Like she needs an audition

843 50 3
                                    

A/N: preskočite video na 1.05 ako ne želite da slušate šta Cooper ima da kaže ;)

* * *

"Čekaj, čekaj. Stani malo." Crvenokosa devojka je poskakutala pored niske devojke sa kapuljačom. "Ti si svojevoljno pristala da sviraš za njihov bend?"

"Riley, idem samo na audiciju na kojoj ću poslednja svirati jer smo do pola osam u školi. Plus, Axel je rekao da su našli par likova pre mene." Pixie je slegla ramenima.

Riley Paris je bila Pixiena najbolja drugarica od kako su počele srednju školu zajedno. Iako je Riley pala godinu to nije uticalo nikako na Pixie. Riley je bila skoro iste visine kao Pixie, i imala je prilično dugačku crvenu kosu sa svetlo smeđim očima. Ona je bila poznata u školi po mnogim stvarima ali najviše po nevoljama koje je pravila u školi i van nje.

Trenutno su njih dve išle zajedno u školu i raspravljale Pixienu odluku.

"Kao da je tebi potrebna audicija." Riley se nasmešila i skrenula prema školi. "Ali kada ova audicija uopšte počinje?"

"Pa Axel je rekao oko sedam. Zato imam vremena da stignem, ali se pre toga moram javiti njihovom pevaču." Pixie je rekla, proveravajući poruku na telefonu.

"A kako ćeš ti njega naći kad smo mi u školi i odmori nam nisu dovoljni da lutamo po gradu?" Riley je bila zabrinuta da joj drugarica neće uspeti naći tog pevača.

"Pohađa našu školu i prva je smena." Pixie joj je rekla.

"Znači sada je treći razred. Kako se zove? Možda ga znam pa ti mogu pomoći." Riley se nasmešila dok su se njih dve pele uz stepenice ulaza škole.

"Silvain Parks."

"Silver? Hjee pa nas dvoje smo zajedno imali čas prošle godine." Riley je bila prilično hiperaktivna odjednom. "Ali Pixie, znaš kako je on lep?"

"Ne?"

"Juu, mislim da ćeš se zaljubiti na prvi pogled." Riley je počela migoljiti obrvama.

Pixie se počela smejati kada je Riley uspela uplašiti nekog prvaka sa njenim ponašanjem. Kada su stigle na prvi sprat, grupa momaka iz trećeg razreda je stajala par metara od njih i kada ih je Riley primetila prebledela je. Na brzaka je okom prešla preko svih lica i uspaničila se kada je videla nekog koga nije htela.

U svoj toj njenoj panici povukla je Pixie sa sobom i jadna devojka je naletela na jednog momka.

"Riley!" Pixie je viknula kad je krenula da pada.

Zatvorila je oči refleksivno ali nikad nije osetila pod. Kada je otvorila oči susrela se sa duboko smeđim pogledom. U momentu je pocrvenela kada je shvatila da ju je dečko na kog je slučajno naletela drži u naručju da ne padne.

"Hej Logane!" Riley mu je užurbano rekla da spusti Pixie, koja se sakrila iza nje. "Ovaj, možeš je odvesti do Silvaina? Možeš? Super, hvala!"

I tako je Riley nestala ostavljajući Pixie sa momkom. Logan je bio isto toliko nem koliko i Pixie. Posle par sekundi neugodne tišine, Logan se počeo smejati na glas.

"Ta Riley se nikad neće promeniti." Rekao je kroz smeh.

Pixie je samo posmatrala dečka kako namešta svoj crveni kačket na svojoj minimalnoj tamno smeđoj kosi. Naravno Logan je bio viši od nje, ali ne kao ostali momci. Pixie je pogađala da je viši za nekih dvadeset centi.

"Pa bolje da se predstavim zar ne?" Momak joj se nasmešio i ona je pocrvenela. "Ja sam Logan Outlaw. Drago mi je da se upoznajemo."

Logan je krenuo da je lagano zagrli, ali se Pixie izmakla i navukla je kapuljaču skroz do očiju. Pročistila je grlo i skrenula pogled.

ApocalypseWhere stories live. Discover now