Dan je bio običan. Početak septembra što znači da su školarci počeli već da pohađaju svoje određene časove. Među njima je bio i jedan visok mladić sa zavezanom kosom i torbom za gitaru na ramenu.
Naime ovaj mladić je već završio svoju odabranu srednju školu i već je radio kao prodavac u prodavnici muzičkih instrumenata. I trenutno je bio na putu ka probi svog benda.
Grad je vrvio sa ljudima u ovo doba. Škola je bila gotova, što je značilo da postoji mogućnost da mladić sretne par poznanika.
Nastavio je svoj put ka 'Paklu', prilično poznatom baru gde se većina svirki ovog grada održavaju. Iznad bara nalazi se studio u kome vežbaju, a iznad studia on sâm živi sa svojom majkom, koja je vlasnica tog bara.
"Ćao Axel." Par devojaka se javilo mladiću, koji ih je ignorisao.
"Pozerke." Glas se čuo pored njega.
"Vidim da si danas baš raspoložena." Axel se nasmešio niskoj osobi pored sebe. "Šta ima novog Pixie?"
Pixie, niska devojka sa kapuljačom je bila Axelova jedina ženska prijateljica. Dve godine je bila mlađa od njega i prilično se stidila ljudske populacije. Danas je bila obučena u obične crne farmerke, Rammstein majicu, martinke i naravno panda duks. Na kapuljači, uši su bile bukvalno nakostrešene.
"Novo je to da ću spalit školu, majka mi je sjebala bubnjeve i pozerke se lepe za tebe." Pixie ga je pogledala sa svojim tamno smeđim očima. "Kod tebe?"
"Završio s poslom i sad idem na probu." Axel je slego ramenima.
"Otpratiš me kući? Ionako živim ulicu dalje..." Pixie ga je upitala.
"Što da ne, ionako nećemo početi za pola sata."
I tako su njih dvoje zajedno krenuli u istom pravcu.
* * *
Nakon što je Axel otpratio Pixie do njene zgrade, ušao je u bar sa teškim koracima i nastavio gore ka studiu. Pozdravio je svoju majku u prolazu i ušao u prostoriju sa miksetom i mnogim drugim spravicama za snimanje.
Soba je bila mala, sa velikim prozorom iznad sve te elektronike, posebnom prostorijom za pevača i posebnom prostorijom za bend. Crveno-crna boja je vladala, zahvaljujući ukusu Axelove majke. Mladić je nežno postavio svoju torbu kraj crnog kožnog kauča i zavalio se u isti, sa knjigom u ruci.
Ubrzo posle njega ušao je još jedan mladi momak, sa prljavo plavom kosom (blonde) do ramena i veoma živahnim zelenim očima. On je takođe nosio torbu za gitaru sa sobom, i postavio ju je u ćošak sobe.
"Hej Pain, kako si?" Momak je seo pored Axela i istegao je telo.
"Victore, molim te smiri doživljaj. Oboje znamo da Axel ne pokazuje emocije." Pridošlica, koja je upravo ušla se oglasila.
To je bio ogroman, crnokosi lepotan sa plavim očima i ogromnim mišićima. Crna uska majica na njemu je izgledala kao da će se pokidati svake sekunde.
"Hej Silver!" Victor je uzbuđeno mahnuo Silveru.
"Parks." Axel mu je klimnuo glavom kao pozdrav, ne skidajući pogled sa svoje knjige.
"Payne." Silver je uzvratio pozdrav i seo na stolicu ispred sve te elektronike.
"Axel, čudni ljudi se skupljaju u ovom baru." Sledeći momak koji je ušao bio je malo drugačiji od ostalih. "Video sam lika sa polu otvorenom glavom."
"Fritz, ponovo si čitao previše horor romana. Buraz nije to dobro za zdravlje." Victor je izjavio.
Fritz, trenutno najniži član benda je samo elegantno prevrnuo očima, dok je postavio svoju torbu sa gitarom pored Axelove. Fritz je imao dugu plavu (blonde) kosu i tamno smeđe oči. Bio je ujedno i najveći psihopata u grupi.
YOU ARE READING
Apocalypse
Teen Fiction'Apocalypse' je jedan od mnogih lokalnih bendova koji se sprema za godišnju bitku bendova. Naravno sve bi bilo super da ih bubnjar ne napušta zbog 'boljeg' benda. Ali bez brige basista ima rešenje. Upoznajte Pixie Masters. Veoma stidljivu metaliku k...