"Ti imaš dečka?" Neko je izjavio iza njih i Pixie se okrenula.
Ugledala je svoju omiljenu osobu u celoj familiji. Njenu sestru od tetke, Kristinu. Visoku devojku sa izrazito plavim očima i plavom (blonde) kosom. Dok je Pixie posedovala grudi, Kristina nije. Bila je ravna kao daska u oba pogleda ali naravno da je imala više momaka nego godina.
Pixie je udahnula duboko i progutala sav svoj bes. Bila je spremna da je oćelavi koliko je bila besna. Bilo je poznato da ako je Pixie imala nekog simpatičnog i lepog dečka završio bi s Kristinom u krevetu i šutnuo bi je.
"Zdravo." U momentu se celo ponašanje đavola u roze haljini promenilo. "Ja sam Kristina, Pixiena rođaka."
Ispružila je ruku da se rukuje sa Silvainom ali ovaj ju je samo posmatrao.
"Silvain. Pixien dečko." Nasmešio se, zatvarajući oči. "Nisam fan plavuša, sorry."
U tom trenutku Pixie je htela ne da poljubi Silvaina, već je bila spremna da se uda za njega na licu mesta. Kristina se samo podrugljivo nasmešila i prošla pored njih ka dnevnom boravku. Pogled smrti nije prošao ne zapaženim.
"Silvain?" David je upitao i podigao obrve.
Visok crnokosi mladić se okrenuo i isprvaio. Ispružio je ruku i rukovao se sa Pixienim ocem, koji je bio za desetak centimetara niži od njega.
"Silvain Parks. Drago mi je gospodine." Predstavio se.
"Parks? Da nije tvoj otac možda Oliver Parks?" David ga je upitao.
"Jeste..."
"Postaješ mi manje bitan momak." Izjavio je David sa hladnim očima i nožem podignutim u vis.
"I mom ocu gospodine, i mom ocu."
David se odjednom nasmešio i privukao Silvaina u zagrljaj. Momak je bio izgubljen dok je Pixie lagano izvukla nož iz očevih ruku i vratila ga u kuhinju. Kad se vratila primetila je Maxa i Dannie kako nelagodno sede u dnevnom. Bilo joj je jasno da ih rođaci prozivaju.
Silvaina je napokon njen otac pustio i uhvatila ga je za ruku. Sa osmehom na licu mu je potvrdila da je prihvaćen u porodicu od strane njenog oca i da ga niko ne može sad već oterati. Zajedno su ušli u dnevni boravak i sve oči su se slepile na njih.
Betsyne oči su bile pune besa. Njena ćerka se prefarbala u belo! Njena ćerka je dovela narkomana u njihovu kuću! Njena ćerka nije zašla u sopstvenu kuću već danima i imala je još obraza da povede nekog tu satanistu sa sobom.
"Zašto si mi dovela obožavatelja Sotone u kuću?" Betsy je bila besna.
"Zato što mi se može." Pixie je uzvratila istom merom prezira u glasu.
"Kako se usuđuješ?! Nemaš prava na to! Šta ti misliš ko si ti? Balavica nevaspitana!"
"Drago mi je majko da imaš takvo mišljenje o meni. Još draže mi je da te obavestim da je ovo moj dečko, ja sam u bendu i selim se kod Axela sa namerom da te ne vidim više u životu. Jesam ti naglasila da ti se ni na sahranu neću pojaviti, već ću zahvaljivat Sotoni što si mrtva? Ne, ok sad jesam."
Silvain je pogledao u Pixie i njihove ruke. Stisak joj je bio jak i bolan, bilo mu je jasno da su je reči majke pogodile.
Bez razmišljanja devojka je napustila prostoriju i otišla u svoju sobu. Silvain je ostao još par minuta u dnevnom gledajući njenu majku.
"Ja služim Đavlu jer je brutalan a vi se možete jebat jer imate prelepu ćerku i ne vidite to."
* * *
Pixie je ležala na svom krevetu i gledala kroz prozor svoje sobe. Bio je već odavno pao mrak i njena soba je bila utopljena sa tamnim nebom. Vrata su se otvorila i polako, nečujno zatvorila. Krevet se pomerio pomalo i težina osobe koja je legla pored nje je udubila dušek tako da se devojka skotrljala u veoma mišićavo naručje.
Silvain ju je zagrlio i postavio svoju glavu na njenu. Udahnuo je duboko osećajući miris vanile i kokosa koji je dopirao od njene kose.
"Ona buka od malo pre... Šta je to bilo?" Ptala ga je.
"Tvoj otac je zapalio hranu i Max i ja smo mu pomagali da ugasimo taj mali požar. Svi su otišli da jedu u nekom restoranu dok smo ti i ja ostavljeni ovde." Silvain je izjavio.
"Ljut si?" Pixie ga je pogledala ravno u njegove plave oči.
"Zašto bih bio ljut?" Silvain je bio zbunjen.
"Pa što sam izjavila da si mi dečko a ustvari ni ne znam šta smo..."
Silvain se nasmešio i u minuti je znantno manja devojka bila ispod njega. Silvain je postavio ruke pored njene glave i kosa mu je lagano padala na njene obraze.
"Šta bi ti volela da budemo?" Upitao ju je.
Pixie je progutala knedlu. U životu nije osećala ovoliku privlačnost ka jednom momku. Sam pogled na njega je budio osećanja potrebe za koje nije ni znala.
"Volela bih da budemo više nego prijatelji sa prednostima." Prošaputala je i skrenula pogled.
Silvain se nasmešio u mraku i približio se Pixie. Poljubio joj je vrat i blaga jeza je prošla kroz Pixieno telo. Silvain je primetio da je Pixie u trenutku postala opuštenija i podigao je pogled. Devojka je morala priznati momak je izgledao prilično zastrašujuće u mraku sa sjajnim plavim očima, ali ipak nije ga se bojala. Nego je žudela za njim svim bićem.
"Onda draga moja Pixie, sigurna si da si spremna da budeš sa mnom u vezi?" Silvain ju je pitao.
Devojka je klimnula glavom i on se nasmešio. Spustio je glavu i nežno je poljubio, polako je išao niže i niže, sve dok nije došao do njene ključne kosti. Blago ju je gricnuo i osetio je kako su se njene grudi stopile s njegovim. Njene sitne ruke su se upetljale u postelju i Silvain ih je uzeo u svoje i postavio u svoju kosu.
"Budi spremna da ti život postane zamiljiviji, pandice."
Silvain ju je ugrizAo za vrat i devojka ga je slučajno ogrebala svojim crnim noktima i momak se pridigao. Sa osmehom je oblizao usne i ona je progutala još jednu knedlu.
U šta se ona to uvalila?
* * *
Obožavam intimne scene da opisujem....
Raspust je počeo and dva dana do Božića... Jej... Sutra idem po knjižicu još veći jej... Ugh...
Imajte brutalan dan i ne zaboravite vote & comment!
xoxo Kawaii Witch
YOU ARE READING
Apocalypse
Teen Fiction'Apocalypse' je jedan od mnogih lokalnih bendova koji se sprema za godišnju bitku bendova. Naravno sve bi bilo super da ih bubnjar ne napušta zbog 'boljeg' benda. Ali bez brige basista ima rešenje. Upoznajte Pixie Masters. Veoma stidljivu metaliku k...