Berna Tekin

90 10 0
                                    

Kızlar artık bu mesajdan sonra labarotuvara giderler ve oradaki laborata Aslı sorar:

- Beyefendi acaba İlayda Kozlu'nun otopsi sonuçlarını görebilir miyim?

- Maalesef küçük hanım. Ailesinden başkasına gösteremeyiz.

Kızlar çaresizlikle oradan uzaklaştılar. Aslı'nın aklına bir plan geldi sonra. Irmak'a anlatmaya başladı:

- Bak şimdi. Birlikte sonuçların olduğu odaya gireceğiz. Ben sonuçları alırken, sen kamerayı kapatacaksın.

Irmak:

- Peki ama neresinden,nasıl kapatıcam?

- Of Irmak. Kamera nerden kapatılır sence? Tabiki düğmesinden. Sen hiç gizemli filmler izlemiyo musun?

Irmak:

- Yoo. Ben hep çizgifilm izlerim.

Aslı:

- Allah'ım sen bana sabır ver Yarabbim. Irmak Suuuussss!!! Kamerayı düğmesinden kapatıyosun,ama kenardan geöe geçe yani kameraya gözükmeyerek!!

Aslı konuşmasına devam etti:

- Masal için bunu yapıcaz tamam mı,yapıcaz?

Irmak:

- Hıhı. Tamam. Masal için.

Aslı gidip,nöbet saatlerine baktı. Bugün 14:00 ile 17:00 arası nöbet saatiydi. Yani oda 3 saat bomboştu. Artık tatile girdikleri için okul sıkıntıları da yoktu. Saat şu an 13:45'ti. Hazırlandılar ve odaya gitmeye koyuldular. Aslı odaların eğer anahtarları yoksa tel toka ile rahatlıkla açılacağını Masal öğretmişti. O an biraz duygulandı...

Daha sonra kapıyı açması gerektiği aklına geldi ve hemen işe koyuldu. Irmak'tan tel tokaları istedi. Sonra kapıyı açmaya çalıştı. İlk etapta olmadı. İkincide de olmadı. Üçüncüde başardı ve açtı. Kapıyı açmak için yarım saatleri gitmişti. Kaldı 2 buçuk saatleri.

Kapıyı kapattılar sessizce ve Irmak kenardan geçerek, Aslı'nın dediği gibi kamerayı kapattı. Güvenlik görevlisi de gazeteyle meşgul olduğu için kameranın kapandığını bile farketmedi. Aslı raporları aramaya koyuldu. Tabiki de raporlar bir kasanın içindeydi. Kasa şifreliydi. Tabiki en kolayından önce 1234'ü daha sonra 6789'u...

Böyle derken geçti 1 saatleri kaldı 1 buçuk saatleri...

Daha sonra iyice düşündü ve onlara gelen mesajdaki şifreler aklına geldi. Önce İlayda'nın numarası 444'ü denedi. Olmadı..
Aklına şöyle bir şey geldi Masal'ın, Irmak'ın, kendisinin ve İlayda'nın okul numaralarının baş rakamları...

'' 4294''

Evet olmuştuuu..şifre buydu!!

İkiside önce bi sevindirik oldular...daha sonra Aslı raporları aramaya koyuldu..aradan15 dakika geçti...Ve raporu buldu...

Üzerinde ise şöyle yazıyordu:

Bu otopsi sonucu ''Berna Tekin'e'' aittir.

Kızların ikiside şok oldular. Aslı hemen raporun fotokopisini çekti. Raporları geri yerine koydular ve işlerini tamı tamına 2 saatte bitirdiler. Yani nöbetin bitmesine 1 saat kala...

Kamerayı dikkatlice açtı Irmak. Odadan çıktılar ve işlerini bitirdikleri için çok sevindiler.

Peki kimdi bu? ''Berna Tekin''

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin