Capitol special

5.3K 299 1
                                    

Hei hei dragilor! Acest capitol va fi unul special, care va prezneta un episod din viata Amandei si a lui Octavio dinainte ca acesta sa isi insceneze moartea. Sper sa va placa :*
---------------------------------------------------------

E noaptea tarziu, dar luminile din camera Amandei sunt inca aprinse. Razele de lumina se reflecta luminand gradina plina cu trandafiri. La douazeci si trei de ani Amanda Clarke este inca un copil care refuza sa creasca. Parintii ei au plecat in Europa lasand-o cu dadaca ei din copilarie Dakota. Ii trimiteau lunar bani pentru a o ajuta sa se puna pe picioare insa asta nu era o prioritate pentru ea.
Statea in camera ei ascultand muzica veche si sortandu-si hainele alaturi de Merina, prietena ei din copilarie.

-Ce zici? Crezi ca asta se potriveste pentru petrecerea de maine seara? spuse Merina topaind de colo colo tinand in mana o rochie lucrata manual, de culoare rosie.
-Eu cred ca se potriveste perfect, o sa arati demential. Problema e ca eu inca nu stiu cu ce sa ma imbrac.

Merina scotoci prin sifonier si gasi intr-un final o rochie alba, simpla, dar foarte eleganta.

-O sa arati de minune in asta, o sa atragi ochii tuturor barbatilor. Acum haide la somn, maine e o zi plina.

Si intradevar asa era. Maine in data de zece iulie avea loc Balul din Manhattan, cel mai mare eveniment din an. Fetele se asezara in patul cu baldachin si asternuturi roz si adormira de indata.

-Fetelor trezirea! Fetelor, fetelor! Striga Dakota din spatele usii.

Amanda isi deschise incet ochii si o trezi si pe Merina. Era zece dimineata iar ele aveau programare la coafor.

-Suntem treze, multumim Dakota sti ca te iubesc! spuse Amanda afisand zambetul sau larg si caracteristic.

Cele doua se grabira sa se imbrace si coborara grabite scarile. In fata casei se afla Maximilian Abrams, un am mai invarsta pe care sotii Clark il trimisesera pentru a fi soferul Amandei. Fetele urcara in limuzina si desfacura ca de obicei sticla de sampanie.

-Azi se va intampla ceva maret Merina, simt asta!
-Cred ca simti sampania cum iti circula prin corp, rase Merina.
-O sa vezi tu carcotaso, iti arat eu tie.

Limuzina facu slalom printre masinile aflate in trafic si reusi sa le duca pe fete la coafor, fix la timp pentru programare. Pe usa de la intrare era atasat un afis cu un barbat tanar imbracat la costum. Amanda se opri pret de cateva secunde sa-l priveasca.

-Numele lui e Octavio Valverde. E unul dintre cei mai influenti oameni de afaceri din New-York, si e foarte tanar si foarte sexy.
-Lasa visele Merina si hai sa mergem sa ne coafam, pe seara avem un eveniment la care trebuie sa ajungem.

Dupa cateva ore de munca Amanda si Merina aratau exact asa cum si-au dorit. Trebuiau sa mearga acasa sa se pregateasca, mai era putin pana la bal. Amanda se indrepta spre limuzina in timp ce prietena ei isi lua un taxi. Apropiindu-se din ce in ce mai mult de limuzina il zari pe Max ca vorbeste cu un alt barbat, ceea ce era normal pentru majoritatea oamenilor insa lui nu-i prea placea sa stea de vorba cu oricine.
Curioasa din fire Amanda grabi pasul, vroia neaparat sa afle cine era acel domn elegant. Ajunsa in dreptul ea il vazu pe nimeni altul decat Octavio Valverde in carne si oase. Arata mult mai bine ca pe afis, isi spunea ea in gand.

-Imi pare rau ca v-am tinut soferul ocupat domnisoara, doar ca limuzina mea s-a stricat si trebuie sa ajung urgent la Balul din Manhattan. Oricum, eu sunt Octavio.
-Nu e nici o problema, lui Max ii place sa socializeze. Eu sunt Amanda Clarke, te pot duce la eveniment daca vrei. Si eu sunt invitata. Mergem pe la mine sa ma schimb si apoi plecam.
-Pai avand in vedere ca limuzina e stricata si as intarzia daca as chema alta, o sa iti accept oferta.

Cei doi se urcara in limuzina sub privirile protective ale batranului Max, care nu-si lua ochii de la Amanda pana nu fu nevoit sa se urce la volan. In spate cei doi incepura sa vorbeasca vrute si nevrute, aveau multe lucruri in comun. Pentru prima data in viata Amanda avea fluturi in stomac, prezenta acestui barbat o faceau sa pluteasca peste tot New-York-ul. Pierzand notiunea timpului Amanda constata ca masina se opri, iar uitandu-se pe geam se vazu din nou acasa.
In intampinare ii iesi Dakota care fu surprinsa sa-l vada si pe Octavio. Il stia de la televizor, stia ca este un barbat puternic.

-Dakota te rog servestel cu ceva pe Octavio pana ma pregatesc eu pentru eveniment.
-Nu e nevoie Amanda, e de ajuns ca aduci un strain in casa ta si il mai si duci la un eveniment.
-Ti-am spus ca e in regula. Fug sa ma pregatesc, fa-te comod pana ma intorc.

Amanda intra val vartej in camera si se tranti in pat. Daca pana acum misiunea ei era sa arate bine, acum trebuia sa arate perfect. Isi lua rochia alba pregatita de Merina, o pereche de stiletto si toate accesoriile necesare. Se aseza intai in fata oglinzii si se privi. Arata perfect, era parca desprinsa dintr-o poveste. Coboraî incet scarile. In momentul in care o vazu, Octavio ramase fara cuvinte.

-Arati...uimitor Amanda. O sa fie o onoare pentru mine sa ma afisez la bal cu tine.
-Multumesc Octavio, si crede-ma onoarea o sa fie de partea mea.

Ajungand la bal ochii erau atintiti spre cei doi. Celebrul Octavio Valverde o avea la brat pe frumoasa Amanda Clarke. Aratau impecabil unul langa celalalt.
Dupa acea seara cei doi au continuat sa se intalneasca. Octavio a ajutat-o pe Amanda sa isi deschida o firma de afaceri imobiliare apoi un lant de hoteluri si mall-uri. Dupa trei ani Octavio a cerut-o in casatorie in seara Balului din Manhattan.

************************************

M-am gandit sa explic cateva lucruri in legatura cu cei doi si de aceea am scris acest capitol special. Sper sa va placa si va astept parerile :*

Regina din Manhattan-Volumul1✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum