Razele blande ale soarelui isi faceau loc printre draperii in camera Amandei. In curte gradinarii se ocupau de adunarea frunzelor cazute, era prima zi de toamna. Toata lumea umbla de colo-colo incercand sa faca totul sa fie perfect asa cum ii placea sefei lor. Amanda privea de la fereastra toata agitatia si zambea subtil, toti acesti oameni vroiau doar sa ii faca pe plac.
Era acoperita doar de un halat subtire din matase, iar parul ii era lasat pe liber. Avusese o noapte de dragoste perfecta insa nu putea sa nu se intrebe acum daca nu cumva se grabise. Era adevarat ca tinea la Jason insa Octavio nu-i era indiferent, pana la urma fusese marea ei iubire. Asa ca satula sa se mai gandeasca la cei doi isi lua o rochie neagra mulata din dulap si o pereche de pantofi si se pregati sa mearga la birou. Fusese absenta destul, era timpul ca Regina din Manhattan sa revina. Iesi incet din camera ca nu cumva sa-l trezeasca pe Jason care dormea ca un copilas, apoi coborî scarile. Dakota tocmai atunci iesea din bucatarie cu o placinta cu mere in mana.
Simtind imediat mirosul Amanda se napustii asupra ei ca un copilas cand vede bomboanele lui preferate.-Mi-a fost atat de dor de prajitura asta! Exclama Amanda incantata.
-Pai atunci ramani sa mananci, spuse Dakota vazand-o in hainele de birou.
-Nu pot sa stau acum, dar asigura-te ca imi ramane si mie o felie.Amanda se urca in limuzina si incepu sa se uite peste niste dosare. Reclama pe care o facuse cu Peter fusese un real succes, iar gamerii din toata America organizau evenimente in hotelurile ei. Isi suna apoi secretara sa o anunte ca se intoarce si sa-i cheme pe toti in sala de sedinte, trebuia sa isi faca putina ordine in afaceri. Cu toate dramele din ultima vreme nu se prea concentrase pe ceea ce era cu adevarat important pentru ea- afacerile. Max accelera si se grabi sa o duca pe Amanda la slujba.
Acasa la vila reginei Dakota inca dadea ordine gradinarilor, ii placea curatenia de toamna. Jason fu trezit de razele blande ale soarelui care ii invaluiau fata. Deschise incet ochii si isi muta privirea in dreapta lui, Amanda disparuse. Se freca la ochi de cateva ori apoi se ridica incet din pat. Se pregati si coborî scarile cautand-o pe Amanda peste tot. Nici urma de cineva, casa era pustie. Unde or fi toti? Se gandea el in timp ce isi incheia nasturii de la camasa.
Linistea mormantala fu intrerupta de sonierie, cineva era foarte insistent. Cum nu-i placea sa primeasca el persoanele importante care veneau la aceasta casa Jason o striga pe Dakota insa nimeni nu raspunse. Vazand ca soneria inca scotea sunetele enervante si specifice barbatul se indrepta si deschise usa. In acel moment Jason incremenii. Zambetul de pe fata ii disparuse si privirea i se incruntase brusc.-Nu-mi vine sa cred! Octavio? Esti chiar tu? Spuse Jason stapanindu-si cu greu uimirea.
-Jason? Ce cauti in casa Amandei?
-Pai tu m-ai trimis aici, tu mi-ai scris acea scrisoare in care imi spuneai sa vin sa o protejez in schimbul informatiilor legata de moartea iubitei mele. Credeam ca mi-ai cerut asta pentru ca fusesem colegi in facultate.
-Intradevar eu ti-am trimis acea scrisoare insa scuza-ma daca nu ma asteptam sa te vad aici dupa ce toate astea s-au terminat! Exclama Octavio incercand sa-si faca loc pentru a intra in casa, afisand in acelasi timp o expresie furioasa.
-Amanda trebuie sa afle ca traiesti, o sa fie un soc pentru ea.
-Amanda a aflat dinainte sa se intoarca acasa ca sunt viu, eu am salvat-o.In acel moment Jason se simti pentru prima data un nimic in viata Amandei. A facut dragoste cu el doar ca sa isi elibereze frustrarea acumulata din cauza lui Octavio. Facuse la fel ca si cu restul barbatilor, isi batuse joc de el. Umilit se dadu la oparte si il lasa pe Octavio sa intre. Fara sa mai scoata vreun cuvant se grabi in camera lui si incuie usa. Si-a batut joc de mine si de principiile mele. Mi-am deschis inima in fata ei si ea doar m-a mintit si s-a jucat de-a fata cuminte. Trebuia sa-mi vad de viata mea, dar nici acum nu e prea tarziu, gandea Jason.
Fara sa mai stea mult pe ganduri isi impacheta putinele haine pe care le avea si coborî la parter. In hol Dakota si Octavio se imbratisau, toata lumea se bucura de intoarcerea lui. Jason se indrepta timid spre ei temandu-se ca nu cumva sa deranjeze.-Unde te duci baiete? Amanda nici nu a ajuns acasa...trebuie sa o lasi sa explice situatia, spuse Dakota cu ochii inlacrimati.
-Amanda e in siguranta, iar eu trebuie sa plec. Te rog da-i asta, si ii intinse femeii un plic. Acum eu o sa plec, va multumesc pentru tot.
-Jason stai, meriti sa deti informatiile pe care ti le-am promis. Poftim documentul asta, aici ti se explica tot.
-Mersi vechi prieten. Mult succes in continuare.Jason isi lua ramas bun de la toata lumea apoi se urca in taxiul care il astepta deja afara.
Dupa vreo cateva ore Amanda se intoarce si ea acasa. Era obosita si isi tinea ca de obicei dupa o zi de munca, pantofii in mana. Ii fusese dor sa faca asta. Vroia sa se duca fix la Jason si sa se cuibareasca in bratele lui. Deschise usa si simti mirosul placintelor ei preferate. Isi lasa geanta, paltonul si papucii si se grabi spre bucatarie. Camd intra il vazu pe Octavio stand la masa.-Ce cauti aici Octavio? Ti-am spus sa ma lasi in pace! Striga Amanda incruntandu-se.
-Nu pot renunta la tine Amanda, pur si simplu nu pot. Am gresit ca te-am facut sa suferi, dar acum sunt aici si putem fi impreuna.
-Uite ce e Octavio, nu pot nega ca nu mai simt nimic pentru tine, dar nu pot sa fiu impreuna cu tine. Nu mai este barbatul de care m-am indragostit.
-Si prespun ca acel barbat e Jason? V-am vazut in fata apartamentului.
-Deci stiai ca el e aici? De asta ai venit nu-i asa? Te-ai prefacut surprins cand l-ai vazut, ne-ai mintit! se rastii Dakota care era si ea in bucatarie gatind placinte.
-O nu...Jason! Unde e?
-A plecat Amanda...Jason a plecat de ceva vreme, dar ti-a lasat asta.************************************
Aici e capitolul nou. Imi pare rau ca a durat atat, dar stau cam prost cu timpul liber. Si apropo astept mai multe pareri, incep sa cred ca nu va place. Lectura placuta, va pup :**.
CITEȘTI
Regina din Manhattan-Volumul1✓
General FictionActiunea se focuseaza pe carismatica si dezinvolta Amanda Clarke, devenita o persoana influenta in inima Manhattanu-ului. In ziua nuntii viitorul ei sot moare subit, lasandu-i Amandei un gol in suflet si un sentiment permanent de vina. Incercand sa...