chapter 12

626 44 31
                                    

זאת הייתה הרגשה שונה לחזור לשבת על המושב המקורי של המכונית המקורית של הארי. הכיסוי הנוח למושב גרם לו לתהות איך הוא השתכנע לוותר על המכונית שלו ולהחליפה במכונית צהובה, אבל התשובה הכי מהירה שקיבל הייתה התמונה התלויה סביב המראה האמצעית. זאת הייתה אחת התמונות שהיו תלויות על הקיר של אנאבל בפעם האחרונה שהארי בא אליה הביתה. הוא השאיל את התמונה הזאת ללא ידיעתה ולכן השאיר אותה במכונית השחורה ולא במכונית הצהובה.

בתמונה, אנאבל לבשה מדים בצבע ורוד-עתיק ועליהם תג שם בצד ימין למעלה וסינר לבן הדוק סביב מותניה. היא רכנה מעבר לזכוכית שהיוותה מסגרת לסוגים שונים של מאפים. מבין הסוגים השונים של הבצקים, הקרמים, המוס והפודינג אנאבל בחרה בחתיכת פאי. החתיכה הוחזקה בידיה בסתר כשהפירורים סבבו סביב שפתיה שחייכו לנוכח הטעם המתוק. אנאבל נתפסה מפלחת חתיכת פאי בידי הצלם שצילם את התמונה, והוא כנראה שייך גם לצוות העובדים במאפייה.

אנאבל מעולם לא הזכירה שיש לה עבר במאפייה אבל הארי לא יכול להגיד שהוא הופתע לגלות זאת.

הבחורה השנייה שתפסה מקום במחשבותיו מלבד אנאבל, הייתה ג'ינג'ר. בכל פעם שהרמזור האדום עצר את הארי מהמשך הנסיעה, הוא הוציא את הנייד שלו מהכיס כדי לקרוא שוב את ההודעה שהיא שלחה לו ווידא שהוא לא נוסע אליה ללא סיבה.

והסיבה הזאת העסיקה אותו, עד שהוא הגיע אליה.

"למה הזעקת אותי?" הוא שאל כשהתקדם לכיוונה.

"הארולד" היא הנהנה, "מה שלומך?" היא חייכה בשעשוע, כאילו יודעת את התשובה.

"ג'ינג'ר" הוא כחכח בגרונו, "שלומי יהיה טוב יותר אחרי שאדע למה הוזעקתי."

"זה נשמע הוגן" היא התקדמה אליו. "למעשה, המטרה היא בעצם לשפר את מצב הרוח שלך."

"לא" הארי חייך והניד את ראשו לשלילה, "אני עדיין זוכר את הפעם הקודמת שבה ניסית לשפר את מצב הרוח שלי" הוא מיד הבין במה מדובר.

"הפעם הקודמת בהחלט הייתה בלתי נשכחת" היא אמרה בדרך אירונית, כי בפעם הקודמת היא הרי הייתה שיכורה ולא זכרה שום דבר. "אבל הפעם הזאת תהיה גם חיובית" היא הבטיחה.

"הפעם הזאת לא תהיה" הארי התנגד, "אני לא מעוניין."

"עדיין לא שמעת את ההצעה שלי" היא הרימה גבה.

"אני יכול לקבל שלושה ניחושים?" הוא שאל.

"הארי-"

"אוקיי את קשה. תני לי ניחוש אחד" הוא אמר והיא נאנחה, "ההצעה שלך כוללת את השבוע הקשה שעבר עליי בתיכון ואת רוצה לפצות אותי ולקחת אותי לבלות, ולמרות שאת מבטיחה ששום דבר לא ישתבש אפילו את יודעת שזה לא נכון."

UndercoverWhere stories live. Discover now