שני אגרופיו של דילן היו מונחים על השולחן והוא נשען קדימה, מביט באנאבל ומדבר איתה. אנאבל שילבה את ידיה וסובבה ממנו את מבטה, לא מעוניינת להקשיב לו אבל הוא כופה עליה את השיחה מאחר והוא לא זז והולך משם.
הארי נעמד לצד השולחן וכחכח בגרונו, "אתה חוסם את המקום שלי" אמר.
דילן גיחך, "בדיוק עמדתי ללכת" אמר, אבל לא הלך לפני שהוסיף "ודרך אגב. אין לך מקום כאן."
אנאבל הרימה אל דילן את מבטה וכיווצה את גבותיה. הארי הבחין בכעס שלה כלפיו והוא לא הבין מה התרחש ברגעים האחרונים כשהוא לא היה שם. למרות זאת, הוא היה נחוש לגלות זאת גם אם הוא יצטרך לפנות אל ג'ינג'ר ולבקש ממנה את הקלטות והצילומים של בית הספר, אבא שלה יכול לספק אותם בקלי קלות.
אבל הארי לא באמת הזדקק להם כי אחרי שדילן הלך משם, אנאבל פתחה בעצמה את הפה.
"אני מצטערת על הדרך שבה הוא דיבר אליך" אמרה כשהארי חזר להתיישב מולה.
"אני מצטער על הדרך שבה הוא דיבר אלייך" ניחש הארי, "מה הוא אמר לך?"
"הוא רוצה לבצע החלפות" היא נאנחה והעבירה את אצבעה במעגלים על פקק הבקבוק. היא התעסקה בבקבוק והתרכזה בו ולא חזרה להרים את מבטה אליו שוב. "הוא יחזיר לי את החפצים שלי בתמורה לחפצים שלו" היא הסבירה.
הארי הנהן אבל היא לא יכלה לראות זאת, היא הייתה נורא מרוכזת בפריט שמולה אולי כי ניסתה לא להתעסק בהתרחשות האחרונה שאירעה. "את יכולה לחבל בחפצים שלו לפני שתחזירי לו אותם" הארי הציע בחיוך כדי לנסות להפסיק את העצבות שהשתלטה עליה.
"אני אוהבת את הרעיון הזה" הרימה אליו את מבטה, "תרצה לעזור לי?" היא שאלה.
הארי חייך כשראה את הניצוץ בעיניה כשקיבלה את ההצעה שלו, וחיוכו התרחב לנוכח ההצעה שלה. היא רוצה להיעזר בו, וזה אומר, להפסיק להתחמק ממנו. איך הוא יוכל לוותר על ההזדמנות לשמח אותה יותר? "כן" ענה.
"מעולה" היא חייכה חזרה, "הוא יגיע אליי הערב כדי לבצע את ההחלפות."
הארי פלט צחוק, "תהיתי מתי אוכל לנצל את ההזמנה הפתוחה שלי."
לאחר שסיימו את הארוחה שלהם בקפיטריה הם התפנו לארבע שעות נוספות לפני שיצאו מבית הספר. הארי הודיע לאנאבל שהוא יפגוש אותה בבית שלה, וכל אחד מהם התקדם אל המכונית שלו. אנאבל נסעה ישירות אל הבית שלה אבל הארי ביצע עצירה אצל ג'ינג'ר לפני שהגיע אל אנאבל. הוא ביקש לחרוג מן הכללים ולנתק את כל המכשירים הטכנולוגיים אבל היא נצמדה לכללים וסירבה.
"אני לא סומכת עליך" משכה בכתפיה. "אתה תקבל חופשיות יתרה, ואני כבר יודעת איך אתה מתפקד עם חופשיות יתרה."
YOU ARE READING
Undercover
Fanfictionהארי סטיילס הוא עיתונאי בן עשרים ושלוש שמתבקש לחזור חמש שנים אחורה, לשנה האחרונה שלו בתיכון אבל עם שינוי קל. הוא לא חוזר לתיכון כהארי אלא כמרסל, דמות מזויפת, בדיונית שהומצאה על ידי צוות העיתונאים במסגרת הכתבה שעליו להגיש. הארי או אולי מרסל, צריך ל...