פחד הוא תחושה היוצרת תגובות. לבני אדם שונים יש תגובה דומה, ויחד עם זאת לאותו בן אדם יש תגובות שונות. התגובות האלה הם מנגנוני הגנה שמפעילים לנוכח הפחד, גדול או קטן, כי ברגע שהוא מתרחש הוא הופך לפחד הכי גדול שקיים.
הפחדים משפיעים אחרת על אנשים שונים, ובגילאים שונים. כשדילן צעד אל תוך הבית הארי הרגיש כעס ועצבים, בעוד ששאר האנשים בסביבה הרגישו פחד. אלו שהרגישו את הפחד, הגיבו אחרת. קורי בן החמש מיד נצמד אל אחותו הגדולה כדי להרגיש תחושת ביטחון, אבל התגובה של אנאבל הייתה שונה משאר התגובות שהארי נחשף אליהן.
היא רעדה במקומה כשעיניה נעצמו, ללא מאבק להישאר פקוחות, וגופה צנח על הרצפה. הראש שלה נפל כאילו במכוון על ערימת החולצות של דילן שהיו מפוזרות על הרצפה וריככו את הנפילה. היא הייתה מחוסרת הכרה, וכשקורי זיהה זאת הוא מיד התיישב לידה וניער אותה בנסיון להעיר אותה.
הוא היה קטן מידי מכדי לזכור שההתעלפויות האלה קרו לה בעבר, אז כשזה קרה לה פעם נוספת, עבורו זאת הייתה הפעם הראשונה. הוא נלחץ כשהדמעות עלו לעיניו וטשטשו את הראייה שלו. קורי העביר את גב ידו הימנית על עיניו והצליח לנגב את רוב הדמעות. הוא הרים את מבטו אל דילן בכעס כשחשק את שיניו הקטנות.
"כשהיא תתעורר, תודיע לה שהיא לא מקבלת את החפצים שלה חזרה" אמר דילן כשנעמד מול הארי.
"אתה יודע מה אתה לא תקבל חזרה?" הארי שאל כשתפס בצווארון החולצה שלו והצמיד אותו למשקוף הדלת. הפעם הזאת הייתה זהה כמעט לפעם הקודמת ולכן דילן לא פחד ולא חשש, הוא זכר שלמרסל אין את האומץ להמשיך משם. הפעם, הנסיבות הן אחרות, כי לא מדובר בשרלוט. מדובר באנאבל.
חוץ מזה, הפעם יש לו את האישור של ג'ינג'ר.
"את הכבוד שלך" לחש הארי כשדילן החל לגחך. "איזה כבוד יישאר לך אחרי שחנון ירביץ לך?" שאל לפני שהנחית את האגרוף הראשון, ממש ליד העין הימנית ומכיוון שדילן היה צמוד אל משקוף הדלת הוא היה נתון לכל חסדיו של הארי. קורי פקח את עיניו והביט במרסל מכה את דילן, משפשף את עיניו שוב אבל לא כדי לנגב את הדמעות אלא כדי לגלות שעיניו לא מטעות אותו.
אחרי האגרוף היחיד המדויק שהארי שיחרר, ג'ינג'ר נאלצה לעצור אותו. זה יכול להיות מסוכן אם יגלו שהארי הכה תלמיד תיכון במסגרת התפקיד שלו כשהיה מוסווה. הארי הקשיב לג'ינג'ר ושיחרר את האחיזה בחולצתו של דילן כך שהוא יצא משטח הדירה של אנאבל ונפל על השביל. בעודו יושב, הוא ניסה לגרור את גופו לאחור ולהגיע אל המכונית השחורה שלו בהקדם.
"למה הוא זוכה לנהוג במכונית כזאת?" מלמל כשגילה שהמכונית המקורית שלו זהה למכונית של דילן. הוא נאנח וסגר את הדלת, וכשהסתובב גילה את קורי עומד ומחייך מבעד לדמעות יבשות.
YOU ARE READING
Undercover
Fanfictionהארי סטיילס הוא עיתונאי בן עשרים ושלוש שמתבקש לחזור חמש שנים אחורה, לשנה האחרונה שלו בתיכון אבל עם שינוי קל. הוא לא חוזר לתיכון כהארי אלא כמרסל, דמות מזויפת, בדיונית שהומצאה על ידי צוות העיתונאים במסגרת הכתבה שעליו להגיש. הארי או אולי מרסל, צריך ל...