chapter 26

545 48 15
                                    

הארי ידע שתפקידו כולל סיפוק תשובות לתלמידי התיכון שסבבו אותו, אך אם הוא יצטרך להשתמש בכנות מוחלטת, הוא יהיה מוכן להודות בכך שאף אחד מתלמידי התיכון לא עניין אותו לאחר שאנאבל עזבה את המתחם. הוא העדיף לדחות את פניותיהם למועד אחר, כי כל שרצה ברגעים אלו היה להתחמק מהם ולהימנע ממתן תגובות כשהוא לא צלול במחשבתו. איך הוא יכול להיות צלול כשהוא יודע מה אנאבל חושבת עליו? או על המעשה שעשה?

הארי התחנן למצוא את ההיגיון במעשה שעשה כדי להציג בפניה עובדות שלא יהיה ניתן להתווכח איתן, ולאחר שיוכיח לה את צדקתו, כל מחשבותיה ישתנו. אולם הארי לא מצא ולו טיפת היגיון אחת, אולי מהסיבה הפשוטה שהצדק היה שייך לקרטר.

קרטר הציג את הארי כמתחזה, בעוד שהארי נהג להציג את עצמו כמוסווה, אבל הוא בסך הכל השתמש בתואר שמייפה את מי שהיה באמת. הוא מתחיל באמת לקבל את הצד הרמאי שבו, הצד המתחזה, הצד השקרן. איך הוא יכול לשכנע את אנאבל להתעלם מכל הצדדים האלו בו, אם הוא עצמו מכיר בהם כאמת? אף על פי שהוא לא התכוון לשכוח זאת, הסביבה שלו הרגישה צורך להמשיך ולהזכיר לו בכל פעם מחדש.

"האם אני צריכה לפנות אליך בתור הארי או בתור מרסל?"

הארי עצם את עיניו, כשתנועה זאת הייתה מלווה באנחה. הוא סגר את דלת הלוקר שלו בכדי לגלות את זהות התלמיד הבא שנטפל אליו, למרבה האירוניה. הדבר היחידי שיכול היה לשמח אותו בסיטואציה שבה היה מצוי היה העובדה שהוא אוסף את דברים האחרונים מהלוקר במטרה לצאת מהתיכון ולהתרחק משאר התלמידים לפני שהם יספיקו להגיע אליו.

"את לא צריכה לפנות אליי בכלל" הוא אמר בקרירות כשהביט בדמות הבלונדינית שניצבת מולו. עבר לא מעט זמן מאז שפגש בשרלוט לאחרונה, הוא כמעט שכח מקיומה מאז שהתמקד באנאבל. שרלוט השעינה את גבה על הלוקר וחייכה אל הארי בתגובה. מצד אחד הוא לא הבין מהו מקור חיוכה, אך מצד שני הוא הבין בדיוק את הסיבה.

"אם לא אפנה אליך, איך אתה מצפה שנעביר את הדייט שלנו?"

"סליחה, מה אמרת?" הארי הרים את גבותיו בפליאה. "על איזה דייט מזוין את מדברת?"

"הדייט שלנו" היא חייכה, "שלי ושלך."

ג'ינג'ר נשמעה צוחקת באוזנייתו של הארי.

"ואיך החבר שלך משתלב בכל הסיפור הזה?" הארי התעניין.

"הו קדימה" ג'ינג'ר הפסיקה לצחוק, "לא יכול להיות שאתה באמת שוקל את זה."

"בהתחשב בעובדה שאתה עומד להיות החבר שלי, אז הוא משתלב לא רע."

"היא מחליאה אותי" ג'ינג'ר השמיעה את מחשבותיה בקול על מנת להבטיח השפעה על הארי.

"ואיך החברה שלי משתלבת בדייט שלנו?" הארי זרק.

"כבר אין לך חברה" חיוכה התרחב.

UndercoverWhere stories live. Discover now