3 yıl sonra.. Aslı ve Kerem
Kerem:
- Aşkım bebek ağlıyor acıktı herhalde
Aslı:
-Bakıyorum hayatım...
Aslı ile Kerem mezuniyetten tam 1 yıl sonra evlendiler ve Toprak adında bir kızları ve Görkem adında bir oğulları oldu . Şuan her ikisi de 1 buçuk yaşında aralarında sadece 2dk var ikiz olarak doğdular...Çok mutlu bir aile oldular ... İstanbul da yaşıyorlar.. Aslı çocuk doktoru Kerem ise cerrah aynı hastane de çalışmaktadırlar..
3 yıl sonra .. Irmak ve Derin
Irmak ve Derin henüz evlenemediler ama 1 hafta sonra düğünleri var . Neden evlenemediler diye merak ettiniz tabi ki de İlayda ,onları sürekli engelledi. Aslında Irmak ve Derin geçen seneye evlenmiştiler . İlayda ilk önce Irmağın ayağını feci şekilde düşüp kırmasını sağladı . Irmağın ayağını 3 alçıya aldılar . Daha sonra iyileşti ve birden kimliği kayboldu... vb. şeyler İlayda ' nın işleri...
3 yıl sonra.. Masal ve Ege
Masal ve Ege ' nin düğününü ve Aslı ve Keremin düğününü beraber yaptılar ... Masal ve Egenin şuan yeni doğmuş kızı var tam 1 aylık bir bebek adı ise Ecem.. çok tatlı ve babasına çok benziyor... Masal şuan cerrah Ege ise mimar... Karı ve koca birbirlerini çok seviyor..Ama tabiki de bu hayatta en sevdikleri bir şey var o da kızları...Ha bu arada Ege de Masal gibi cesaretli...buna örnek olarakta Masal kızına hamileyken ayağı kayıp,yere düşüyordu ki prensi onu tuttu,tutmasına da kolu 2 ay alçıda kaldı..
Gelelim 3 yıl sonra İlayda ve Barış' a
İlayda , Irmak ile Derinin düğününün olacağı gün nikah dairesinden onlarınkini iptal ettirip kendisinin nikahını koydurdu böyle bir şeyi nasıl yapabilir diye düşünüyorsunuz ... İlerleyen satırlarda nasıl yapabildiğini gördüğünüzde şok olacaksınız...İlayda şuanda hamile ... 8 buçuk aylık ... Bir oğlu olacak... Hala kızlara saçma sapan mesajlar atıp tehdit etmeye devam ediyor...
1 HAFTA SONRA IRMAK VE DERİN ' İN NİKAHI...
Aslı ve Masal ailecek gelmiş ve hazırlıklara yardım ediyordu . Nikahın başlamasına 1 saat vardı .
Masal :
- Aslı, kızıma bak da ben de Irmağa yardım etmeye gideyim
Aslı :
- Tabi ki canım çok iyi olur ...
-Üvee...üveee...
-Masaaal!! Ecem çok ağlıyor bir bak lütfenn!!
-Egeye devrett!
-Ege yok!
-Kerem ordaysa ona söyle!
-Kereeem aşkım bi gel lütfen yaa?
-Geldim bitanem!
-Oyy benim tatlı Ecemim ağlarmışta oyy...Ağlama ağlama...Aguuu...aguuu..
Aslı ve Masal gülüştüler...
Irmağın gelinliği;
Düz kabarık olmayan, yani düz tarlatanlı, belide ince çiçeklerle bezenmiş bir kemer, ayağına orta topuk bir inci beyazı stiletto, elinde kırmızı güller,saç olarakta dağınık bir topuz,önlerden sarkan narin bukleler,gelinliğinin boyu kadar da duvak...Derin'in damatlığı;
Hoş sade ve düz bir takım elbise(aynı ırmak gibi sadelik hastası, tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş..:) )
Bu arada rengi koyu siyah ve beyaz bir papyon...ayakkabı olarak ise yine bildiğiniz klasik erkek ayakkabısı, hani şu resmi olanlarından .ddNikah salonuna inerken güzel ve aşılması gereken bir merdiven vardı...
Derin Irmak'ı gördü ve:
- Oooohaaa...bu nedir abiii...taş mübarek taş..(tabiki de derin bunları bağırarak söylemedi saçmalamayın kdkdk)
Şeker yapışmış sanki dilineee, bu en tatlı şey duyduğumm.....
Bu şarkı eşliğinde, ve de misafirlerin alkış sesleriyle indiler merdivenden...
-Masaaal!!!
-Tekrardan evlenelim mi aşkım?
-Ege sus ya birisi duycak...Nikah masasına yerleştiler...
Nikah memuru başladı konuşmaya...adam taramalı mübarek...tamı tamına 28 dakika olmuştu...en sonunda asıl soruya gelmişti nihayet...
-Siz Derin Tatlıkurt Irmak Gülaçan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
Irmak Derin'in ayağına bastı...Derin kızardı çocuk, yazık...
Aslı Irmak'a vooov der gibi bir bakış attı...
-E...e...evet.
Herkes alkışladı...
-Siz Irmak Gülaçan, Derin Tatlıkurt'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
-Evet...
Herkes tekrar alkışladı...
-O zaman bende sizi karı koca ilan e...
-Duruuun!!!
Irmak:
- Ya yine mi sen ya bi önceki işi b*k etmiştin yine naapıcan?
Masal:
- Memur bey lütfen devam eder misiniz?İlayda:
- Hayırr!!Olmaz size anlatacaklarım var..
Irmak:
- İlayda bıktım senden defol git?!!İlayda :
- ırmak bana 5 dk ver sonra zaten beni hiç göremiyeceksinIrmak :
- 5 dakikan başladıİlayda:
- Irmak biliyorum benden nefret ediyosun. Ama bu gerçekleri bilmelisin hani ben sizin nikahınızı iptal etmiştim sizde nasıl böyle birşey olabilir diye çok düşündünüz çünkü iptal ettirebilmen için çok yakından kan bağın olması gerekti... Irmak bunu sana nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama senin anne babam aslında gerçek anne baban değil ikiside gerçek anne babanın adamlarıydı... Senin gerçek annen baban.... Anneni öldürdüm baban ise başkası ile evli... Irmak.. BİZ KARDEŞİZ... İnanmayacağını biliyorum ben en baştan berri bunu biliyordum... Bizim Hikayemizde bu napalım istersen bütün testleri yapabiliriz...Gelelim düğün hediyene...İlayda bunu dedi ve silah çıkardı kendi kafasına dayadı tekrardan "BİZ KARDEŞİZ" Elveda dedi ve kendini vurdu...
- SON -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
ChickLit3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...