Svirka je napredovala odlično. Momci su uživali i publika naravno. Pixie je prilično brzo bila prihvaćena, što je ostavio značajan osmeh i uticaj na njoj. Još jedna pesma i završili su. I ne bi bio Silvain, Silvain da ne odabere Skid Row.
"U redu Pixie, znaš koji beat mi je potreban." Silvain joj je namignuo i Pixie je klimnula glavom.
Beat o kojem je Silvain pričao je bio lagan i umiljat. Pixie je volela ovau klasičnu, ljubavnu pesmu. Naravno volela je i izgled Sebastiana Bacha, vokaliste benda ali nećemo sad o tome. Dok je svirala krajičkom oka je prešla preko mase ljudi. Dva dečka su joj zapala za oko i Pixie se podrugljivo nasmešila jednom. Što je bilo nešto skroz van njenog karaktera. Silvain je otpevao i poslednji stih i masa je poludela.
Pixie je bila skroz oblivena znojem i majica na bretele koju je nosila je postala uska i slepila se uz nju. Momci u masi su je posmatrali kao neki predatori na šta je Silvain reagovao odmah. Prebacio je svoju ruku oko Pixienog ramena i nasmešio joj se. Devojka mu je uzvratila osmeh i vratila je svoje udaraljke u martinke.
Ljudima oko njih je izgledalo kao da su u vezi, ali u stvarnom svetu Silvain je samo štitio nisku devojku od potencijalnih manijaka.
"Vidim da ste mi već našli zamenu." Jedan visoki crnokosi mladić im se obratio.
"Vidim da si dvolična varalica bez trunke iskrenosti u sebi." Victor je bio hladnokrvan.
To je nateralo Pixie da podigne pogled na pridošlice i da se susretne sa četiri para tamno smeđih očiju. Dva para su joj bila previše poznata. Previše poznata.
"Owene, bilo bi nam drago da se pokupiš i odeš." Silvain je rekao, još uvek držeći ruku oko Pixie.
"Ženski bubnjar?" Owen je podigao obrvu i naneo se Pixie u lice. "Nije neka lepotica. Ne razumem kako su Gilbert i Jensen uopšte mogli biti u vezi sa tobom."
"Jesi čuo nekad za pepermint? Smrde ti usta." Pixie je izjavila mašući rukom pred nosom.
Victor i Fritz su postavili ruke na usta da slučajno ne počnu na glas da se smeju, dok je Axel postavio ruku preko Silvainove i odmerio je četiri mladića pred sobom. Naročito niskog Jensena, dečka s crnom kratkom kosom i visokog Gilberta, momka sa prilično idiotskim čirokijem na glavi.
"Veća nevera ovog sveta je da je Pixie uopšte bila s likom koji ima ježa na glavi." Victor je promrljao.
"Imaš neki problem debeli?" Gilbert ga je pogledao s nadmenošću.
"Jesi slep ili si slep? Ko je debeli, čačkalice moronska?!" Victor je krenuo na njega.
Pixie je stala između dva momka i nasmešila se Gilbertu. Axel je bio jedina osoba koja je znala da kada se Pixie slobodno smeška muškoj osobi i ne pokazuje niti jednu trunku stidljivosti, jednaka je psihopati. Jednostavno nemojte joj stiskati dugmiće.
"Shvatili smo da nemaš život i da je moj mnogo zanimljiviji Kevine. Ali pazi gde gaziš gusenice. Oboje znamo da ti mogu kičmu slomiti na 20 različitih načina i osmehom na licu." Gilbert je očigledno bio zastrašen. "Barem je manji Kevin pametniji." Dodala je ispod daha.
"Samo laje. Ali da grize to već ne zna." Owen je uhvatio Pixie za vrat i privuko je sebi.
Freya je gledala mirno iza šanka dok su momci u baru počeli da dobacuju Owenu da je pusti. Riley je bila prilično zabrinuta ali ju je Freya držala za ruku. Nije pametno sada da se približe Pixie.
"Veruj mi Owene. Mala zna da grize, ali pesnicom." Axel ga je pogledao sa podignutim obrvama.
