Aslı ve Masal o gün kendi evlerinde kalıp YGS ' ye çalışmışlardı .
Masal'ın telefonu çalar. Hangi mum yanar ki yatsıya kadar bana söz ver bir yemin et sakla mezara kadar... Arayan Aslı . Masal telefonu açar ve konuşmaya başlarlar.
MASAL;
-Alo efendim canım
ASLI;
-Masal bugün öğleden sonra kütüphaneye gitmeyi düşünüyorum belki sende gelirsin diye sana da sorayım dedim gelir misin?
MASAL;
- A evet çok iyi bir fikir tabi ki gelirim.
ASLI;
- Tamam o zaman saat 14:00 da seni almaya gelirim.
MASAL;
- Peki bay bay<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Kızlar Irmağa demediler çünkü onun annesi vardı onunla vakit geçirirdir diye.
saat tam 14:00 olmuştu . Aslı Masalın evinin kapısına gelip kornaya bastı . Masal hemen arabaya bindi . bu sefer okulun kütüphanesine değil başka daha büyük ve sessiz bir kütüphaneye gittiler.
Boş masa buldular ve sınava çalışmaya başladılar...
Irmak evde annesi ile vakit geçiriyor , hasret gideriyordu...
Masal Aslıya matematikte yapamadığı , anlamadığı soruları soruyor. Aslı ise ona Fen .
İkisi de 5 saatte 300 soru çözdü... Daha sonra ise 1 saat kitap okudular. kütüphanenin karşısındaki yemek yerine gidip yemeklerini yediler .
ASLI;
- Kanka çok test bende kafa yaptı ya :)
MASAL;
- Çay iç geçer :)
yemeklerini yedikten sonra Aslı Masalı evine bıraktı ve kendi evine gitti .
IRMAĞIN TELEFONU ÇALAR ...
Yinede inanmam sonsuz aşka...
- Alo efendim masal ( ırmak)
- ırmak nasılsın annen gitti mi
( Masal)
-yok daha gitmedi ama yarın erkenden gidecek ( ırmak)
- hm tamam canım seni merak ettimde ondan aramıştım( masal)
- sağol , yarın bekliyorum sizi by by
( ırmak)
Sabah kızlar ırmağıda alı okula geçtiler. Dersleri fen di . birden hoca gelip kitapcık dağıtmaya başladı yani deneme. Herkes şok olmuştu . hic boyle birseyden haberleri yoktu. Hoca;
- gençler sınavınız 100 soru 2 saatiniz var bu YGS ye hazırlik olarak okullara dagıtılmış bir sınav . süreniz başladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
ChickLit3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...