Niall's POV
Da,ma gandisem initial doar sa bag scuza cu biletele in fata lui Kim, dar nu stiu cum am ajuns sa iau doua bilete retur pentru Mullingar. Grozav, cu cine merg macar acum? Ma gandesc sa ii iau pe unul din baieti...poate Louis.
-Hei, Lou!
- Niall! Salut! Ce s-a intamplat?
- Am doua bilete pentru Mullingar...vii?
- Cand?
- Peste doua zile e plecarea...
- Regret, Nialler, dar eu si Eleanor mergem cu Joey si Harry la o prezentare de moda si...
- Ah...e ok, atunci, poate vine Liam.
- Bine.
Inchid si il apelez pe Liam.
- Liam! Hei!
-Da?
- Irlanda, peste doua zile, o saptamana...ce zici?
- Imi pare rau, amice, dar am treaba cu Sophia saptamana asta. Mergem la parintii ei si...
- Oh, bine.
- Nu te superi?
- Nu, e ok. Nu voiam sa merg singur, dar si ceilalti sunt ocupati, asa ca...
- Kim?
- Ce?
- Kim! Am auzit ca s-a intors. De ce nu mergi cu ea?
- Nu, Liam, nu mai e ca inainte. Nu mai suntem impreuna.
- Niall, esti nebun? S-a intors in sfarsit in Londra. E numai a ta. Ai dreptul sa o iubesti!
- Nu, Liam! Are o viata noua acum, m-a uitat!
- De unde stii? Ti-a spus ea asta? Ti-a spus ca nu te mai vrea? Ti-a spus?
- Nu.
-Si atunci? Niall, uneori nu e chiar ceea ce pare. O iubesti?
- Da, Liam, o iubesc, dar...
- In iubire nu exista niciun "dar"! Daca o iubesti, atunci dovedeste-o! Daca te-a iubit vreodata, inca te iubeste! Iubirea nu dispare asa usor! O vrei sau nu inapoi?
- Da, o vreau inapoi!
- Atunci fa ceva, fratioare! Du-te la ea, sun-o, spune-i ca o iubesti intr-o emisiune,dar nu o lasa asa! O fata e sensibila, poate ca si ea crede ca ai terminat-o cu ea,ca ai uitat-o, ca ai pe altcineva! E de datoria ta sa ii arati adevarul. Daca o iubesti, atunci lupta, Niall! Lupta pentru ea! Nu astepta sa vina ea la tine pentru ca o fata nu face niciodata primul pas, iar, dupa cum o stiu eu pe Kim, acum plange sau sparge ceva. Du-te, Niall, nu da cu piciorul la tot ce ati cladit impreuna!
- Bine, Liam, multumesc!
- Imi multumesti mai tarziu! Acum fa ce trebuie!
Sa fac ce trebuie...Ce trebuie? Sa o sun? Bine, o sun.
O sun, dar nu raspunde. Are telefonul inchis. Sam? Nu, nu vreau sa il implic si de data asta. Mia! Da, Mia e solutia de data asta!
Caut in agenda si gasesc numarul ei, ceea ce ma face sa zambesc. Apelez si ma bucur si mai tare cand raspunde.
- Buna!
- Hei! Mia? Plangi?
- Nu, doar...
- Mia, de ce plangi? Roy e problema?
- Nu, nu, nu, Roy. Eu doar...
- Mia! Ce s-a intamplat?
- Kim...
- Ce?
Panica imi strabate intreg corpul. Daca fata mea a patit ceva, nu stiu cum voi reactiona!
- Ce a patit Kim?
- Ne-am certat. Era foarte nervoasa. Cand am intrebat-o despre voi doi, a inceput sa tipe si sa vorbeasca urat. Nu stiu ce e cu ea.
- Kim?
- Da. Am intrebat-o despre voi doi si...a zis ca e un subiect inchis, ca te-a pierdut...
- M-a pierdut?
- Da.
- Cine a zis asta?
- Ea.
- Nu...
- Niall, o iubesti ?
- Da!
- Atunci fa ceva! Nu suport sa o vad asa si nu vreau nici sa o fac sa isi verse nervii pe mine si pe prietenia noastra. Te rog, fa ceva!
- Am sa fac!
Inchid si sun la primul post tv care imi vine in minte. E suficient sa declar intr-un interviu si se va afla peste tot.In jumatate de ora sunt deja in culisele celui mai popular post tv din Londra in emisiunea unui bun prieten, Manuel. Am vorbit cu cei de aici si le-am spus ca vreau sa para ca si cum am fost invitat la emisiune, iar intrebarile sa nu fie doar despre Kim, dar am anuntat ceea ce vreau sa fac.
- 3...2...1...Direct!
- Buna ziua, doamnelor, domnilor si domnisoarelor, mai ales voua! Astazi avem un invitat special. Ghiciti despre cine e vorba? Nu? Ei bine, Niall Horan , membrul trupei One Direction este aici. Buna seara, Niall!
- Buna seara!
- Ne bucuram ca ne-ai acceptat invitatia. Cred ca am vrea cu totii sa aflam cateva lucruri noi din viata ta si a trupei, noutati... Ce planuiti sa faceti in continuare voi, baietii?
- Anul acesta avem concerte in Londra si Cardiff, la fel si inregistrari pentru noul album care va aparea anul acesta.
- Sustineti concerte doar in Anglia anul acesta?
- Doar doua sunt in America, dar restul , da, doar in Anglia.
- Despre tine...s-a aflat ca fosta ta iubita s-a intors in Londra si chiar te-ai intalnit cu ea la aeroport la sosire. E adevarat?
- Da,este. Am mers la aeroport sa o intalnesc dupa atata timp si am facut-o.
- Vorbeste-ne despre relatia voastra. Toata lumea vorbeste. Sunt zvonuri cum ca ati fii tinut legatura, dar nu mai sunteti impreuna. Poti explica asta?
- Da,e adevarat. In aceasta perioada de aproape doi ani,am tinut legatura, am vorbit destul de rar, dar nu mai suntem impreuna.
- Aici nu parea ca ai avea pe alt cineva.
- Nu, pentru ca nu exista altcineva in viata mea, decat ea! Kim e femeia pe care inca o iubesc.
- Exista sanse pentru a va vedea din nou impreuna?
- Nu stiu, depinde de ea.
CITEȘTI
Fiica soferului lui Niall Horan 2
FanfictionPevestea continua. Noi personaje, noi probleme apar in viata celor doi. Le vor invinge impreuna? Vor mai putea rezista ? Aflati doar citind.