Odpowiedzi :)

4K 157 26
                                    

Luke: Czemu byłeś takim idiotą?

Sam codziennie zadaję sobie to pytanie... Chyba uwierzyłem, że Aleisha się zmieniła i naprawdę chce odbudować relacje między nami. Była dla mnie bardzo ważna i nie umiałem ot tak jej olać. Na szczęście zrozumiałem swój błąd i do dzisiejszego dnia go żałuję. Gdybym mógł cofnąć czas postąpiłbym inaczej, ponieważ najważniejsza jest dla mnie Alex.

Alex: Powiesz Luke'owi o pocałunku?

Pocałunek był dla mnie wielkim zaskoczeniem, ale jestem pewna, że do takiej sytuacji nie dojdzie nigdy więcej. Zostanie to między mną i Ashtonem, ponieważ Luke nadal nie za bardzo ufa Irwinowi, a ja nie chcę psuć ich przyjaźni oraz relacji mojej z Ashem. Jest dla mnie bardzo ważny i sama jestem trochę winna, ponieważ zawracałam mu głowę swoimi problemami i nie widziałam tego co się z nim dzieję. Teraz życzę mu szczęścia z Bianną i wiem, że oboje zawsze możemy na siebie liczyć. Po wszystkim co przeszliśmy jesteśmy w końcu przyjaciółmi.

Luke: Czemu olalas alice ale tej suki

Kim jest Alice? Czy ja o kimś nie wiem... I dla jakiej suki? Haha czuję się zagubiony ! HELP !

Ash: Czy czujesz coś więcej do Alice?

Alice? Kim jest Alice? Nie znam dziewczyny... Przypuszczam, że chodzi ci o Alex? Nigdy nie przypuszczałem, że nawet będę mógł się z nią przyjaźnić. A tu taka niespodzianka. Alex jest naprawdę cudowną dziewczyną i nie mogę patrzeć na to jak cierpi. Jest dla mnie bardzo ważna i traktuję ją jako swoją najlepszą przyjaciółkę, której zawsze pomogę. To Brianna pomogła mi zrozumieć, że za bardzo wciągnąłem się w tę relację. Od początku było wiadomo, że skończy się tym, że Alex będzie z Luke'iem. Życzę im szczęścia, naprawdę!! Polubiłem Briannę, ale musiałem pocałować Alex by kiedyś w przyszłości nie żałować, że nigdy tego nie zrobiłem... Sam nie rozumiem swojego zachowania, ale niczego nie żałuję i gdybym cofnął czas zrobiłbym wszystko tak samo.

Calum: Jakimi uczuciami tak naprawdę darzysz Lottie?

Znam Lottie od dziecka i zawsze była dla mnie młodszą siostrą mojego przyjaciela. Jakiś czas temu jednak się to zmieniło, zauważyłem, że naprawdę mi się podoba, świetnie mi się z nią rozmawia i lubię spędzać z nią czas. Bałem się trochę reakcji Luke'a, gdy dowie się, że podoba mi się jego siostra, ale nie zareagował tak strasznie jak myślałem. Lubię Lottie i naprawdę cieszę się, że wszystko się między nami układa. Jest jeszcze za wcześnie, aby powiedzieć coś więcej, ale mam nadzieję, że wszystko idzie w dobrym kierunku. :)

Greg: Zamierzasz sie kiedys ustatkowac ?

W tym momencie o tym nie myślę, jestem za młody chcę cieszyć się życiem ! Na ustatkowanie się mam jeszcze duuuuużo czasu :D

Ethan: Czules cos kiedys do Alex ?

Gdy spotkałem Alex naprawdę mi się spodobała i chciałem z nią być... Przyznaje, że z biegiem czasu nasz związek był pełen kłamstw i sztuczności. Byliśmy ze sobą z przyzwyczajenia i gdybym cofnął czas zerwałbym z nią wcześniej, zamiast zdradzać ją za jej plecami. Teraz oboje układami swoje życie od nowa i tak jest najlepiej.

Alex: Z perspektywy czasu myslisz ze kochalas Ethana ?

Sama nie wiem czy go kochałam, raczej byłam nim zauroczona. Byłam z nim od początku liceum i nie wyobrażałam sobie jak moglibyśmy nie być razem. Życzę mu szczęście z Amber, ale nigdy nie wybaczę mu tego co mi zrobił. Przyjaciółmi na pewno nie zostaniemy.

Aleisha: Dlaczego zrobilas to Alex i Hemmingsowi ?

Zrobiłam co? Nie widzę abym cokolwiek zrobiła, ja tylko poprosiłam swojego przyjaciela i byłego chłopaka o pomoc. To, że jego dziewczyna ma jakieś paranoje to nie moja sprawa. Zawsze uważała się za lepszą i nikt nie widzi jaka jest. Poleciała od razu do Ashtona i nikt nie widzi tego co robi. To żałosne. Oby Luke w końcu przejrzał na oczy.

Greg: Czy ciągle masz ochotę na ruchanie każdej babeczki? xd

Bez wątpliwości ! Jestem młody trzeba korzystać na starość może być za późno... A na ustatkowanie się mam czas xD

Alex: Jak się czujesz po pocałowaniu Asha ;-;?

Skołowana... Nie spodziewałam się tego. Sama nie wiem o co tym myśleć, ale jednego jestem pewna nigdy więcej się to nie powtórzy. Kocham Luke'a, a Astron jest dla mnie tylko przyjacielem. Z resztą z jego strony to też było jednorazowe. Oboje to rozumiemy i dlatego lepiej będzie jak nikt nie dowie się o tym incydencie.

Ashton: Co czujesz do Alex?

Alex jest dla mnie naprawdę ważna i pragnę dla niej tego co najlepsze. Fakt, że ją pocałowałem trochę może zepsuć nasze relacje, ale mam nadzieję, że tak się nie stanie. Zrobiłem to pod wpływem chwili i gdybym był całkowicie trzeźwy za nic bym się nie odważył. Po prostu Brianna uświadomiła mi kilka rzeczy... Ale teraz z całego serca życzę szczęścia Alex i Luke'owi. Są dla siebie stworzeni, a ja niie chcę tego psuć. Dlatego nikt nie może dowiedzieć się o pocałunku.

Aleisha: Wiesz, że jesteś suką?

Wiesz, że twoje zdanie na mój temat w ogóle mnie nie interesuje?




 A oto i odpowiedzi na pytania... Ufff kamień z serca, że jednak jakieś się pojawiły :D Jakbyście mieli jeszcze jakieś proszę zostawiajcie je pod tym postem, a ja będę odpowiadać w komentarzach :D

A więc skoro już dodałam ten post teraz zostaje tylko Epilog, który niedługo się pojawi :D Ktoś na niego czeka? :D

Dziękuję bardzo za pytania, gwiazdki i wszystko co robicie ! :D

Po skończeniu tego opowiadania mam zamiar ruszyć z kolejnym "I'm a Mess". W roli głównej Luke Hemmings, Ashton Irwin i dziewczyna, której imienia nadal szukam :D

Czasem wstydzę się tego, że Oni stali się dla mnie tacy ważni. Wpadam z jednej skrajności w drugą, gubiąc się we własnym świecie. "Och, jestem teraz w rozsypceW środku i na zewnątrzAle to nie jest koniecNie mogę tego pojąć"

Bohaterowie będą w wieku studenckim, niektórzy trochę starsi :D Co o tym myślicie? :D




No Love Allowed (Luke Hemmings FanFiction) ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz