Kada je Pixie završila poslednji beat, bila je crvena u licu i majica joj je bila blago natopljena znojem. Devojka je još više pocrvenela kada je primetila da su sada svi bili bez majica. Progutala je knedlu kada joj je Freya namignula i napustila studio.
"Pixie... ti si jedno neverovatno biće.." Silvain joj je reko.
Pixie je još više pocrvenela i skrenula svoj pogled.
"Aw, kako je slatka!" Victor je bukvalno vrisnuo a Pixie skočila.
Nije ni primetila kada je zelenooki dečko ušao, niti kako se stvorio baš pored nje.
"Victore vraćaj se nazad." Silvain je oštro rekao.
"Neću, želim da odsviram nešto s njom." Victor je izigravao dete.
"Ona ima ime debilu." Fritz se uhvatio za glavu.
Pixie je posmatrala Victora i shvatila da je njemu najlakše s devojkama. Vidi se da ima izgled, ali se nešto i vidi u njegovom ponašanju.
"Meni nije problem." Pixie je izjavila.
Axel ju je pogledao u čudu, dok mu je ova slegla ramenima.
"Koji instrument sviraš švaleru?"
Minut tišine je prošao dok svi na drugoj strani nisu počeli da se smeju na glas. Fritzu i Silvainu su suze navirale, dok je Axel diskretno sakrivao svoj osmeh. Victor ju je nemo gledao a Pixie mu se osmehnula.
"Zapamtiću ovo pandice." Victor se šmekerski osmehnuo i otišao po svoju gitaru.
"Ja sviram električnu gitaru. I prateći sam vokal."
"Nije to Axel?" Upitala ga je niska brineta.
Momak je prebledeo, dok su se ostali nastavljali smejati. Pixie je slegla ramenima i pogledala u Silvaina, isčekujući njihov odabir pesme. Silvain je uzeo veliku količinu vazduha da se smiri i klimnuo glavom.
"Ako će i Victor da svira, preporučujem Metallicu." Silvain je rekao.
Pixie se nasmejala još više i pogledala u Victora kao da čeka njegovo odobrenje. Momak je bio zbunjen i klimnuo je glavom. Pixie ga je sačekala, dok je on uključio svoju gitaru u pojačalo. Kada je klimnuo glavom, Pixie je vratila slušalice na uši i ukucala par stvari na laptopu. Pixie je zavrtela jednu udaraljku i započela blagi beat od Enter Sandman.
Victor se nasmešio i pratio. Nije promašio niti jednu notu a Pixie je, kao i malo pre, bila izgubljena u svom svetu. Ali naravno da je bila svesna da svira sa još jednom osobom. Nije joj bilo teško da se uklopi, ipak je svirala sa Axelom mnogo puta. Silvain se smeškao, zajedno sa Fritzom i Axelom. Upravo su potvrdili da je Pixie baš taj bubnjar koji im je potreban.
Poslednji beat je pao i Victor i Pixie su završili. Sada je Victoru bila rasčupana kosa a Pixie je još uvek bila crvena u licu.
"Ovo je bilo brutalno." Victor je izjavio i postavio gitaru pored bubnjeva.
"Moram priznati da jeste." Pixie se nasmešila i ustala.
Ugurala je udaraljke nazad u martinke i izašla za Victorom. Sada je već i njoj bilo toplo, ali nije joj padalo na pamet da se skine u bilo kom pogledu te reči. Victor se bacio na crni kožni kauč dok je Pixie stajala, pomalo nelagodno.
"Sedi, nećemo te pojesti." Victor se počeo smejati na glas.
Pixie je pocrvenela i otišla kod Axela. Sela mu je u krilo i sakrila lice u njegovu kosu.
"Jesi siguran da vas dvoje niste zajedno?" Silvain je upitao.
"O Bože, nemoj i ti da počneš." Axel je promrljao sa teškim glasom.
YOU ARE READING
Apocalypse
Teen Fiction'Apocalypse' je jedan od mnogih lokalnih bendova koji se sprema za godišnju bitku bendova. Naravno sve bi bilo super da ih bubnjar ne napušta zbog 'boljeg' benda. Ali bez brige basista ima rešenje. Upoznajte Pixie Masters. Veoma stidljivu metaliku k...