Son 2 ay!

70 7 1
                                    

2 ay geçmişti ve Irmak'ın annesi gelecekti.
Kızlar Irmak'ın hazırlıklarına yardım edip, evlerine geçeceklerdi. Anne-kız olsunlar diye...
Annesi öğlen 1'de uçağa binip, saat öğlen 4'te ankarada olacakmış.

Masal; tavuklu salata yapacaktı. Bunun için budundan ayrılmış tavuk parçalarını buzdolabindan çıkardı. Hazır konserve mısırı alıp tavukla karıştırdı. Daha sonra üzerine turşu dilimledi ve hepsini bereber karıştırıp dolaba koydu.

Aslı; üzümlü turta yapacaktı. Turta hamurunu yuğurdu. Onu fırına verdi. Daha sonra kuru üzümleri paketinden çıkartıp, kaseye boşalttı. Aradan yarım saat geçti. Hamur hazırdı. Hamuru dikdörtgen kaba boşalttı. Üzerine de kuru üzümleri dağıttı. Daha sonra soğuması için üstünü folyoyla örtüp, tezgaha yerleştirdi.

Irmak; annesine hediye alacaktı ve bamya yapacaktı. Annesine en pahalı parfümden aldı. Sonra eve geldi. Bamyanın başlarını kesmeye başladı. Daha sonra suyunu,tuzunu,limonunu ayarlayarak bamyayı hazır hale getirdi.

Evet her şey hazirdi. Narin Hanım geldi ve kızlar çıktılar. Irmak her şey için onlara çok teşekkür etti.

- Kızım benim seni nasıl özlemišim!! 2 ay sonra artık temelli geliyoruz babanla..

- Yaaaa...çok mutlu olduuuum...yuppiii!!...

- Ee Irmak hanım seneye Ygs var.. Naapcaksın bakalim??

- Yaa..anne hatırlatmasana!?

- Yaa..kızmaaa..bu arada sofradakiler harika! Nefisler..ellerinize sağlık!

- Önemli değil annecim.

Yemeklerini yedikten sonra Irmak annesine hediyesini verdi.

- Ayy! Canım yavrum..çok teşekkür ederim..niye zahmet ettin?! Ne gerek vardı?

- Ne demek annecim!!..

Bu hediyeden sonra Irmak ve annesi sinemaya gittiler...eve geldiler tatlı sohbetleri sabaha kadar sürdü.

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin