Pixie je ostala sama sa Axelom u njegovom stanu. Napolju je vreme tačno opisivalo njeno raspoloženje. Tmurno i hladno, baš kao i ona u ovom trenutku.
Sedela je na dvosedu umotana u vuneno ćebe i posmatrala je sto ispred sebe. Bilo je mračno u dnevnom boravku i njen telefon nije prestao da zvoni od kad je napustila Logana i njegovu drugaricu. Otac ju je nazvao da pita kako je, i to je bio jedini razgovor koji je devojka vodila posle izlivanja svog besa na bubnjevima pre koji sat.
"Špagete ili pizza?" Axel ju je upitao.
Pixie je teškom mukom izvukla jednu ruku iz svog toplog utočišta i pokazala mu jedan prst, što je ukazivalo da hoće špagete za večeru.
Axel nije ništa očekivao od devojke. Ni jednu reč, ni jedan pogled. Dovoljno dugo je poznavao devojku da zna da je ovo jedini način na koji ona pati. U tišini.
Telefon je počeo ponovo da zvoni ali ovaj put, to nije bio Pixien već Axelov. Mladić se na kratko okrenuo od svog sosa i dohvatio je telefon. Na ekranu, velikim slovima Silvainovo ime je bilo ispisano. Okrenuo se ka Pixie i primetio je da je dohvatila daljinski od televizora i polako pregledala razno razne kanale, tražeći šta da gleda.
Napredak.
Sa osmehom Axel se javio na telefon i nastavio sa pripremom jelo.
"Ovde Axel." Javio se momak sa atraktivnom punđom na glavi.
"Zašto mene Logan konstantno zove na telefon i moli da se javim Pixie?" Silvain je bio iznerviran.
"Zato što Pixie gleda MMA na tv-u i ignoriše njegove pozive."
"Pixie gleda MMA?"
"Prilično je velik fan borilačkih takmičenja. I vi se čudite što je uspela slomiti vilicu liku koji je duplo veći od nje?" Axel i Silvain su se počeli smejati u isto vreme.
"Hej Axele, imam još jedno pitanje." Silvain je odjednom postao ozbiljan.
"Reci."
"Da li si ti zaljubljen u Pixie?"
Nastala je tišina među njima. Pixie je bila previše udubljena u trenutni meč na sportklub programu da uopšte primeti da je Axel razgovarao sa nekim na telefonu. Njene oči su kobno pratile svaki pokret boraca, kupeći nove taktike i kombinacije koje bi mogla isprobati. Nakon nekog vremena, voda u kojoj je bilo postavljeno testo za špagete počela je kipeti a lagano kuckanje na prozoru je naglasilo kišu koja je počela da pada.
"Jesam." Napokon je odgovorio.
"Razumem." Je bila poslednja rečenica koju je Silvain izgovorio pre nego što je spustio slušalicu.
Axel je stavio telefon na kuhinjski sto i polako počeo da vadi testo na dva tanjira i preliva ga sosom. Odneo je jedan tanjir Pixie i pružio joj viljušku, koju je devojka prihvatila. Momak se okrenuo i otišao u kuhinju da sedne za sto i jede.
"Šta ćeš tamo?" Pixie je bila okrenuta ka njemu, gledala ga je i progovorila je s njim.
"Jesti?" Axel je bio zbunjen.
Ovo je prvi put da je Pixien minut ćutanja trajao samo par sati.
"Dovuci dupe vamo, nije isto gledati kako se ljudi izubijaju i jesti bez tebe pored mene." Pixie je suzila svoj pogled na njemu.
Axel je uzdahnuo i sa smeškom pokupio svoj tanjir i seo pored nje. Pixie je prebacila jedan deo svog ćebeta preko njega i nastavila je sa gledanjem programa. Kiša je počela sve jače i jače da pada i uskoro blago sevanje se moglo videti.
Axel je pojeo svoj deo i Pixie ubrzo nakon njega. Ostavili su tanjire na stočiću ispred dvoseda i nastavili da gledaju dva muškarca kako ubijaju Boga jedno u drugom. Pixie se nesvesno naslonila na svog druga i obgrlila ćebetom. Axel se nasmešio i nežnim očima ju je pogledao.
Kako Axel da se ne zaljubi u jedinu devojku koja nije pokazivala lažne emocije da bude popularna jer je s njim? Kako da se ne zaljubi u ovoliko nevino dete koje jedva razlikuje pokvarene ljude od poštenih?
* * *
"Hey crvi vreme je da se spremite za polufinale takmičenja koje počinje za manje od četiri sata!" Riley je viknula i ušla u Axelov stan sa najvećim i najmilijim osmehom mogućim za čoveka.
Taj osmeh se pretvorio u iznenađen pogled, kada je uvidela svoju najbolju drugaricu i njenog najboljeg druga na dvosedu kako spavaju, u zagrljaju. Pixie je i dalje spavala, dok je Axel protrljao svoje oči i pogledao u Riley.
"Jutro." Pozdravio ju je.
"I tebi..." Odgovorila je.
Par minuta je bila tišina dok se Axel nije podigao sa dvoseda i otišao u kupatilo. Ubrzo su Dannie i Max koji su uživali da gledaju Pixie kako spava, došli sa svojom opremom. Axel je izašao iz kupatila, obučen u farmerice i običnu belu majicu.
Pixie se odjednom trgla i zbunjeno pogledala oko sebe. Bilo joj je hladno, videvši da joj je Axel bio izvor toplote. Na brzaka je otišla u kupatilo i sredila se, pre nego što je ostatak 'Apocalypse' došao po njih. Kada su Victor i Fritz stigli bili su oduševljeni Pixienim osmehom i komunikacijom.
Silvain je poslednji došao i imao je osmeh na licu kada mu je Pixie bacila pet kao brzi pozdrav, jer ju je Dannie požurivala da se presvuče.
"Ljut si na mene?" Axel je upitao Silvaina, kada je crnokosi momak seo pored njega.
"Ne. Očekivao sam da je ona u stvari... Znaš..." Axel je klimnuo glavom.
"Bila je jedno vreme dok smo bili mlađi, ali zaboravila je na to."
Riley je posmatrala njih dvoje sa distance. Nešto se događa između njih a ona ne zna. Sedela je u kuhinji sa Victorom i Fritzom. Max je čavrljao sa Vincentom koji je stajao ispred Axelove sobe i čekao da Pixie izađe, ako joj slučajno zatreba pomoć sa garderobom. Momci su se već odavno presvukli i samo su čekali na Pixie i Dannie da dodaju poslednje detalje svom izgledu.
Pixie je ubrzo izašla sa Dannie i njene crvene oči su se susrele sa Rileynim skeptičnim. Njena bela kosa bila je zavezana u rep dok je šminka bila svedena na eyeliner i tamne usne. Iako je bilo hladno, Pixie je nosila teksas šorc i običnu AC/DC majicu na bretele. Preko nje, nosila je jednu Axelovu crvenu kariranu košulju koja je bila dopirala do njenih kolena. I na kraju na nogama je nosila svoje omiljene crne martinke.
"Spremni?" Pitao je Silvain.
"I više nego spremni." Dannie je dodala.
* * *
"Dobrodošli u nezaboravnu noć prvog kruga polufinala!" Odjekivao je muški glas.
"Nadam se da će 'Castle' proći. Želim da ih naučim lekciju." Fritz je odmerio četiri momaka koji su se popeli na binu.
"Prvi na redu su vaši omiljeni 'Castle' sa pesmom Whole lotta Rosie od AC/DC-a."
"Sereš me? Baš na dan kad ja obučem AC/DC majicu oni sviraju pesmu od njih?" Pixie je uzdahnula. "Ovo me Bog kažnjava jer sam bila sa obojicom."
Svi su se počeli smejati na Pixiene reči. Još više su se smejali kada je Owen promašio beat a pevač pobrkao lončiće sa tekstom. Ali njihovo smejanje je kratko trajalo. Logan se pojavio i tražio je Pixie, ali nažalost naleteo je na dva zida ispred nje poznatijim kao Axel i Silvain.
Kako doći do devojke pored dva lika koji bukvalno predstavljaju smrt?
* * *
MINDFUCK isporučen.
Da, odlučila sam da promenim opis knjige i da odlučila sam da dodam još jednog zainteresovanog momka. Ne, ne znam s kime će Pixie završit jer sam trenutno zbunjena sa životom.
Bog će samo znati gde idem s ovim ._.
Vote, comment & imajte brutališ dan, ili u mom slučaju noć!
xoxo Kawaii Witch
ESTÁS LEYENDO
Apocalypse
Novela Juvenil'Apocalypse' je jedan od mnogih lokalnih bendova koji se sprema za godišnju bitku bendova. Naravno sve bi bilo super da ih bubnjar ne napušta zbog 'boljeg' benda. Ali bez brige basista ima rešenje. Upoznajte Pixie Masters. Veoma stidljivu metaliku k...