Am batut de cateva ori in usa din lemn alb si am asteptat. Nu imi place deloc reactia pe care am avut-o ieri cand am vorbit cu Mia, asa ca vreau sa vorbesc cu ea despre asta. Am batut la usa cacsei lui Roy stiind ca Mia s-a mutat aici, de la tata, asa ca am asteptat. Dupa cateva momente, am auzit pasi spre usa, din spatele ei, iar in fata mea a aparut nimeni altul decat Roy, neschimbat.
- Roy!
- Kim? Tu esti?
- Da.
- Kim! sare el sa ma imbratiseze. Se da apoi intr-o parte si ma lasa sa intru.
- Mia e aici?
- Credeam ca ai venit sa ma vezi pe mine...
- Oh, Roy, bineinteles ca am venit sa te vad, dar chiar trebuie sa discut cu Mia.
- E sus! Camera de langa baie.
- Spune imbratisandu-ma inca o data.
Urc la etaj si bat in usa camerei unde am aflat ca e Mia.
- Intra, iubire! o aud pe Mia din cealalta parte.
Intru si o caut cu privirea. Sta pe scaunul mesei de toaleta, cu o perie de par in mana, imbracata comod, intr-un trening larg. Parul ei blond e acum rosu la varfuri. As putea spune ca o prinde.
- Mia! isi intoarce privirea cand imi aude vocea si se ridica uimita in picioare.
- Kim! Doamne, Kim!
Alearga spre mine, sarindu-mi in brate si strangandu-ma puternic. Ramane asa cateva clipe aproape tipand de bucurie, apoi se departeaza putin, foarte putin de mine.
- Kim, ce faci aici? De ce esti aici ?
- Sa imi vizitez prietena, nu e normal?
- Te-ai ...schimbat!
- Si tu. Rosul te prinde chiar bine.
- Multumesc. Haide, stai jos.
- Mia, vreau sa iti spun ca imi pare rau pentru iesirea de ieri. Eram nervoasa, trista, geloasa...idioata. Kim, ma poti ierta?
- Normal ca da, prostuto! spune ea pe un ton bland. Stiu cum poate te simti in legatura cu Niall, insa sa stii ca a suferit mult anii astia. S-a vazut in concerte mai ales. Nu a mai fost acelasi Niall de alta data. Nu are pe altcineva , Kim! Ia-l inapoi , e al tau!
-Stiu.
- Atunci lupta pentru el. Si el te vrea inapoi.
- Dar ma are!
-Stiu, dar..
- Mia, suntem impreuna din nou.
- Cum asa? Kim, ma bucur atat de mult, dar cum de sunteti din nou impreuna?
- Stii, ieri a mers la un post tv si a spus ca eu sunt singura femeie pe care o iubeste. A fost...a fost atat de dragut din partea lui sa faca asta. Credeam...ca are pe altcineva, insa m-am inselat. El nu m-a uitat, nu m-a dat la o parte, m-a asteptat. M-a asteptat doi ani, chiar daca nu era sigur ca ma voi intoarce vreodata. E...
- E Niall.
- E Niall... Tu...esti bine?
- Da. As avea motive sa nu fiu?
- Nu. Cum sunteti tu si Roy?
- Foarte bine. Vrem...sa ne casatorim.
- Deja?! Roooy! strig eu.
Roy apare in cateva momente in camera si vine langa Mia, in fata mea, pe fata observandu-se comfuzia.
- Roy George Nickelson! Te casatoresti si eu acum aflu?!
- Nu...adica aveam sa iti spunem , dar nu am apucat si...
- Cand?
- Ce?
- Cand e nunta?
- Nu e inca stabilita. Probabil anul acesta, sau anul viitor. raspunde Mia.
- Bine atunci. Daca era stabilita, ma suparam rau pe voi.
- Nu o programam daca tu nu erai aici. Acum esti, deci...
- Oh, pai...nu stiu. Eu nu am nimic programat. Maine am un interviu de angajare la spital si daca primesc slujba, voi putea sa imi programez timpul liber in functie de munca.
- Bine, atunci, mai asteptam. Nu e graba. Nu, Mia?
- Mda...nu e graba. Haideti sa ne uitam la un film, ce ziceti? "Looking for Alaska" suna bine?
- Scuze, Mia, dar as vrea sa ma intorc acasa. Poate trec pe la Niall in seara asta inainte sa plece.
- Unde? Unde pleaca?
- In Irlanda, isi viziteaza parintii.
- Nu mergi cu el?
- Nu. Sunt prea obosita si nu stiu cum as mai rezista inca unui zbor de cateva ore dupa cel din America. Chiar as fi vrut sa merg, dar e mult prea repede.
- Pai...bine atunci. Sa ma suni cand vrei sa vorbesti cu cineva, bine?
- Da, o voi face. Pa, pa!
Intru in casa doar pentru a-mi lua cheile de la masina si pentru a-l anunta pe tata ca plec. Conduc spre casa lui Niall. Totul in jur, toata Londra e aproape neschimbata. Poate doar cateva cladiri renovate pe alocuri, dar totul e la fel cum era si cand am plecat. Ajung dupa ceva timp in fata casei mari a lui Niall, insa ca de obicei poarta e inchisa si pazita de Mark si Carl.
- Buna ziua!spun eu respectuos.
- Kim, tu erai! Iti deschidem imediat. Sa il anuntam pe Niall?
- Nu e nevoie, baieti!
- Bine! spune Mark apasand pe butonul de deschidere a portilor.
Intru si imi las masina langa cea a lui Niall, apoi cobor si intru in casa, fara sa bat insa. Raman putin pe hol ca sa ascult semne de existenta de la Niall. Aud rapid niste batai care imi suna ca maruntirea legumelor, asa ca ma indrept spre bucatarie. Ma sprijin de tocul usii si il privesc pe barbatul blond intors cu fata spre blatul de bucatarie, imbracat cu o pereche de pantaloni scurti gri, fara tricou si cu parul ciufulit, dar care il face sa para mult mai atragator. Raman cu bratele incrucisate si sprijinita se usa, asteptand sa se intoarca.
CITEȘTI
Fiica soferului lui Niall Horan 2
FanfictionPevestea continua. Noi personaje, noi probleme apar in viata celor doi. Le vor invinge impreuna? Vor mai putea rezista ? Aflati doar citind.