Bize 3 Silahşor derler ...

70 7 0
                                    

İlayda uyandı ve onu da kızların yanına bağlayıp, hiç istifini bozmadan uyumaya devam etti. Irmak'ın ağırlığından neredeyse kızın kemikleri kırıldı. Hahahajajajjajqjakdnsl

Her neyse... Üçüde şimdi dımdızlak kalmışlardı. Masal yine planlar kurmaya başladı. Aslı İlayda'yı izliyordu. Irmaksa ne mi yapıyordu: Öyle odun gibi uyuyordu!!!!

Masal sonunda sağlam bir plan kurmuştu ve Irmak'ı da uyandırarak anlattı:

- Bakın şimdi kızlar. Ben şu arkamda duran koca konteynırın keskin yerine ipi sürtücem. ( Kelepçeyi Masal açtığı için ellerini ve ayaklarını iple bağladılar. )

Konuşmasına devam etti:

- Sen Aslı ben ellerimi çözdükten sonra hemen seninkini çözücem ve İlayda'nın arkasında duran sopayı alcaksın. Ve sen Irmak. Aslı'dan hemen sonra seni çözücem. Kapının ordaki kovayı alacaksın. Daha sonra yerlerimize geçip ellerimiz kollarımız bağlı numarası yapıcaz. İlayda uyanana kadar bekliycez. Uyandığında ise Irmak sen köşede olduğun için kovayı kafasına geçirceksin ve Aslı...sende sopayı tam kalçasına vurucaksın. O zaman yerinden kalkamaz ve kaçarız. Ve siz bütün bunları yaparken, ben İlayda'nın cebindeki anahtarı alıcam ve buranın kapısını açıcam. Dışarıda 2 tane adam var. İkiside dangalağın teki. İlayda'yı bayılttıktan sonra da aynı şekilde dangalakları halledicez ve plan bu kadar...Eğer planımızın tıkır tıkır işlemesini istiyorsanız sessiz olcaksınız tm mı?

Kızlar onayladılar ve Masal'ın fikrine hayran kaldılar. Aradan 15 dk. sonra İlayda uyandı. Hepsinin orda ve elleri,ayaklarının bağlı olduğunu görünce, şüphelenmeden tam uykuya dalacaktı ki Irmak, kovayı İlayda'nın kafasına geçirdi ve Aslı da kalçasına sopayı indirdi. İlayda bayıldı. Masal ise anahtarı alıp, kapıyı açtı. Aynı planı adamlara da uyguladılar.

Veeee..... Kurtuldular. Tatilin 11.gününde Masal'ı kurtarmışlardı. Bunun sevinciyle ilk dondurma yediler. Daha sonra ne mi yaptılar? Masal'ın evine gittiler. Annesi kızını görünce bi sevindi bi sevindi...babası da aynı şekilde...Annesi hemen telefonda kendisinin sesini duyunca çok sevindi.

Masal:

- Annecim ne telefonu?

Aslı hemen kaş göz yaptı.

- Hââ tamam hatırladım şimdi. Yaa annecim işte öyle tatilden erken döndük. Ee babacım sen ne yapıyorsun. İşler nasıl?

- İyi güzelim. Ama ben seni çok özledim kızım nerelerdesin sen bakim.

- Yaa. Babacım anlattım yaa. Neyse...benim çok uykum geldi. Hadi kızlar gidelim.

- Hoop hopp! Nereye böyle küçük hanım. Sen bana ne söz verdin? Hani 15 gün kalcaktın evinde.

Masal endişelenerek:

- Aaahh!! Ben onu tamamen unutmuşum yaaa sultanım. Tamam kalıcam. Ama saat geç oldu. Bu gece kızlarda bizde kalsın.

- Kalsınlar tabi kızım ne demek.

Hemen odaya çıktılar. Bugünkü anlatacakları şeyleri yarına saklayıp, UYUDULAR...zzz..

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin