Camera in care cei doi intrasera nu era deloc una obisnuita. Nu parea ca cineva locuieste aici pentru ca nu era nici un frigider, nici un aragaz si nimic de genul acesta. Amanda si Jason inchid usa in urma lor si incep sa priveasca mirati in stanga si-n dreapta. Peretii erau acoperiti cu tot felul de statistici alea afacerilor din New-York, fiind incercuite pe ici-colo cate un mic detaliu. Langa un perete se afla un birou cu o gramada de acte si portofii aruncate haotic. Insa cel mai ciudat lucru era poza Amandei inramata si asezata langa laptopul micut si negru.
-Jason cred ca stiu al cui e apartamentul asta, strica Amanda astfel incat Jason care era in camera alaturata s-o auda.
-Doar nu crezi ca e al lui Octavio? spuse el in timp ce privea poza de pe birou.
-E o singura cale sa aflam, o sa caut prin computer, iar tu cauta prin documentele astea.
Amanda deschise laptopul. Ecranul se lumina iar in centru aparu un dreptunghi micut, era necesara o parola. Presupunand ca apartamentul era al lui Octavio, Amanda incerca ziua ei de nastere. Toti fiorii o cuprinsera in momentul in care vazu ca parola fusese acceptata, acum nu mai avea nici un dubiu. Amandoi se pusera pe treaba iar in apartament era o liniste mormantala. Soarele apuse lansand luna sa-i ia locul. Razele ei luminau chipul Amandei dandu-i un aer de mister. Ridicandu-si capul din hartogarii Jason ramase uimit si ramase blocat privind-o. Stia ce are de facut si ca mai avea o saptamana la dispozitie ca sa-si dea seama cine ii vrea Amandei raul, insa nu putea nega ca simtea ceva cand era aproape de ea. Isi puse in cap inca de la inceput ca vor fi simpli prieteni doar ca era mult prea fermecatoare.
-Jason poti te rog sa nu te mai uiti asa insistent la mine? spuse Amanda zambit insa cu ochii atintiti in ecranul laptopului.
-Scuze...doar ca...imi e somn si priveam in gol. In fine nu o sa-ti vina sa crezi ce am gasit printre dosarele astea. Se pare ca Octavio, sau orice o fi proprietarul, avea dovezi ca o gramada de oameni de afaceri din New-York faceau afaceri ilegale. Dar ce e si mai interesant e ca o gramada din dovezile astea sunt de la F.B.I.
-Stop, stop, stop! Sper ca nu insinuezi cumva ca Octavio lucra sub acoperire pentru F.B.I? Adica il cunosc de foarte multa vreme si niciodata nu am vazut ceva suspicios in comportamentul lui.
Amanda se ridica de pe scaun si incepu sa se plimbe prin casa. Nu-si putea da seama cum barbatul pe care l-a iubit atat de mult a putut sa-i ascunda atat de multe lucruri. Se uitase si ea pe documente si ii era mai clar ca niciodata ca Octavio lucrase sub acoperire in tot acest timp pentru ca nu avea cum sa obtina acele dovezi altfel. Si daca si relatia cu ea fusese tot pentru a pune mana pe si mai multe dovezi? Adica era Regina din Manhattan, o femeie influenta cu care toata lumea ar vrea sa faca afaceri. Aceste ganduri o macinau acum pe Amanda, asa ca se intoarse la Jason. Acesta statea in fata ferestrei uitandu-se la o gasca de adolcenti care treceau pe acolo. Amanda se apropie de el luandu-l in brate.
-Am vazut cum te uiti la mine, stiu ca ma vrei, ii spuse ea in timp ce il saruta pe gat.
-Ai dreptate Amanda, dar gresesti daca crezi ca o sa ma culc cu tine acum cand esti ravasita din cauza secretelor pe care le-ai aflat. Daca o sa fie ceva intre noi o sa fie pentru ca simti ceva pentru mine nu pentru ca vrei sa-ti ineci amarul.
-Spune-i soferului sa te duca acasa si spune-i Dakotei sa nu ma astepte cateva zile, iar tu simte-te ca acasa.
Amanda isi lua telefonul de pe birou si iesi din apartament trantind usa in urma ei. Jason o urma si incerca sa afle unde avea de gand sa mearga insa aceasta nu-i mai adresa nici un cuvant. Se urca intr-un taxi aflat in fata blocului si pleca. Fara sa mai aibe de ales Jason se urca si el in limuzina si ii spuse lui Max sa-l duc acasa. Soferul respecta ordinele fara sa puna intrebari pentru a stia ca sefa lui avea incredere in acest barbat. Odata ajuns inapoi la vila Jason urca repede in camera lui pentru a o evita pe Dakota si intrebarile ei. Mai avea la dispozitie sase zile sa-si dea seama despre ce seif era vorba si pentru a o salva pe Amanda. Se aseza pe pat si adormi de indata.
-Domnule Jason, domnule Jason! striga Dakota impunatoare in fata camerei lui.
Amanda disparu de trei zile si nimeni nu stia nimic de ea. Nici macar presa nu a reusit sa o localizeze. Jason a preferat sa stea in camera lui ca sa evite intrebarile, el fusese ultimul care vorbise cu ea si era normal ca toata lumea sa il interogheze. Dakota insa se saturase de toate astea si era hotarata sa intre in camera lui Jason. Continua sa bata la usa incontinuu pana aceasta ii deschise.
-Cu ce te pot ajuta Dakota? intreba Jason in timp ce-si trecea mana prin par pentru a si-l aranja.
-Vreau sa stiu ce s-a intamplat cu Amanda. Asa ca ar fi bine sa imi spui acum sau...
Discutia celor doi fu intrerupta cand insasi Amanda urca linistita scarile. Era imbracata intr-o pereche de blugi negri, o bluza larga iar peste purta o geaca de piele. Intr-o mana avea o servieta neagra, iar in cealalta telefonul. Cand ii vazu pe cei doi se opri si fara sa dea vreo explicatie i se adresa Dakotei:
-M-am intors asa ca dute si spune-i bucatarului sa imi pregateasca la cina desertul meu preferat, iar tu Jason pregateste-te o sa mergem la firma sa putem cerceta in liniste.
Nici Dakota si nici Jason nu ii adresara vreo vorba preferand sa-i asculte ordinele. Amanda intra in camera ei si se aseza pe pat. Fusese plecata trei zile departe de tot si toate si nu reusi sa isi scoata din cap faptul ca Octavio o mintise. In acest weekend oamenii care vroiau cifrul seifului aveau sa o caute, iar ea inca nu stia despre ce seif era vorba. Banuia doar ca e vorba de ceva dovezi adunate de Octavio insa nu avea nici un habar unde sa caute. Cineva batu in usa de la camera Amandei.
-Sunt eu Amanda, lasa-ma sa intru. Sti si tu la fel de bine ca mine ca trebuie sa vorbim.
-Atunci intra odata!
Jason intra in camera si se aseza langa Amanda. Este atat de frumoasa. Isi spunea el in minte, tocmai de asta nu accepta sa se culce cu ea. Era prea frumoasa ca sa profite de ea cand era suparata. O privea ca pe o comoara si nu putea sa-si ia ochii de la ea. In camera cuprinsa de liniste se auzi soneria unui telefon.
-E Max, spuse Amanda in timp ce citea mesajul pe care il primise. Ne asteapta jos sa ne duca la firma.
-Imi iau geaca si vin si eu, ne vedem in limuzina.
Amanda isi lua geanta si cobori in graba scarile. Se urca in masina asteptandu-l pe Jason. Il privi pe geam cum iese din casa cu geaca in mana. Brusc se auzi o bubuitura, era un foc de arma. Amanda il privi neputincioasa pe Jason cum se prabuseste la pamant intr-o balta de sange.
CITEȘTI
Regina din Manhattan-Volumul1✓
General FictionActiunea se focuseaza pe carismatica si dezinvolta Amanda Clarke, devenita o persoana influenta in inima Manhattanu-ului. In ziua nuntii viitorul ei sot moare subit, lasandu-i Amandei un gol in suflet si un sentiment permanent de vina. Incercand sa...