First dates suck

513 43 6
                                    

"Silvain cilja na svetsku dominaciju?" Pixie je sedela na dvosedu dok joj je Axel masirao članak.

"Izgleda. Bilo bi super da uspemo stvarno dostići svetsku scenu, ne misliš?" Axel je upitao.

"Malo mi je sve ovo nerealno. Onako pre nedelju dana ja nisam ni planirala da budem u bendu... Naročito ne sa svojim najboljim drugom i njegovim čudnim prijateljima." 

Nasmejali su se na glas i Pixien telefon je zazvonio. Bila je to poruka od nikog drugog već Logana. Axel ju je pogledao, kada devojka nije ni progovorila a naročito kada se skamenila. Momak je polako ustao i seo pored nje da vidi zašto je toliko skamenjena.

"Hej, Pixie... Nadam se da nije čudno što ti pišem, ali sam se pitao da li bi htela sa mnom na kafu?" Axel je pročitao poruku na glas. "Hm, crvenkapica te pozvala na dejt?"

"Isuse Axele mene niko nije pozvao na dejt... Ikada!" Pixie je vrisnula.

"Pa za sve postoji prvi put..." Axel je slegao ramenima. "I šta ćeš radit sada?"

"Ne znam...." Pixie je pogledala u telefon. "Ja ne volim kafu.... A neću da ga ispalim..."

"Hm? Onda mi molim te daj svoj telefon." Pixie je predala svoj telefon  Axelu, koji je počeo da tapka na touch screenu.

Uskoro je došla još jedna poruka i Axel je nastavio da piše. Pixie je nepomično sedela na dvosedu i gledala u jednu tačku. Nije mogla verovati da je nju neko pozvao na dejt, naročito nije mogla verovat da je to bio Logan. Zašto je on uopšte nju pozvao? Smeđokosi momak je imao grupu devojaka oko sebe u školi i nikad nije primećivala da on ustvarno potajno nju gleda. Bila je previše zaokupljena svojim životom ispod kapuljače.

"Za dva sata se nalazite u centru, kod Meka." Axel je izjavio i vratio devojku u stvarnost.

"Dva sata?" Axel je klimnuo glavom. "Isuse, šta treba da obučem?! Axele!"

"Smiri se, Riley dolazi za koji minut, a dotle molim te nađi nešto u svom ormaru." Axel se nasmešio i ugurao devojku u svoju sobu.

Pixie je imala sopstveni kutak kod njega u sobi, sa svojim krevetom i ormarom. Ona je otvorila svoj ormar i samo gledala u njega.

Nije joj bilo jasno šta se dešava.

* * *

"U redu, gotovo!" Riley je izjavila i nasmešila se Pixie.

Pre sat vremena se crvenokosa devojka pojavila i bacila na posao. Kad je stigla zatekla je Pixie kako bledo gleda u svoj ormar i uzdahnula je. Jadna devojka je bila pogubljena skroz i nije shvatala šta se dešava. Ubrzo ju je polako postavila na krevet da sedi tamo sa Axelom i čeka, dok je ona napravila treći svetski rat u Pixienom veoma lepo organizovanom ormaru. 

Riley je našla jedne veoma lepe crne farmerice sa nitnama uz nogu na obe strane, 'Powerwolf' majicu na bretele i plavu kariranu košulju sa kapuljačom. Ispeglala joj je kosu i našminkala je kao pravu rokerku. 

"Osećam se ko lutka koju ćeš prodat nekom popaljenom kinezu." Pixie je rekla.

"Ko će koga prodati popaljenom kinezu?" Victor je pitao ulazeći u Axelovu sobu.

Sa njim su bili veoma umorni Fritz i iznervirani Silvain. Momci su pogledali u scenu ispred njih i dah im se zaglavio u grlima. Pixie je baš obuvala svoje martinke i trudila se da joj oči ne počnu suzit od šminke.

"Vau pandice, izgledaš veoma lepo." Victor je izjavio.

"Hvala." Pixie je pocrvenela.

"Šta je prilika za takvu lepu kombinaciju?" Fritz je pitao sa njenog kreveta.

ApocalypseWhere stories live. Discover now