ADAMLARDAN BİRİSİ YAKALADI

94 12 3
                                    

Kızlar ne yapacağını şaşırdılar. Irmak hergün ağlıyordu. Çok pişmandı. Onun hakkında ileri geri konuştuğu için. Şimdi olsa hemen koşup ona sarılacaktı.

Aslı ise şifreyi iyice araştırıyordu. İlayda ölmediyse peki otopsisi ne olacaktı? Yoksa parayla mı otopsinin kendine ait olduğunu doğruladı. Kafası çok karıştı.

1 ay sonra...

Kızlar Masal'ın annesinin yanına neden gelmediğini sorunca kampta diye kandırmışlardı. Ama annesi artık kızının hasretine dayanamıyordu. Babası hele Masal onun burnunda tütüyordu
... Kızlar yine durumu geçiştirmek için bir şeyler planladılar. Irmak'ın aklına şöyle bir fikir gelmişti; Masal'ın robot sesini yapıp,annesiyle telefonla konuşturcaklardı. Bu işi Irmak halletti. Saat akşam 8 gibi Firdevs Hanım'ın telefonu çaldı. Bu robot ses Masal dı:

- Alo anneciim.

- Yavruuum. Meleğim benim. Nerdesin sen 1 aydır eve geldiğin yok. Babanla benim burnumuzda tütüyosun. Arayıp,sormuyosun da.

- Anne tamam. Özür dilerim. Biz tatile çıkacağız. 15 gün yarıyıl tatili için.

- Kimden izin aldın sen hı?

- Anne lütfen bak arkadaşlarımda var yanımda. Allah Allah.

- Bari gitmeden yüzünü görseydim kuzum.

- Annecim uğrayamam dersler falan ama söz 15 tatilden sonra gelip 15 gün kalıcam evde.

- Söz verdin bak!

- Evet sultanım söz. Öptüm seni.

- Tamam balım. Allah'a emanet güzel yavrum.

Sonra telefonu kapattılar. Neyse ki 15 günleri vardı. Kızların bu kısıtlı günde Masal'ı bulmaları lazımdı.

Masal ise kaçmak için planlar yapıyordu. Demirlerin arkasındaki çubuğu aldı ve kelepçelerin vidalarını açtı. Daha sonra kapıya düzenek kurdu. Demirlerin ağırlığını hesapladı. Adam bayıltacak güçte. Camdan atladı ama ADAMLARDAN BİRİSİ YAKALADI.

BİZİM HİKAYEMİZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin