Irmak Patlamış mısır patlattı ve yediler.
Aslı:
- Aslında bi tatile gitsek. Ne iyi olur dimi kızlar?
Irmak:
- Yok ya Aslı. Boşver. Şimdi bir sürü şey geldi başımıza. Yine gelmesin.
Masal:
- Bencede. Irmak haklı. Gitmeyelim.
Aslı:
- Peki o zaman ee...bütün yazı oturarak mı geçiricez? Hazır araba varken.
Irmak:
- Başka plan yapalım.
Aslı:
- İyi bi plan kurun. Kendiniz gidin o zaman.
Aslı kızlara bayağı bir triplendi. Onlar da gönlünü yapmalıydılar.
Irmak:
- Yaa. Masal.. Aslıya notlu sürprizler yapalım mı?
Masal:
- Aa..evet uyanınca güzel şeylerle karşılanmak ister elbet insan. Hadi o zaman düzenekleri kuralım zaten şurda sabaha ne kalmış. Saat 5:00.
Irmakta onayladı. Her şeyi hazırladılar. Saat 11:36...
Aslı uyandı. Telefonuna baktı bir şey varmi diye. (Aslı hep böyle yapardı. Uyanınca mutlaka telefonuna bakardı.)
Evet bir mesaj vardı. Masal'dan..." Günaydın tatlı küçük kuzucuk. Yatağînınin altındaki kırmızı paketi al!"
Aslı nerakla aldı. İçini açtı ve bir kol saati...hem de en sevdiği marka...Fosil... Aslı havalara uçtu.
Yerlerde kucuk kucuk kağıtlar vardı. Onları takip etti. Kagitlar banyoya doğru gidiyordu. Banyoya girdi. Ve aynada şöyle yaziyordu:" Hey sen! Yüzünü yıkamiycakmısın?"
Aslı güldü ve yüzünü yıkadı. Daha sonra telefonuna bir mesaj daha geldi.
" En büyük hediyeyi görmek istiyorsan aşağı in!!"
Aslı aşağı indi ve ne görsün!!
" Mutlu yıllar! "
Aslı önce bir çığlık attı. Doğum gününde herkes vardı. Ailesi de, en sevdiği dostları da ordaydı. Çok mutlu oldu. Annesi ona kocaman bir oyuncak ayı, babası arabası için güzel bir koku, Masal Aslıyla olan anılarının olduğu bir anı defteri, Irmak ise 3 tane tatil bileti....
Aslı kendini harika hissetti. Onun doğum gününde balonlar yoktu ama...
Masal:
- Canim benim pencereden aşağı bakar mısın bi?
Aslı baktı ve taşlarla şöyle bir şey yazıyordu:
" AsMasIr" hepsinin baş harfi...
Mumları üflemeden önce bir dilek tuttu. Irmak ısrar etti söylemesi için. Ama kabul olmaz diye Aslı söylemedi.
Doğum günün son sürprizi ise Masal'ın ona kendi elleriyle yazdığı şiiriydi...Başladı okumaya. Bu bir akrostişti.
"
Aynı kelimeleri kusmaktır belki de sevgi,
Sırtını dönmemektir belki arkadaşlık hikayesi.
Lutfetmektir ümitlendiği onca şeyin değeri,
Islak avuçlara el vermektir onca şeyin bedeli...Bahane etmek suç mu insana?
İbretlik kalplere imza atmak mı yoksa?
Zahmet vermek burdaki amacınsa,
İnan ki utandım bu sahne boyunca.
Müsade ettik karınca kararınca...
"Aslı çok duygulandı ve Masal'a sarıldı. Irmak'ın da gözleri doldu ve 3'ü birden bir daha hiç ayrılmamak üzere sarıldılar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZİM HİKAYEMİZ...
ChickLit3 gizemlli kızın 1 gizemli kızla macerası... -Masal kayboldu yine..Naapıcaz yaa..off... -Boşver Aslı, o bakar başının çaresine...:) -Irmak nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun?.. İşte onların hayatı..sürekli Masal'ın kayboluşu, Aslı'nın İlaydanın peşi...