Yaklaşık 1 saat sonra polis Irmaklara geldi. Bir ipucu bulamadıklarını söyledi.
Masal:
- Ya siz nasıl polissiniz! Bi hırsızı yakalayamadınız. Kızın halini görmüyor musunuz?
- Çok kolaysa küçük hanım sizde bize katılın beraber arayalım ha ne dersiniz?
Aslı:
- Masal tamam sakin ol.
Masal:
- Aslı nasıl sakin oliyim? Şunlara bak yaa!! Bir şeyden anladıkları yok...polis olmuşlar..
Irmak odasına çıkıp, kapısını kilitledi. Kızlar yalnız kalmak iyi gelir diye Irmak'ı yalnız bıraktılar.
Aşağı inip ( Irmakların evi dublex )
düşünmeye başladılar.Aslı:
- Çalınan şeyleri bulmamız gerekiyor Masal, Nazik teyzegil gelmeden önce. O değilde en önemlisi paralar ve altınlar.
Masal:
- Biliyorum biliyorum ama nasıl?
Aslı:
- Planları hep sen mi kurcaksın, bu seferde ben kuriyim. Dinle beni;
Beraber burdaki parmak izlerini alıp hapishaneye gidicez.Masal:
- Neden hapishaneye gidiyoruz?
Aslı:
- Çünkü ben bu işte İlayda'nın bir parmağı olacağından şüpheleniyorum.
Masal sinsice güldü ve Aslı'nın sözlerine ekledi:
- Oyy benim akıllı kuzumm! Aferin sana, iyi bir düşünce! Hadi devam ettir planını...
Aslı:
- Masal ciddileş biraz ya! Hapishaneye gidicez ve İlayda'ya gidip, hocamız parmak izi topluyo. Senide unutmamış. Bi parmak izide sen ver!
Masal güldü ve dedi ki:
- Tabi ki İlayda buna kandı. Kızım saçmalama sence o böyle bir oyuna kanar mı?
Aslı:
- Bir daha benimle konuşma!
diyerek hapishanenin yolunu tuttu. Masal arkasından koştu ama yetişemedi.
Aslı hapishaneye girdi. İlayda'nın ziyaretçisi olarak.
İlayda:
- Vay vay vay! Kimleri görüyoruuum! Aslı hanım beni ziyarete gelmiş!
Aslı:
- Ya dalga geçme. Seni merak ettim. Hocamız herkesin parmak izini alıyor. Saolsun seni de unutmamış. Beni gönderdi, senin parmak izini almam için!
İlayda elindeki bıçağı tam Aslı'ya saplıyordu ki arkadan bir kol elini tuttu. Bıçağı yere attı.
Hemen ordan uzaklaştılar. Ve bıçağı İlayda'nın elinden alan kim miydi?
...Masal...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
ChickLit3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...