Interview with Conquest, Death and Lucifer

464 46 5
                                    

"Na šta je tvoja mama ciljala sa svojim rečima?" Pitala je Pixie.

"Znao sam da ne mogu ništa da krijem od tebe." Silvain se nasmešio i seo je na svoj kauč u sobi.

Pixie je napokon uspela da pogleda Silvainovu sobu, osvetljenu. U sredini sobe stajao je ogroman bračni krevet, pored njega sa obe strane dva noćna stočića i na kraju kreveta jedan pravougaonik od taburea. Imao je i dve fotelje sa kaučom i malim stolom u jednom ćošku, dok je veliki ormar stajao u drugom. Postojala su još jedna vrata koja su vodila do kupatila. 

"Nisi jedini sa zajebanom porodicom." Nasmešila mu se.

"Ali ti nemaš očuha i brata koji je jebao svaku tvoju devojku." Silvain je uzdahnuo. "Ti si prva devojka koju sam doveo kući za ovih deset godina što živim ovde. Od kad mi se majka preudala nismo baš na najboljim odnosima... Promenila se na neki način ali ipak, mene ne zanima toliko..."

Pixie je došetala do kauča i sela pored Silvaina. Naslonila je glavu na njegovo rame i uhvatila mu ruku. 

"Sada shvatam zašto mi je Axel rekao da ti je porodica zajebanija nego moja." Pixie se nasmešila. "Ali drago mi je da ti nisi takav. Koliko god ti se mama promenila ti nju još uvek voliš i smatram da je to najvažnije."

Silvain je izvukao svoju kosu iz repa i ona se brzo raširila preko njegovih ramena. Taman je stavio gumicu za kosu na sto kada mu je mobilni zazvonio.

"Halo?" Podigao je slušalicu. "Hm? Da još uvek smo kod mene. Kada? Za dve nedelje? Pa valjda, mislim kada bi to bilo? Ipak mi imamo još školu... U redu... Reći ću joj... Ne nismo ništa- Jebote previše me bole leđa za to! Nisam tolika stoka kao Victor. Isuse! Shvatio sam neću ništa... Argh ćao~!"

Pixie je par puta trepnula i podigla obrvu. Nije joj bilo jasno s kime je to pričao pa je htela da ga pita ali Silvain ju je pretekao.

"Za dve nedelje imamo intervju za neki magazin i Mtv. I ako te Axel pita da li smo se igrali noćas, reci mu da. Želim da pati."

"Igrali?"

"Da..." Silvain se nasmešio i lagano je gurnuo Pixie u ležeći položaj tako da je postavio svoje koleno između njenih nogu. "Igrali.." Poljubio ju je i Pixie je pocrvenela.

Sve joj je bilo jasno i nije htela da zna dalje.

* * *

Napokon došao je i taj dan. 

"Danas je intervju zar ne?" Riley je upitala svoju drugaricu dok su silazili niz stepenište.

"Tako je." Pixie joj se nasmešila ispod kapuljače. "Silvain će doći po mene pa idemo zajedno sa Axelom do centra. Intervju će biti u 'Paklu'. Ironično zar ne?"

"Može se tako reći." Nasmešile su se jedna drugoj i izašle iz zgrade.

Silvain je stajao preko puta kod autobuske stanice i privlačio je pažnju svih oko njega. Danas je bio prilično misteriozno odeven u crnilo. Izgledao je kao hitmen a ne običan srednjoškolac. Pixie se nasmešila i mahnula je Riley. Pretrčala je put i stala pored visokog momka. Sve devojke su uzdahivale ali kada su videli da su se njih dvoje poljubili i uhvatili za ruke, srca su im se slomila i usta dotakla pod.

"Spremna si za intenzivno ispitivanje u vezi naših života?" Silvain ju je upitao.

"Jesam. Sinoć smo Axel i ja vežbali s njegovom mamom. Mislim da smo spremni."

Silvain i Pixie su se jedno drugom nasmešili i polako su stigli do 'Pakla'. Unutra Freya je brisala čaše dok su redovni posetioci bili ili za šankom ili za nekim stolovima ili za stolom za bilijar. 

ApocalypseDonde viven las historias. Descúbrelo ahora