Właśnie w moim domu, w mojej kuchni stoi Louis, który jest ubrany zupełnie inaczej niż na codzień w szkole. Zwykła bluza i spodnie dresowe, które zasłaniają jego tatuaże! Ale skąd Luke go zna?
- To wy się znacie? - spytałam spoglądając to raz na Luke'a a raz na Louisa
- Taa. Poznaliśmy się przed wczoraj na imprezie - powiedział Luke
- I dlatego wróciłeś tak późno w nocy do domu? - pokiwał głową - świetnie! Impreza w ciągu tygodnia nie ma co.
- W ciągu tygodnia są najlepsze - stwierdził Louis i usiadł na przeciwko mnie przy stole wciąż się uśmiechając - ładna piżama - jego uśmiech powiększył się jeszcze bardziej a ja się zarumieniłam i zakryłam rękoma moją piżame w psy.
"No cholera że ja akurat musiałam założyć tą piżame!" - pomyślałam
- Pójdę już - powiedziałam po czym wstałam z krzesła, odłożyłam miskę do zlewu i skierowałam się w stronę schodów
- Jeszcze ładniejsze kapcie! - usłyszałam
- Och..., przestań! - jęknęłam a chłopaki zaczęli się śmiać
Kiedy weszłam do swojego pokoju przebrałam się z piżamy w luźne ubrania i związałam włosy w kitkę. Obiecałam mamie że pójdę na zakupy więc musiałam iść...
- Idę na zakupy - powiedziałam, kiedy znalazłam się w kuchni
- Kup mi cole i chipsy.
- Sam sobie idź! - fuknęłam
- Też cię kocham - usłyszałam, kiedy byłam już przy drzwiach.
Louis z Lukiem rozmawiali tak, jakby znali się z dobrych parę lat "A może ja o czymś nie wiem?"...
- Alex - usłyszałam - Alex, zaczekaj - więc się zatrzymałam
- Co chciałeś?
- Idziesz na dzisiejszą imprezę?
- Mam zamiar się wybrać.
- To fajnie - powiedział i przybliżył się do mnie na co ja zrobiłam krok w tył i uderzyłam plecami o mur ściany - też tam będę - wyszeptał mi na ucho po czym się odsunął i znów z tym swoim cwanym uśmieszkiem odszedł ode mnie.
Kiedy już się otrzasnęłam znów ruszyłam do sklepu. Chciałam jak najszybciej kupić wszystkie potrzebne produkty z listy zakupów i wrócić do domu.
Coś mi się wydaje że ten wieczór będzie wielkim "wieczorem wrażeń".⭐⭐⭐
Wam też się tak wydaje? :D13 ☆ i 5 komentarzy next ;)
CZYTASZ
Sweet to time ✔ (ZAKOŃCZONA - DO KOREKTY)
Fiksi PenggemarHistoria dwójki różniących się osób, których połączy wielkie uczucie. On typowy Bad - Boy z wieloma tatuażami i piercingami Ona miła, nieśmiała dziewczyna z porządnego domu. Nie lubi oszustw, kłamstw i chamstwa. Co się stanie, gdy ta dwójka osób sp...