Capitolul 28

3.9K 227 7
                                    

   Cu zambetul larg pe fata, Amanda is Jason paraseau impreuna spitalul. Dupa cateva saptamani bune de rabilitare barbatul se simtea din ce in ce mai bine. Sprijinul acordat de Amanda a fost decisiv in inclinarea balentei in ceea ce priveste starea de sanatate. In fata spitalului limuzina neagra a familiei Clarke ii astepta. La volan era un domn invarsta, inalt si rontunjor pe nume Liam. Rosalia il angajase cu cateva zile inainte ca Amanda sa plece in Paris. Era  un om de treaba, insa nimeni nu-l putea inlocui pe Max, el fusese parte din familie pana in ultima clipa.

   Inauntru Rosalia Clarke citea atent o carte subtirica in timp ce sorbea tacticos din paharul de cristal umplut mult prea mult cu sampanie. Il privea atent pe Jason masurandu-l din priviri, mereu si-ar fi dorit ca Octavio sa fie alesul nu el. Eddard insa nu-l simpatiza deloc pe arogantul Octavio Valverde, mai ales acum dupa ce aflase ca fiica lui suferise degeaba. Lasand cartea jos, Rosalia isi ridica privirea si incepu sa-si miste elegant buzele.

-Sper ca nu sunt prea indiscreta, spuse ea uitandu-se fix la Jason, dar mereu m-am intrebat unde este familia ta. In tot timpul petrecut in spital, eu si sotul meu am avut grija de tine.

  Jason se incrunta brusc, vizibil deranjat de toata situatia.

-Parintii mei au murit intr-un accident de masina cand eram mic. Am locuit cu sora mea o perioada, dar acum aceasta este plecata in Europa. Ea m-a ajutat sa-mi deschid un mic cabinet de avocatura acum ceva vreme.

   Cand timp Amanda fusese plecata, Jason isi deschise in Los Angeles un cabinet onest de avocatura. Avusese insa un succes neasteptat asa ca se extinse din ce in ce mai mult in scurt timp. Era bine cotat de toti antreprenorii si i se atribuiau o gramada de cazuri.

-Imi pare rau, totusi ma bucur ca ti-ai putut permite o spitalizare ca la carte. Sunt uimita sa vad cat de bine prospera afacerea ta.

  Vrand sa incheie aceasta discutie neplacuta Amanda intervenii in favoarea lui Jason.

-E un barbat talentat, afirma ea, era de asteptat ca o sa aibe succesc. Apropo vreau sa te anunt cu aceasta cale, ca maine dimineata ma intorc la vila mea din Manhattan. Mi-am pus la punct afacerile si am facut publica intoarcerea mea.

-Sunt surprinsa, replica acid Rosalia, erai hotarata ca nu mai vrei sa te intorci acolo.

  Auzind aceste cuvinte, Amanda o privi cu ambitie si incredere.

-Sunt Regina din Manhattan, trebuie sa ma intorc, acolo e locul meu!

 Jason isi privea iubita cu mandrie. Amanda Clarke pe care o cunoscuse in urma cu doi ani nu era nici pe departe atat de hotarata ca si femeia de langa el. Acea Amanda era ranita, vroia sa raneasca si nu avea respect pentru nimeni si nimic. In schimb aceasta persoana era exact opusul, cu un suflet mare si o minte stralucita, Amanda parea ca s-a refacut complet si era gata sa revina in lumina reflectoarelor.

   Limuzina opri in fata casei sotilor Clarke. Eddard si Dakota se grabira spre ei. Amanda si Jason coborara incet, insa Rosalia astepta soferul sa-i deschida elegant usa. Se sprijini cu mana dreapta de limuzina privind ce se intampla in jurul ei, iar cand toti intrara in casa ea ii urma plina de furie.Cum indraznise Amanda sa o sfideze, cum indraznise sa ii vorbeasca asa. 

-Cum te simti Jason? intreba Eddard vizibil interesat de starea de sanatate a barbatului.

-Mult mai bine, replica Jason, dar cred ca am nevoie de putina odihna. Ma duc sus sa ma intind, o sa te ajut la bagaje mai incolo, spuse privind-o pe Amanda.

 Eddard marii ochii privindu-si fiica insistent. Se sprijini de blatul mese si astepta pana cand usa se inchise in urma lui Jason.

-Bagaje? Ce bagaje Amanda draga mea? Credeam ca te simti bine aici si nu te mai intorci in Paris.

-Nu ma intorc in Paris tata, ma intorc la vila mea din Manhattan. Nu-ti face griji, te-am iertat si o sa poti veni sa ma vizitezi de cate ori vrei.

  Eddard zambi multumit. New-York era o alegere mult mai buna decat Franta, in cateva ore putea zbura cu avionul privat si sa-si vada fiica. Cel mai important era ca-l iertase. Nimeni si nimic n-o sa-l mai faca sa-si minte fiica din nou, mai ales de dragul viclenei sale sotii.

-Prea bine draga mea, replica el. Sunt sigur ca oriunde in lume te-ai duce ai fi la fel de descurcareata si ai sti sa te menti in siguranta. 

  Amanda zambi privindu-si tatal.

-Ma duc sa impachetez. Maine dimineata plecam si nu vreau sa las totul pe ultima suta de metri.

                                                                   ****

  Razele de soare luminau camera Amandei. Jason era deja treaz si privea pe fereastra, iar din cand in cand isi muta privirea spre patul in care dormea Amanda. Nu ar fi trebuit sa o lase vreodata sa plece, o iubeste mult prea mult ca sa poata trai fara ea. Zambi subtil apoi iesi incet din camera. Amanda isi deschise ochii aruncand o privire prin camera. Se ridica in capul oaselor privind calma razele soarelui. Linistea fu intrerupta brusc de soneria telefonului. Uitandu-se mai atent Amanda marii ochii gandindu-se daca ar fi bine sa raspunda sau nu. Era Blake. Luandu-si inima in dinti glisa cu degetul peste ecranul telefonului.

-Ce vrei? intreba raspicat Amanda fara a-i lasa loc de vreun cuvant.

-Asa ii vorbesti singurei persoane care ti-a aratat adevarul? Rosalia a avut tupeul sa ma ameninte, mai adauga blonda, asa ca-i voi destrama intreaga viata. Sa zicem ca o urasc mai mult decat pe tine.

-Ce vrei sa spui?!

-Ti-am gasit mama Amanda, mama ta biologica. Si am aflat motivul pentru care Rosalia Clarke te-a crescut atat de atent si nu a vrut sa afli adevarul.

-Nu-mi vine sa cred ca spun asta, dar vreau sa aud totul. Am dat crezare vorbelor tale o data, asa ca o fac din nou. Spune-mi ce ai de spus, unde e mama?

-Va ateriza in curand in Los Angeles cu avionul meu privat. Trebuie sa ramana secret pentru ca daca Rosalia ar afla, ar incerca sa scape din nou de ea. Apropo, toate astea sunt din cauza surorii tale, Amanda. Trebuie sa inchid, o sa-ti povesteasca mama ta mai multe.

  Amanda trase aer adanc in piept. Nu era destul ca avea o alta mama decat cea pe care o considerase "mama" tot restul vietii, acum mai apare si o sora.

*************************************************************************************************

Sper sa va placa si astept ca de obicei muuulte pareri :*

Regina din Manhattan-Volumul1✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum