3 sene sonra...
O gün yine sıradan rutinlerini yaptılar...Ev, iş...derken...Balo hazırlanmaları .....yarın kızların mezuniyet balosu vardı ...
IRMAK-MASAL VE ASLININ AĞZINDAN
Yarın mezuniyet balosu var ve biz hala kıyafet almak için dışarı çıkamadık, yoğunluktan..1 saat sonra alışveriş merkezine gidip ihtiyaçlarımızı halledeceğiz .
IRMAK:
- De haydi ya kızlar !!
MASAL:
- Of Irmak giyiyosun bi pantolon tişört sonrada bizi beklemiyosun daha makyajımız var!!!
IRMAK:
- Ay sizin yüzünüz 2kg boyayı nasıl kaldırıyor!!?? SjSjSj
MASAL:
- Ya tamam da sürdüğümüz sadece eyeliner bide maskara. Ne var bunda...geldik zaten...
ASLI:
- Tamam Irmak sen in, arabayı çalıştır...Biz geliyoruz...
Irmak:
- Bekletmeyin aşağıda...
YAZARIN AĞZINDAN;
Kızlar nihayet alışveriş merkezine varmışlardı. Irmak hemen LC WAİKİKİ'YE girdi; ve ne aldı biliyor musunuz?... Bir tane üzerinde çiçekli gömlek üzerine de sade su yeşili bir kazak, altına da dar paça sıradan bir pantolon...Yani mezuniyet balosu için aldığı şeyler bunlardı...Aslı bunu görünce Irmağa kızdı ve başka ürünler aldırttı.
Aslı ve Masal hemen en pahalı mağazaları buldular ...Aslı mavi tonlu kısa bir elbise aldı yani çok kısa değil diz kapağının biraz üstünde ve göğüs dekolteli ....Altına ise açık pembe platform sade bir ayakkabı. Çanta olarak ise ayakkabısıyla aynı renk taşlı güzel bir çanta aldı...Takı olarak da büyük top şeklinde inci küpe ... Ve çantasının taşlarından gerdanlık...Saçının altlarını kıvırtıp üstünü ise kurdele yaptırmayı planladı...
Masal ise narçiçeği renginde tulum aldı, sırt dekolteli...Altına ise siyah stiletto bir ayakkabı...Çanta olarak ise yine siyah sade bir şey...Takı olarak ise altın renginde sallanan bir çift küpe ve yine aynı renkte metal bir bileklik... Saçını da güzel bir mısır örgüsü yaptırmayı planladı...
Irmağı da ikna ettiler ... Irmak, kısa , pileli saks mavisi renginde etek üzerine ise beyaz, süslü , bol kumaş gömlek aldı . Ayakkabı olarak beyaz mavi şeritli dolgu topuk bir ayakkabı seçti... Takı ise takmayı düşünmüyordu . Saçını ise topuz yaptırmayı planladı...
Mezuniyet sabahı...
Kızlar...yani yine tabi uykucu Aslı kalkmakta zorlandı...Zorla uyandırdılar...
Nihayet baloya geldiler...
Herkesin gözleri kızların üstündeydi... Diğer mal kızlar kıskançlık krizleri geçiriyorlardı...
İlk başta hocaları konuşma yaptı...toplam 1 saat 52 dk sürdü...Kızlar sıkıntıdan patladılar...tabi...
Daha sonra kep atımından önce yiyecek bir şeyler yediler ve dans etmeye başladılar...
Bir tane çocuk gelip Masalı dansa kaldırmayı teklif etti. Okulun popilerinden Egeydi bu...
Kızlar '' git git '' dediler... O da kabul etti... Ve dans etmeye başladılar...
Ardından Aslıyı Kerem dansa kaldırdı ve Irmağıda Derin... Hepsi dans ediyorlardı anlayacağınız...
Not : arkadaşlar fotodaki kızlar temsili Aslı masal ve ırmağın kendileri değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
ChickLit3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...