Kiedy byłam już ubrana zeszłam na dół do kuchni. Zauważyłam jak Louis stoi tyłem do mnie i robi jajecznicę. Uśmiechnęłam się i podeszłam bliżej niego...
- Ładnie pachnie - powiedziałam
- Jeszcze lepiej smakuje - zaśmiał się - ładnie wyglądasz - przygryzłam wargę i lekko się zarumieniłam - uwielbiam kiedy się rumienisz - powiedział i po chwili opierałam się już rękoma o jego klatkę piersiową a mój oddech przyspieszył - ale jeszcze lepiej wyglądasz bez moich ubrań, skarbie - wyszeptał na moje ucho, przygryzając płatek mojego ucha i odsunął się ode mnie - mogła byś wyjąć talerze?
- Okej - uśmiechnęłam się lekko i stanęłam na palcach aby wyjąć talerze, kiedy już to zrobiłam postawiłam je na blacie a Louis włożył po chwili na nie gotową jajecznicę, oczywiście sobie nałożył większą część a lekko zachichotałam - No co? Jeśli chcesz mogę oddać ci swoją.
- Nie trzeba - wzięłam talerz i dałam mu lekkiego buziaka w usta - dziękuję - powiedziałam i wzięłam widelca i zaczęłam się zajadać - mmm, dobra.
- Cieszę się że ci smakuje.
- Moja mama nawet takiej nie robi.
- No bez przesady - oboje się zaśmialiśmy i dalej jedliśmy.Od czasu do czasu podkradaliśmy sobie jedzenie z talerza, choć mieliśmy to samo a czasami siebie nawzajem karmiliśmy co było naprawdę urocze. Po skończonym śniadaniu oboje zaczęliśmy sprzątać a potem poszliśmy do salonu i włączyliśmy telewizję. Nasza sielanka nie trwała długo. Zadzwoniła do mnie moja mama i kazała natychmiast wracać do domu. Cóż musiałam jej posłuchać, bo nie chciałam dostać szlabanu...
- Więc zobaczymy się jutro? - spytał Louis, kiedy już znajdowałam się przed moim domem
- Myślę że tak.
- Więc do jutra skarbie - powiedział i przybliżył się do mnie.
Znów mogłam poczuć jego miękkie ciepłe usta i jego język. Całowaliśmy się naprawdę namiętnie a kiedy zabrakło nam tchu po prostu się od siebie odsunęliśmy...
- Do zobaczenia skarbie.
- Do zobaczenia - odpowiedziałam i wysiadłam z samochodu.
Kiedy weszłam do domu zobaczyłam moją wściekłą mamę.
- Oj będzie źle - pomyślałam
CZYTASZ
Sweet to time ✔ (ZAKOŃCZONA - DO KOREKTY)
FanficHistoria dwójki różniących się osób, których połączy wielkie uczucie. On typowy Bad - Boy z wieloma tatuażami i piercingami Ona miła, nieśmiała dziewczyna z porządnego domu. Nie lubi oszustw, kłamstw i chamstwa. Co się stanie, gdy ta dwójka osób sp...