Owen je bio zbunjen sve dok nije shvatio tj. osetio na šta je Axel ustvari mislio. Naime Pixie je svom snagom zavalila svoju pesnicu Owenu u vilicu. Tišina je zavladala u celom baru. Blago krckanje se čulo, što je značilo da je devojka uspešno slomila momku vilicu.
"Platićeš mi za ovo." Owen je jače stisnuo Pixien vrat.
Devojka nije ni zvuk ispustila, već je lagodno zavalila pesnicu u njegovu vilicu po drugi put. Sada se Owen udaljio par koraka unazad i pustio nisku devojku. Pixien vrat je poplaveo i ostali su otisci prstiju. Neopisiv bes je preuzeo Axela ali znao je da prvo mora smiriti Pixie, pa kasnije može da se zabavlja s Owenom.
"Podseti me da nikad ne naljutim pandicu." Victor je šapnuo zapanjenom Fritzu.
"Silvain, pomozi mi da smirimo Pixie." Axel je dobacio Silvainu.
Obojica su uhvatili Pixie oko struka i povukli su je unazad. Devojka je disala isprekidano i oči su joj bile skoro crne. Bila je spremna da ubije nekog.
"Owene dragi, ovo neka ti bude lekcija." Freya mu se sada obraćala. "Devojke su ti čudo, naročito ako se druže s Axelom od rođenja."
Owen je ustao i ošinuo ih sve pogledom, na šta su mu momci i devojka iz 'Apocalypse' pokazali srednji prst. Nisu bili zastrašeni ni malo.
"Rešićemo ovo u jednoj poslednjoj bitci luzeri!" Gilbert se prodrao sa vrata.
"Nosi se u tri lepe gubitniče!" Pixie je krenula da nasrta na njega, ali Silvain i Axel su je držali kao kamen zakovan u zemlju.
* * *
"Peče?" Axel je upitao.
"Da, ali mogu podnet." Pixie je stisla zube dok joj je Axel čistio rane na pesnici sa alkoholom.
Nakon Owenovog odlazka, žurka se u 'Paklu' nastavila. Članovi 'Apokalypse' su otišli gore do Axelovog stana i Riley im se pridružila. Trenutno svi sede u dnevnom boravku dok Axel čisti Pixiene rane.
"Ali brate koliko ti imaš snage?" Victor ju je pitao.
"Volim spanać." Pixie je slegla ramenima.
Svi su se zakikotali i Fritz je ustao sa kožnog kauča i otišao je do frižidera. Izvukao je četiri konzerve piva i dva Somersbeer-a. Pivo je raspodelio momcima a apple cider devojkama.
"Pixie, kako uopšte znaš da se biješ kao životinja?" Riley je upitala.
"Axel me je naučio. A da, ti ne znaš da on trenira box... Ups."
"Jebote, upravo si postala brutalnija." Silvain ju je potapšao na leđima, čemu se devojka nasmejala.
"Pošto je petak, hoćete da prespavate?" Axel je upitao.
"Što da ne?" Silvain se nasmešio.
"Mi smo za." Ostali su dodali.
Izgleda da će večeras biti žurka kod Axela.
* * *
Pozdrav svim mojim čitaocima. Imam jedno obaveštenje za vas.
Pošto je na jučerašnji dan (22.9.2015.) preminuo moj najdraži kum, kog sam volela svim srcem i bio mi je jedan od omiljenijih osoba u porodici, nastavci za priču će biti postavljeni ali ne znam kada.
Pesma na početku je 'Skid Row - I Remember You' i posvećujem je mom voljenom kumu. Zauvek ću pamtiti naše lepe trenutke i zvuk njegovog umiljatog smeha na svaku moju glupu izjavu!
S ljubavlju Kawaii Witch ♥♥♥
YOU ARE READING
Apocalypse
Teen Fiction'Apocalypse' je jedan od mnogih lokalnih bendova koji se sprema za godišnju bitku bendova. Naravno sve bi bilo super da ih bubnjar ne napušta zbog 'boljeg' benda. Ali bez brige basista ima rešenje. Upoznajte Pixie Masters. Veoma stidljivu metaliku k...