chapter 14

607 48 15
                                    

"כן מירנדה" הארי נאנח, "את מתבלבלת ביני לבין מישהו אחר" הוא ניסה לנצח אותה בויכוח שהתפתח ביניהם.

"אתה בטוח מותק? אתה מזכיר לי את הארי סטיילס-"

"אני מזכיר לך אותו? אני באמת מזכיר לך אותו?" הארי ניסה להכניס מעט הגיון לראשה.

מירנדה סקרה אותו במבטה, בחנה אותו מכף רגל ועד ראש וניסתה להגיע למסקנות. למרות שהיא ניצלה את השניות האלה כדי לחשוב, היא לא הייתה מודעת ללחץ שנבנה ונוצר בקרב הארי. הוא היה פקעת עצבים מזוינת שאיימה להתפרץ בכל רגע.

"יש משהו במה שאתה אומר" היא הודתה, "הוא הרי הגיע לכאן עם הרבה בחורות והוא יכול היה ללכת את הדרך אל אגף הנשיקות בעיניים עצומות. הוא היה מומחה עם בנות, הכי טוב בתחום. וכשאתה אומר את זה ככה, אין ביניכם הרבה דמיון" היא אמרה אבל שנייה אחרי זה כיווצה את עיניה וניסתה להתרכז בפניו שוב, כאילו חוזרת בה ומתחרטת על מה שאמרה.

"הנה לך" הארי חייך. "אני לא הארי סטיילס, אני מרסל."

"מה שם המשפחה שלך מרסל?" היא שאלה.

"מה שם המשפחה שלי?" הוא חייך כדי לא להסגיר את הלחץ שהרגיש.

"שם המשפחה שלך הוא-" ג'ינג'ר גמגמה, חיפשה אחר הרישומים של הכתבה בגלל איבוד זיכרון רגעי. היא חיפשה את הדף הנכון נואשות וכשמצאה אותו הניפה אותו מעלה וקראה בגאווה, "אנדרסון."

"השם המלא שלי הוא מרסל אנדרסון" השיב בחיוך.

מירנדה הנהנה בהבנה, "אני מצטערת על אי ההבנה מותק. זה לא קורה הרבה שאני מתבלבלת בין תלמידים" היא משכה בכתפיה.

"אני מניח שזה יכול לקרות. מגיעים לספרייה תלמידים חדשים בכל יום, והם מתחלפים בכל שנה כי יש תלמידים שמסיימים ללמוד או עוברים לבית ספר חדש או תלמידים חדשים שמגיעים. ואת עושה עבודה מעולה, זוכרת פרצופים ומנסה לזכור שמות. כל הכבוד לך מירנדה."

"תודה מרסל. היה נחמד להכיר אותך" ואז היא פנתה אל אנאבל, "והיה נחמד לשוחח איתך שוב."

אנאבל הנהנה שנייה לפני שמירנדה הספיקה להסתובב כדי לחזור אל השולחן המרוחק שלה. "זה היה מוזר" היא אמרה והרימה את מבטה אל מרסל.

"הנשיקה?" הוא כיווץ את גבותיו.

"התקרית" היא תיקנה אותו, "הנשיקה הייתה-" היא חייכה ועצרה את עצמה לפני שהספיקה לחלק לו מחמאות, "לא משנה. התקרית הייתה מוזרה. מירנדה חשבה שאתה תלמיד אחר" היא אמרה וסקרה אותו מעט, "מעולם לא ראיתי בבית הספר תלמיד שדומה לך. מי זה לעזאזל הארי סטיילס?"

"שמעת את מירנדה. הוא מומחה לבחורות" הארי משך בכתפיו, "וזה די ברור שאני לא" הוא גמגם בזמן שניסה לגחך.

"גם לך יש פוטנציאל להצליח עם בחורות" אמרה אנאבל.

"באמת?" הארי חייך.

UndercoverWhere stories live. Discover now