כל צוות העיתונאים התרכז באותו החדר שבו הכל התחיל, באותו החדר שיצר את מרסל שיצר את הכתבה, אותו החדר שבו הם היו לראשונה לפני חודשים אחדים.
כל הצוות נפגש באותו החדר שוב למען ההכנות האחרונות הקשורות לכתבה שעומדת להתפרסם בעוד שעות ספורות.
למען האמת, כמעט כל הצוות, כי אדם אחד היה חסר שם. למעשה, שניים היו חסרים ואלה היו הארי ומרסל. נכון לעכשיו הם בני אדם שונים זה מזה ונפרדים זה מזה.
"ג'ינג'ר" אייזק התקדם אליה כשהוא מחזיק בערימת הדפים שהגיעה אל החדר, "אלו הדפים האחרונים והגמורים של הכתבה והם נשלחו על ידי הארי."
"תביא לי את זה" ביקשה לפני שהציצה בשעון היד שלה, "אין לי זמן לקרוא את הדפים האלו כי אנחנו חייבים לשלוח אותם לחדר העריכה. הם צריכים את המהדורה הראשונית על מנת לשכפל עותקים."
"את לא עומדת לקרוא את זה?" מריה שאלה.
"לא" ג'ינג'ר הנידה את ראשה לשלילה, "אני סומכת על הארי."
"אם את כל כך סומכת עליו אז איפה הוא נמצא עכשיו במקום להיות כאן?" מריה הוסיפה.
ג'ינג'ר נאנחה ותהתה אם הוא בכלל יגיע, הוא הרי באמת כועס על מועד החשיפה המוקדם שהיא אחראית לו. למעשה, היא וטראביס אחראים לו אבל היא לא יכולה לספר להארי על הסחיטה.
"ג'ינג'ר, הנייד שלך מצלצל" אייזק העיר.
למשמע הערתו, ג'ינג'ר ניערה את ראשה ומחשבותיה פסקו אך לא לגמרי בגלל זהות המטלפן.
ג'ינג'ר הורידה את מבטה אל הנייד וענתה לשיחה לפני שהספיקה לשים לב לשם שהתנוסס על צג המסך, "הארי?" היא ענתה בקול מלא תקווה.
"לעולם לא" טראביס החזיר בקול מגחך.
"למה התקשרת?" ג'ינג'ר כיווצה את גבותיה, "מה עוד אתה רוצה? מה עוד אתה צריך?"
"התקשרתי כדי לוודא שהכתבה תפורסם היום" החיוך שלו נשמע מבעד לקו הטלפוני.
"אני מאשרת שהכתבה תפורסם היום" ג'ינג'ר שמרה על טון קר ואדיש, "מה עוד?"
טראביס גלגל את עיניו לנוכח הטון שלה, "אני מזכיר לך שזה לא משהו אישי נגדך."
"כן, כן" דיברה במהירות, "זה נגד הארי."
"האדם היחידי שעומד להיפגע מהכתבה שלכם הוא הארי. הכתבה שלך מוכנה והיא יוצאת בזמן בדיוק עם כל החומר הדרוש, את תקבלי את הקידום שלו ציפית ולא יעונה לך כל רע. את מחוץ לזה, האדם היחידי שעומד להיפגע הוא הארי."
"אמרת את זה כבר" ג'ינג'ר הרימה את גבתה. היא בהחלט הטילה ספק בדבריו, מתוך ידיעה שאם הארי ייפגע היא תהיה השנייה להיפגע, אולי אפילו השלישית כי גם אנאבל נמצאת בכל הסיפור הזה. וכמובן שהיא גם מדורגת לפני ג'ינג'ר.
YOU ARE READING
Undercover
Fiksi Penggemarהארי סטיילס הוא עיתונאי בן עשרים ושלוש שמתבקש לחזור חמש שנים אחורה, לשנה האחרונה שלו בתיכון אבל עם שינוי קל. הוא לא חוזר לתיכון כהארי אלא כמרסל, דמות מזויפת, בדיונית שהומצאה על ידי צוות העיתונאים במסגרת הכתבה שעליו להגיש. הארי או אולי מרסל, צריך ל...