Mektup

88 8 0
                                    

Bu notu gördükten sonra Irmak hemen Masal'dan özür diledi ve o da kabul etti, sarıldılar.

Daha sonra Masal yine gizli bir plan kurdu. Onlara anlattı:

- Hepimiz o çocuğa çok iyi davranıcaz. Ben onla biraz haşır neşir olucam. Sonra oyuna getirip gandazliycaz. Benimle onu yalnız bırakıcaksınız tm mı?

Aslı:

- Tamam ama. Ya sana zarar verirse.

Masal:

- Ben işimi hiç tehlikeye alır mıyım tatlım? Yanımda bıçak var endişelenme!

Irmak:

- Bugün Rock grubu geliyomuş. Bu plan için iyi bir fırsat kızlar!

Masal:

- Hmm. Demek rock gösterisi var! O zaman en güzel elbiselerimi giyip, onu etkilemeliyim! Seni maffedicem İlayda Kozlu. Yoksa Tekin mi demeliydim?!

Hepsi birden gülüşmeye başladılar.

Masal çocuğu etkilesin diye kızlar biraz az süslenmişlerdi.
Masal bu sefer biraz kısa bir siyah elbise, altına turuncu bantlı ayakkabılar, siyah bilekliker takmıştı. Saçını ise düzleştirmişti.

Aşağıya indiler. Aslı ve Irmak başka bir masaya geçtiler. Masal ise o çocuğun yanına geldi. Konuşmaya başladılar:

- Selam. Dünkü kaba davranışımdan dolayı özür dilerim. Bu arada, ben Masal.

- Önemli değil tatlım. Memnun oldum. Ben Barış.

- Hmm. Peki o yanındaki kim? Kız arkadaşın falan mı?

- Ah saçmalama! O benim üvey ablam.

Masal şaşırmıştı.

- Adı ne peki?

- Berna.

Masal iyice şoka girdi. İlayda diye bilmiyordu ismini üvey kardeşi.

- O bizi tanıyomu peki?

- Evet. Onlar benim arkadaşlarım dedi.

- Ne? Hayır. Arkadaş falan değiliz biz onunla. O bizim sınıftan sadece.

- Anladım. Bi şeyler içelim mi? Rock grubu şimdi gelir.

- Ben sadece şeftalili meyvesuyu içerim. ( Masal şeftalili meyvesuyuyla kendine gelebilir anca )

- Ahahah. Tamam.

Barışta Masal'a ayak uydurmak için aynı şeyi içti.

- Benimle çıkar mısın Masal?

- Bilmem ki. Olabilir aslında.

- Tamam o zaman biz şimdi sevgiliyiz öyleyse. Hadi başka yerlere gidelim.

- Tamam.

Masal kızlara göz kırptı. Onlar da odaya çıktılar.

Gittikleri yer Barış'ın eviydi. Masal'a bir şey içip,içmemesini sordu, o da istemedi.

Masal:

- Ya sen geç! Ben sana getiririm, sevgilim.

- Vaaav. İlk defa sevgilimin elinden bir şey içiyorum. Ben bu fırsatı hiç kaçırır mıyım?

Masal o içerdeyken çantasından hap çıkartıp, içeceğine attı. Ona götürdü, içti ve bayıldı. Hemen İlayda'nın odasına çıkıp, delil aramaya koyuldu. Elini çabuk tıtması gerekiyordu. Çünkü hapın süresi 10 dakikaydı. Çekmeceleri falan karıştırdı. Bir şey bulamadı. Ama dolabın üstünde bir kutu vardı. Açtı içinden İlayda'nın mektupları vardı. Hepsini hızlıca okudu. Ve birinde şöyle yazıyordu:

'' Benim bu hayatta tek hedefim Masaldır eğer CD'yi bulursa onun peşini bırakıcam''

Ama bu ne CD'siydi? Masal şaştı kalmıştı.

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin