea pe John. Il gasesc la o masa stand cu spatele spre intrare.
- Hai, iubitule! ii spun luandu-l din nou de mana si indreptandu-ne spre John. Hei, John!
Brunetul se ridica de la masa si isi fixeaza privirea pe mine.
- Buna,Kim!
- Niall, el e John, John, Niall!
John isi intinde mana spre Niall, iar el ezita un moment, apoi i-o atinge si i-o scutura usor.
- Imi pare bine. spune Niall sec.
- Si mie.
Ne asezam apoi, eu si Niall pe o parte a mesei si John in partea opusa si dupa un moment tensionant de liniste , ma decid sa rup tacerea.
- Deci, John, cand ai ajuns in Londra.
- Am venit joi pe la pranz. As fi putut sa te sun atunci, dar am avut treaba. Am stat ceva timp si cu ai mei, nu i-am mai vazut de mult timp, apoi am depus actele pentru angajare la un spital.
- Grozav. Suna bine. Si eu m-am angajat la spitalul central, apoi am plecat in Irlanda cu Niall.
- Oh, se pare ca nu vom lucra la acelasi spital. Macar sper ca ne vom mai putea intalni din cand in cand.
- Sigur.
- Niall, baietii din trupa ce mai fac?
- Bine. Sunt ocupati si ei cu familiile , avand in vedere pauza pe care o avem pentru o luna.
- Sunt mare fan de curand. Am inceput sa va ascult si imi plac foarte mult melodiile voastre.
- Mersi.
- Chiar mi-ar placea sa vin candva la unul din concertele voastre.
- Te asteptăm.


Fiica soferului lui Niall Horan 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum