Pixie the Devil's planner

537 43 2
                                    

Bina na otvorenom. 

Tri reči koje je Pixie mrzela u ovom trenutku. Naročito Owena I Gilberta koji su joj se podsmevali sa druge strane. Owen je imao prilično divan zavoj na vilici od Pixienog udarca. 

Riley je stajala pored Pixie sa zabrinutim pogledom. Iako se nije videlo Pixie je imala zavoj oko levog nožnog članka i trpela je slab bol koji je proizvodila svakim korakom. Bina na otvornom se nalazila tačno na trgu grada i malo je reći da je pola grada bilo ovde. Takmičenje treba da počne u šest posle podne što je za par sati. Članovi 'Apocalypse' su svi bili u jednom malom krugu i Pixie je bila nervozna. Mnogo nervozna.

"Izvinite, vi ste članovi Apokalipse?" Ekipa se okrenula i ugledala mladu devojku sa naočarima i propusnicom za osoblje. Klimnuli su glavama. "Uf napokon. Ja sam Cara i radim kao menadžer za ovu celu scenu bitke."

"Hej, ja sam Victor." Victor se približio plavuši i poljubio joj ruku. "Ovo je ostatak benda i par naših prijatelja."

Cara je pocrvenela i udaljila se od Victora. Pročistila je grlo i pogledala u Pixie. Po njenom mišljenju ona je bila najnormalnija osoba među njima, pošto se ipak sakrivala ispod svog panda duksa.

"Ovaj, u vezi vaše pesme koje ćete da svirate..." Silvain je na brzaka uzeo papir koji je držala i napisao je pesmu koju su planirali svirati. 

"Još nešto?" Silvain ju je pitao malo grubo.

"Ugh ne..."

"Vidimo se iza scene Cara." Pixie joj je mahnula i ohrabrila je.

Riley se smejala jer je Silvain bio strah i trepet profesorima u njihovoj školi, zato su Pixie i ona mogle danas da budu ovde a ne u školi. Pixie i ostatak su otišli do najbližeg kafića i seli su unutra za jedan sto. Naručili su po koje piće i počeli sa razgovorom.

"Mene zanima, hoćete vi imati tako neke lude outfite kao Kiss ili Finntroll?" Riley je upitala.

"Mogli bi. Na primer one uši, znate kao vilenjaci." Pixie je izjavila. 

"Ali čekaj mi smo jahači apokalipse, što znači da moramo biti obučeni kao naši likovi." Axel je izjavio. "Tipa Pixie bi trebala imati rogove i rep kao đavo, dok bi na primer Fritz morao nositi neku vrstu oklopa ako je već rat..."

"Istina... ali kako to izvesti za ovo kratko vreme?" Victor se uhvatio za bradu.

"A da Riley i ja to rešimo do vaše sledeće svirke? Na primer ceo vaš stajling da promenimo zajedno sa šminkom?" Logan se oglasio.

"Računamo na vas." Silvain je izjavio.

Ubrzo su dobili svoja pića a i utrčala je devojka od malopre. Cara, visoka plavuša sa tamno plavim očima je uletela sva zadihana i nervozna. Našla je ekipu 'Apocalypse' za jednim stolom i uputila se ka njima. Pixie je bila prva koja ju je primetila i pod stolom je lagano šutnula Axela koji je podigao pogled na plavušu. 

"Jao Cara draga, znam da sam ti falio ali nisi morala toliko da juriš da me vidiš." Victor je izjavio.

"Ućuti." Rekla je strogo. "Imate problem koji morate odmah rešit."

Devojka je bila zadihana i sela je na stolicu pored Pixie. Devojka sa panda kapuljačom joj je dodala čašu vode, koju je ona dobila uz svoju toplu čokoladu. Cara je u jednom gutljaju sve popila i izdahnula.

"Šta je bilo?" Logan je upitao.

"Onaj bend sa odvratnim bubnjarem... Jao mislim da se zove 'Castle'... Oni sviraju istu pesmu kao i vi, a jedan od pravila je da dva benda ne mogu svirati istu pesmu."

ApocalypseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora