Aslı'nın başı belada

63 8 0
                                    

Hemen 3'üde havuza girdiler. Kızlar havuzu olduğu için mayolarıyla yeterince havalandılar. Masal'ın mayosu, lavivert üstü kırmızı çizgili, Irmak'ın mayosu düz sadece siyah renk, Aslı'nın mayosu ise pembe üzeri mor benekli.

Bayağı bir yüzdükten sonra otellerine geçtiler. Akşam yemeğini yediler. Ve gece clupte sanatçı gelip,şarkılar söyleyecekti onun için hazırlandılar.

Aslı: geniş askılı şeker pembesi dizlerinde bir elbise, altına pudra pembesi platformlu bir topuklu ayakkabı, ayakkabısıyla aynı renkte bir çiçekli kolye taktı. Saçını ise düzleştirip çelenk taktı.

Irmak: Gri dar paça pantolon,üzerine cırtlak sarı fırfırlı bir bluz, altına mor-sarı bir babet, gri sallanan küpeler taktı. Saçını ise dağınık topuz yaptı.

Masal: Üzerine beyaz, dizlerinin 3 cm üstünde,straplez bir düz elbise,belinde altın sarısı çizgili bir kemer, altına siyah dolgu topuk bir ayakkabı, gerdanına babasının hediye ettiği altın kelebekli bir kolye taktı. Saçına ise balıksırtı bir örgü ördü.

İçeriye bir girdiler, bin girdiler. Bütün herkesin gözleri onlardaydı. Bir masaya geçtiler. Aradan 7 dk. sonra yanlarına yakışıklı birisi geldi. Irmak'a ne kadar zarifsiniz dedi. O da kibarca teşekkür etti.

- Ayrı bir masaya geçelim isterseniz, hanımefendi.

Irmak:

- Oluuur.

Salak şey hemen kabul etti. 1 saat kadar adamın yanında oturdu. Bir de içki ikram etmesin mi?

Masalla Aslı hemen masaya fırladılar.

Masal: Ya napıyosun sen napıyosun? Al o içkini bi yerlerine sok,gerizekalı!!!

- Ooo!! Çok atarlısın tatlım , yerim seni.

Bu sözden sonra Aslı arkadaki içki şişesini adamın kafasına geçirdi. Kafası kanıyordu. Yani Aslı'nın başı beladaydı.

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin