Slap

424 43 5
                                    

Tišina je vladala među članovima 'Apokalypse'. Pixie nije obraćala pažnju ni na koga i to je brinulo sve ljude oko nje. Devojka je mirno sedela dok je Dannie iscrtavala puknute delove na njenoj koži. 

Svirka poćinje za par sati i samo je Pixie ostala da se spremi. Axel je bio smrt. Čovek nije prihvatao ništa drugo sem smrti. Victor je bio vukodlak i naravno da nije imao majicu na sebi. Ionako će je negde u toku svirke izgubiti. Fritz je bio vampir. Naravno da će gotika biti vampir. Dok je Silvain bio kostur. 

Kad smo već kod Silvaina, Pixie ga nije ni pogledala danas. Ni njega, ni Riley. Max je stajao pored svoje sestre i posmatrao ju je sa podignutom obrvom. Pogledao je u Axela koji je slegao ramenima jer ni on sam nije znao šta se dešava. 

Samo je znao da je Pixie juče došla u dva ujutru, sama, peške od granice pa sve do centra.

"U redu, gotovi smo. Riley možeš preuzeti kosu." Dannie je izjavila.

Riley se približila i pružila je ruku da dotakne Pixienu kosu. Belokosa devojka je u momentu pljusnula svoju ruku o Rileynu i ustala. Bez reči je napustila prostoriju i sela na stepenice koje vode napolje.

Udahnula je i zaronila lice u ruke. Prisetila se jučerašnjeg dana i srce joj se slomilo.

Sinoć

"Pixie... Pre nego što smo se upoznali Riley i ja smo spavali zajedno."

Pixie je prestala da se rita i pogledala je u Silvaina. Njegove oči su bile pune krivice i straha. Njene su bile pune suza i boli. Usne su joj se otvarale i zatvarale ali nikakav zvuk nije izlazio iz njih.

"M-Molim?" Upitala ga je sa nevericom.

"Nedelju dana, pre nego što si kročila u moju učionicu Riley i ja smo spavali zajedno. Nisam znao da ste prijatelji i tek sam saznao kada sam vam posetio učionicu i video da sedite zajedno... Isuse znam da si sad sigurno ljuta na mene-"

Pljas!

Silvain je ostao zatečen sa Pixienom reakcijom. Devojka ga je ošamarila posred lica tako jako da su joj se prsti iscrtavali na njegovom obrazu. Suze su počele da se spuštaju niz devojčine obraze i mržnja je bila evidentna u njenim očima. 

"Silazi s mene." Rekla je.

Silvain se nije pomerao. Ostao je na njoj sa zatečenim pogledom na licu.

"Rekla sam da siđeš s mene svinjo." Gurnula ga je dole i pao je sa kreveta.

Brzo je ustala i pokupila svoj duks, navlačeći ga u procesu. Krenula je ka vratima ali Silvain ju je uhvatio za ruku. Naglo se okrenula i ošinula je Silvaina pogledom. Da je htela, dečko bi se valjao u sopstvenoj krvi ali ipak nije htela da ga povredi.

"Pixie, slušaj stvarno mi je žao-"

"Tebi je žao? Isuse pa ti si mene prozivao  što sam navodno spavala sa Axelom! A ti si realno spavao sa mojom najboljom drugaricom i sad treba da ti se klanjam?" Povukla je ruku i ispravila se. "Ti si prava svinja od čoveka Silvain."

I sa tim rečima je devojka napustila njegovu sobu, ujedno i njegovu kuću. Sa suzama je išla kroz napuštene ulice u mrklom mraku i svom srećom je bezbedno stigla nazad kod Axela.

Freya i Axel su sa olakšanjem mogli disati kada je devojka u dva ujutru zakoračila u stan, ali je to olakšanje kasno živelo jer su Pixiene oči bile crvene i naduvane od plakanja. Bez ijedne reči je ušla u sobu i tako je ostala nema do početka svirke.

* * *

Sadašnjost

"U redu 'Apocalypse' vi nastupate prvi sa pesmom Ludo luda, posle vas ide 'Castle' sa pesmom Cut the cord." Cara je objašnjavala ko kako ide na scenu i s kojom pesmom. "Zatim ponovo nastupa 'Apocalypse' pesmom Trip the darkness, pa 'Castle' pesmom Run to the hills. Treća pesma je iznenađenje za sve tako da slomite nogu tamo."

Tri minute i nastupaju. Pixie je sedela na kutijama sa udaraljkama u rukama. Gledala je u svoje ruke i vrtela je jednu udaraljku među prstima. Axel je seo pored nje sa bas gitarom u jednoj ruci.

"Reći ćeš mi šta je problem ili nećeš progovorit više do smrti?" Upitao ju je.

"Mogu izabrat opciju da ne progovaram do smrti?" Uzdahnula je.

"Ne."

"Bezobrazan si." Nasmešila se i napokon ga pogledala.

"A ti povređena, videvši da je Dannie morala crtati po Silvainovom licu da sakrije minijaturni otisak nečijeg desnog dlana." Počeli su se smejati. "Šta je uradio?"

"Spavao mi je sa najboljom drugaricom i još mene prozivao da navodno spavam s tobom." Pixie je progutala knedlu.

"Poliću ga vodom i napraviti kratak spoj da me zapamti." Axel je izjavio i ustao.

"Ne, nećeš... Dovoljan je bio moj šamar, ne trebaš mu sad i ti."

"Šta će sad biti među vama?" Axel joj je pomogao da siđe sa kutije.

"Iskreno? Ne znam...." Slegla je ramenima i stala iza Care, koja joj je dala znak kada da izađe.

Cara joj je klimnula glavom i zajedno sa Fritzom je Pixie izašla na scenu. Ostali su krenuli za njima i atmosfera je bila odlična ali Pixieno raspoloženje je ostalo isto.

Kiselo kao kiseli kupus.

Axel joj je klimnuo glavom i Pixie je počela da svira beat pesme Van Gogh-a. Silvain je progutao knedlu i počeo da peva.

Devojka sedi kraj mora sama i tiho sebi govori
Ah mili Bože da ima, ima'l što šire od mora
Ludo luda mlada si devojko riba iz vode joj govoriIma luda ludice devojko šire je nebo od mora mog

Bacio je pogled na Pixie koja ga je smrtonosno pogledala nazad sa osmehom. Njena šminka samo je dodavala celom tom pogledu.

Publika je bila uzrujana i još više su počeli da zvižde. Nije ni bilo čudno što je publika počela sa njima i da peva. Bez ijednog problema.

Devojka sedi kraj ognja sama i besno sebi govori
Ah mili Bože da li ima, ima'l šta brže od konja
Ludo luda mlada si devojko plamen iz ognja joj govoriIma luda ludice devojko brže su oči od konja tvog

Pixie je završila pesmu i besno ustala i napustila scenu, zajedno sa ostatkom benda. Članovi 'Castle'-a su im se smejali, sve dok im Pixie nije pokazala srednji i svoje bele oči (zahvaljujući sočivima). Progutali su knedlu kada se Silvain pojavio iza nje i njih dvoje zajedno su činili dream team straha.

"Prekini se lepiti za mene." Pixie je rekla kroz stisnute zube.

"Neću sve dok mi ne oprostiš."

"A izvini šta ja to tebi treba da oprostim? To se desilo pre nego što smo se mi upoznali." Pixie se nasmešila i krenula dalje.

Silvain ju je uhvatio za ruku i povukao ju je za sobom. Kada su se Fritz i Axel okrenuli, samo su videli Victora sa Carom. 

Silvain i Pixie, nigde na vidiku.

* * *

Srećan Božić ko ga slavi! Da mi se svi najedete ko prasići i dobro se osladite zamedljanom rakijom.^^

Želim vam svima brutalne praznike!

xoxo Kawaii Witch




ApocalypseWhere stories live. Discover now