chapter 9

610 51 5
                                    

הארי שונא לדחות דברים. זאת הייתה הסיבה שבגללה הוא לא רצה לדחות את השיחה עם שרלוט לשיעור כימיה והוא התעקש לנהל את השיחה ההיא באותו המקום ובאותו הזמן. זאת גם הסיבה שהוא מעדיף לנהל את השיחה עם אנאבל עכשיו כדי שהיא תוכל לשחרר את הכעס העצום שלה ולא להדחיק אותו אבל היא נראתה כשבר כלי והוא היה מודאג לגבי מצבה. היא עדיין מתאוששת מהעילפון שחוותה אתמול והוא כבר מספיק להרעיד את עולמה.

ולא במובן החיובי של הביטוי.

"לא ייאמן" חזרה על מילותיה בזמן שסובבה את מבטה ממנו, לא יכולה להסתכל עליו ברגעים האלה. היא לא ידעה למה הוא כל כך מעוניין לגלות עליה ולחקור אבל היא כן ידעה שאין לו את הזכות לרחרח ככה סביבה ולתחקר אנשים.

"הארולד" ג'ינג'ר כחכחה בגרונה, "תפעיל את הקסמים הידועים שלך על בחורות ותצא מזה" היא אמרה בשעשוע ושילבה את ידיה. מבחינתה זהו העונש ההולם על כך שהוא לא הקשיב לה והוא היה כל כך מרוכז בעצמו. הוא לא מקבל עדיין את העובדה שהם צוות והם זקוקים לשיתוף הפעולה הזה שהוא כל כך מתנגד לו.

"אנאבל-"

"אל תתחיל את זה כאן" היא מיהרה לעצור אותו, "אני לא מתכוונת לספק לבית הספר הזה את הדרמות האלה. אני לא מתכוונת להגיש למאות התלמידים שמסתובבים במסדרון הזה את הפרטיות שלי. אני לא מתכוונת לדבר על זה איתך כאן אז אל תתחיל בכלל" אנאבל הבהירה לפני שהנושא נפתח.

הארי הנהן, "תצייני מקום ושעה" גמגם.

"במכונית שלך" היא בחרה במיקום שמושך הכי פחות תשומת לב, ואף מקום לא מתאים יותר ממכונית צהובה. "עכשיו" היא גם בחרה בזמן הטוב ביותר מאחר וחסרות רק שניות ספורות לפני שיישמע הצלצול ברחבי התיכון וכולם ייכנסו אל הכיתות ושם יישארו בזמן שאנאבל ומרסל מסדירים את העניינים.

"עכשיו?" שרלוט חייכה והתריעה על הערה עוקצנית שמתקרבת, "אני לא חושבת שמרסל מוכן לדלג על שיעור, גם לא בשביל בחורה" ואם זה לא היה מספיק היא הוסיפה, "וגם אם כן, זאת תהיה אני כי אותי הוא רוצה" חיוכה התרחב.

הארי עצם את עיניו ונאנח למרות שהיה מודע לכך שאנאבל שמעה את זה גם בפעם הראשונה. אבל הפעם הוא מודע לכך שהיא שומעת את זה וזה פוגע בו באותה המידה שזה פוגע בה.

"ואיפה חבר שלך נמצא? הוא מכין את העץ?" שאלה אנאבל, "אז אולי כדאי שמרסל יתחיל להכין את התחתונים" היא אמרה.

גבותיו של הארי זינקו בפליאה והוא התפלל בליבו, שהכפיל את קצב מהירותו, שהאיפור הקל שלוקח חלק מתדמיתו של מרסל יסתיר את הסומק הקל שעלה ללחייו. אם ג'ינג'ר הייתה עדה לכך היא הייתה מצלמת אותו וממהרת לשלוח עותקים לכל הבחורות שהארי אי פעם יצר איתן קשר, חלק איתן לילה או הגניב להן חיוך.

UndercoverWhere stories live. Discover now