Dad meet my boyfriend?

454 47 6
                                    

Riley se podrugljivo smešila svima za stolom kada su Pixie i Silvain ušli u lokal, držeći se za ruke. Axel je samo prodrmao glavom i dao sto dinara Riley zajedno sa Fritzom, dok su Victor i Eddie mrmljali ispod daha i predali pare crvenokosoj devojci.

"Na šta si se sada kladila?" Pixie ju je upitala.

"Oh ništa. Samo sam rekla da ćete otići kao single ljudi a vratiti se kao par." Riley se nevino nasmešila.

Pixie je otvorila usta i ponovo ih zatvorila. Devojka je bila na rubu živaca smelosti svoje drugarice ali na kraju se počela smejati na sav glas. Smirila se i povukla je Axela za sobom da razgovaraju u ostavi pića. Divno mesto za razgovor zar ne?

"Tata me zvao?" Pitala ga je pomalo zabrinuto.

"Da, rekao je da dođeš sutra kući i povedeš pevača sa sobom." Axel je počešao vrat.

"Pevača? Misliš na Silvaina?" 

"Da, ovaj... Moguće je da je čuo pevanje od Riley i Care dok su veoma glasno kreštale o tebi i Silvainu i kako ćeš ti njemu rodit nekog sina ili nešto slično..." 

Pixie je ostala bez teksta. Devojka je bila smrznuta na licu mesta i ovako će i ostati do kraja večeri. Izlašli su iz ostave i seli nazad za sto. Pixie je gledala u svoju čašu sa očima koji su bili istog obima kao tanjiri i licem bez ijedne emocije. Jedino je Silvain primetio da mu devojka izgleda malo poremećeno, ali čekajte, on nju nije pitao da mu bude devojka.

"Idem gore da se polijem hladnom vodom... Možda okupam u ledu da vidim šta će mi bit..." Izjavila je Pixie i ko zombi je otišla gore.

"Zaljubljeni golube idi za njom." Axel je dobacio zabrinutom Silvainu. "Veruj mi, htet ćeš ići zbog ovog za njom."

Silvain je odlučio da posluša Axela i krenuo je za Pixie gore. Riley je nastavila da pije ne obraćajući pažnju ni na koga. Zajebala je Pixie i uvalila ju je u nevolje, nažalost deblji kralj će izvući Silvain.

* * *

"Ti se stvarno nisi zajebavala." Silvain je izjavio i zavrnuo je slavinu u tuš kabini. "Prehladićeš se dete."

Uzdahnuo je i pustio vodu u kadi. Pustio je da topla voda napuni kadu do pola pa kasnije hladna. Kada je kada bila napunjena naterao je Pixie da se skine i uđe. Devojka je počela da se skida pred njim i iako mu nije smetalo, Silvain je smatrao to pomalo nekulturnim s njegove strane pa se okrenuo i pustio devojku da uđe u kadu.

Pokupio joj je odeću i našao neku Axelovu majicu i šorc. Nije hteo da narušava devojčinu privatnost time što će joj prevrtati po torbi u potrazi za donjim vešom. Postavio je sve u kupatilo i uzdahnuo kada je video kako se sklupčala u loptu sa istim izrazom na licu.

"Šta te je ovoliko uznemirilo?" Silvain je čučnuo pored kade i pomilovao joj belu kosu.

"Moj otac nas je pozvao sutra u posetu... To nije dobro.... Silvain, moj otac je jedva prihvatio Axela kao mog druga, čoveka kog zna od pelena. Nijednog dečka nisam upoznala s njim niti s majkom... Isuse ako te oni vide izbiće treći svetski rat." Pixie je zavalila glavu u ruke. "Predrasude koje moja majka gaji su prevelike... Moj otac bi te još i nekako prihvatio ali majka... Ta žena jedva mene prihvata a ne moje društvo..."

"Pixie..."

"Ali čekaj, mogu te predstaviti kao svog druga, ipak mi nismo u vezi ili jesmo?" Devojka je sad već pričala sama sa sobom. "Ali čekaj, ako povedem i ostale onda neće znati koji si ili hoće?"

"Pixie, prekini previše da razmatraš situaciju." Silvain joj je uhvatio ruke i odstranio ih od njenog lica. "Nemoj da se brineš. Ako mogu svoje roditelje da istrpim tvoji će biti parče torte za mene." 

Pixie se blago nasmešila i klimnula glavom.

"Sad možeš izaći i prestati gledati mi u grudi." Izjavila je i poprskala ga.

Po prvi put u svom životu, Pixie se nije stidela svog tela ispred muške osobe. Silvain je bio dobar uticaj za nju, možda će baš on da je izvuče iz te njene školjke i uspeće da napreduje i razvije se kao osoba.

Je li moguće da se devojka zaljubljuje u njega?

* * *

"Ne mogu disati." Izjavila je Pixie i stisnula je jače Silvainovu ruku. "Mislim da ću povratit."

"Hej, hej, hej." Silvain je pokleknuo ispred Pixie. "Diši duboko i sve će biti okej. Ja sam tu."

Pixie je klimnula glavom i otključala vrata stana. Zakoračila je unutra i primetila da njeni roditelji nisu samo njih pozvali kod sebe.

"Oh ne... Ovo nije dobro..." Pixie je prebledela u momentu. "Moji rođaci su tu."

U tom trenutku kada je zatvorila vrata za Silvainom neko je provireo kroz kuhinju. Glasna vika i buka se čula iz dnevnog boravka i Pixie je tri puta uzdahnula duboko. Okrenula se ka Silvainu koji je malo preplašeno gledao ka kuhinji. Pixie je bacila pogled ka kuhinji i ugledala svog oca sa keceljom oko struka i krvavim nožem u ruci.

"Ćao tata." Mahnula mu je.

"Ćao Pixie draga. Ko je ovo?" Upitao je, podignuvši nož na svetlo tako da se sjajilo.

Silvain je progutao knedlu i teže je disao. Bio je malo preplašen ali ipak se držao uspravno, sa glavom u nebesima. Za Pixie će i kroz pakao proći i ako treba protiv njenog oca će se boriti za nju. Makar cvileo na kolenima pred njom.

"Tata, upoznaj mog.... dečka?"

* * *

Dva nastavka u jednom danu. Molim vas, iskupih se za svoje grehe kašnjenja.^^

Vote, comment and have a brutališ day!

xoxo Kawaii Witch



ApocalypseWhere stories live. Discover now