Masalla Irmak gülmekten yıkılmışlardı. Aslı ise zombi şokunu hala atamamıştı.
Irmak:
- Şey somalililer...
Masal ve Aslı bu sefer Irmak somalililer diyince koptular.
Irmak hiç aldırmadan lafına devam etti.
- Biz adada mahsur kaldık o yüzden ne yanımızda su var ne de ekmek. Kusura bakmayın.
Onlar da hem ekmek için hem de onlar için üzüldüler.
Onlardan bir tanesi şöyle dedi:
- Ablala.riiiimm istersenus bize davatlasınız.
Çok değişik türkçeleri vardı gerçekten.
Onlar da hiç yoktan iyidir diye düşündüler ve teklifi kabul ettiler.
Gittiklerinde ateş yanıyordu. Ve et pişiriyorlardı.
Aslı sordu:
- Bu ne eti?
- At.
Masal:
- Ne at eti mi? Iyy o haramm?!!
Irmak:
- Kızım saçmalama ya yemeyiz olur biter. Ve gerçekten de yemediler. Adamların yamyam gibi bakışları vardı.
Aslï Masal'a fısıltıyla:
- Masaaal..bunlar bizi yiycek gibi bakiyolaaaarr.
Masal:
- Evet. Bende farkettim. Irmakta hala onları izliyo ya. Pıst Irmak buraya gel. Bunlar bize yiycek gibi bakıyo ya. Hadi hemen burdan tüyüyoruz. 123 diyince tm?
Kızlar onayladılar. Masal 123 dedi ve tam kaçıyorlardı ki yamyam gibi bakan adam onları yakalattı ve kazanın içine bağladı. Ateşi de alttan yaktılar. Nerdeyse pişeceklerdi.
Aslı:
- Ya biz naapcaz bunlar bizi yiycekler. Noolcak insan azmanları!!
Irmak:
- Ayyy..evet ya ben çok korkuyorummm..
Masal:
- Korkmayın kızlar bi yolunu bulup elbet burdan çıkıcaz. Kerizler ellerimizi ve ayaklarımızı bağladılar ama ipin eridiğini farketmediler. Hahayt..
Konuştuklarından çok anlamadıkları için kızları umursamıyorlardı.
Masal anlatmaya devam etti:
- Şimdi Irmak ortalığı velveleye verceksin. Ayı var diye. Onların dikkatini ancak böyle çekebiliriz. Sen Aslı. Sürekli yamyam olan adama bakıp dikkatini çekceksin. Bende ipleri sıcaklığa göre ayarlayıp çözücem tm mı? Ben sana dokununca Irmak ayı var diye bağırıyosun. Aslı sen şimdi adamı dikizle.
Plan harikaydı. İpler erimişti. Aslı güzelliğiyle yamyam adamı büyüledi. Şimdi ise ayı alarmını vermenin zamanı gelmişti.
Irmak bağırdı:
- Ayıııııı!!!! Aaaaaa!!!
Adamlar oraya baktılar ve bu arada kızlar oradan tüydüler.
Ve...plan işe yaramıştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
ChickLit3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...