Character change

472 44 1
                                    

"Izvrnula si članak tako što su te gurnuli niz stepenice?" Max je bio zapanjen dok je povezivao kablove iza pozornice.

"Da..." Pixie je slegla ramenima.

Axel i Logan su prvi obavili posao i dovukli Vincenta sa njihovim kostimima. Pixie je bila prilično provokatiovno obučena ali bubnjar se najviše znoji tako da treba i da diše. Nosila je crni šorc sa crnim čarapama preko kolena. Na desnoj nozi je imala dva tamno crvena mala kaiša oko butine koji su se presecali u 'x'. Imala je crnu majicu na bretele do pupka i Dannie joj je iscrtala malu đavolsku pandu na stomaku. Na rukama je imala rukavice sve preko lakta i crvene male kaiševe u 'x' duž cele ruke. Rukavice nisu imale prste tkd. su joj krv crveni nokti bili vidljivi. Imala je tamno crven kaiš oko vrata i tanak lancac sa krstom joj je visio niz vrat, koji je ujedno bio prikačen na srebrni krug na njenoj donjoj usni. Da stvari budu još bolje Pixie je odlučila da ide skroz do kraja i prefarba kosu u belo sa tankim svetlo rozim i krv crvenim pramenovima. Naravno da je imala i crne čizme na štiklu do članka sa krv crvenim kaiševima koji su pomagali u održavanju zavoja na nozi. Riley i Dannie su odradili magiju sa Pixienom šminkom, a tek rogovi na glavi su joj bili dominantni.

"I nisi im uzvratila?" Pixie je odmahivala glavom. "Jebote šta se dešava s tobom?"

"U ovom trenutku ne znam. Imam dva lika koji me navodno 'vole'. Oba lika se meni sviđaju ali nemam pojma s kojim želim više od prijateljstva. Bitka bendova nam se totalno sjebala s pesmom. Dva bivša dečka će upravo da sviraju na bini i moram istrpeti četiri minute sa neopisivom bolu u nozi. Dovoljno razloga ili hoćeš i da čuješ taj kako sam se preselila kod Axela zbog majke?" Pixie ga je upitala, njene crvene oči (sočiva) pripile su se uz njene šiške.

"Dovoljno razloga." Max je izjavio.

"Pixie momci su spremni." Dannie je izjavila.

Prvi koji se pojavio pred Pixie i Maxom, bio je Victor. Mladić je nosio uske crne kožne pantalone, čizme i svoju gitaru. Na telu su mu bile prilično izražene kosti kao i na licu. Izgledao je kao zombi ali veoma seksipilan zombi ako se ženska populacija pita. Naročito zbog divnih pločica na stomaku.

Drugi je bio Axel u dugačkom kaputu bez rukava, crnim pantalonama, dva debela krv crvena kaiša preko grudnog koša umesto majice, kapuljačom na glavi i crnom kosturkom maskom na licu. Samo mu je predeo usana i obraza bio pokriven. Bas gitara mu je bila u desnoj ruci i njegove crne čizme su proizvodile dubok zvuk dok je hodao ka Pixie.

Fritz je bio u mnogo izazovnijem stanju u crnim kožnim pantalonama, crnoj majici na bretele, crna maska do pola lica, dva krv crvena kaiša u 'x' preko grudi i iste čizme kao i Pixiene samo u muškoj veličini i bez štikle. Momak je imao rukavice bez prstiju i jedan crven kaiš na levom bicepsu. Gitara mu je lagodno visila na leđima dok je on gledao u Pixie i divio se njenim rogovima. On i momci su imali samo vilenjačke uši i crvena sočiva.

Silvain je izašao sa trubačima i klavijaturistom iza sebe kao podrška. Malo je reći da se stideo svog izgleda. Bio je odeven na isti fazon kao i Axel, samo bez maske i kapuljače. Ali ipak, bio je malčice posramljen sve dok Pixie nije pocrvenela na njegove mišiće. Silvain je za razliku od ostalih, imao na licu iscrtanu neku vrstu šare koja je bila prilično privlačna. To je bio znak boraca u vikinško doba i Silvainu se to svidelo.

"Pa, ovo je prilično smrtna atmosfera koju proizvodimo." Victor je sasekao tišinu.

"U redu ljudi, postoji još jedna stvar koja se mora promeniti sem Pixiene kose koja je prilično brutalna." Silvain je rekao i pogledao ih sve u oči. "A to je naš karakter."

"Naš karakter?" Svi su bili zbunjeni.

"Tako je. Axele ti si jedini koji se ne mora menjati jer već predstavljaš smrt u našem društvu. Fritz, moraš biti mnogo mračniji i zanosniji. Da pretiš i izazivaš ljude. Verujem da ti neće biti teško." Potapšao je nižeg plavušana po ramenu. "Victore, ti ostani kakav jesi. Realno za tebe nema nade. Samo ti nastavi da se nabacuješ devojkama i izigravaj budalu..." Silvain je klimnuo glavom i okrenuo se ka devojci sa rogovima koja je sedela na nekoj kutiji. "Pixie, verujem da ti neće biti teško da se pridružiš Axelu u smrtnom pohodu. Tvoje oči moraju da pokazuju čist sadizam."

"Razumem." Pixie je klimnula glavom i uz pomoć Axela sišla niz tri kutije na kojima je sedela. "Moram biti hladnokrvna i bez emocija zar ne?"

"Tačno tako." Čuli su aplauz i Silvain je klimnuo glavom. "I za kraj imam jednu malu mantru za sve nas. Okupite se u krug, svi."

Svi su se okupili u krug, uključujući i nove pridošlice koje su im došle u pomoć. Silvain ih je sve međusobno pogledao i nasmešio se.

"Mi smo jahači apokalipse koji će promeniti svet." Silvain je izjavio i svi su pridobili osmehe. "Svi za jednog, jedan za sve, mi smo jahači apokalipse."

Svi su se pogledali i klimnuli glavama. U momentu su svi zajedno počeli da pričaju.

"Svi za jednog, jedan za sve! Mi smo jahači APOKALIPSE!"

Bend koji je bio pre njih je sišao sa bine iza scene i podrugljivo im se nasmešio. To je bio bend 'Castle' i znantno su im se članovi skamenili kada su videli 'Apocalypse'. Naime svima su se karakteri promenili. Fritz ih je pogledom mamio da mu se obrate, Axel im je pretio smrću kroz svoj, Victor im se otvoreno smejao u lica, Silvain se nije ni trudio da ih pogleda, dok je Pixie emitovala veoma ledenu i bez emocionalnu auru oko sebe. 

"Dame i gospodo, napokon je došlo vreme i za poslednji bend večeras." Voditelj je objavio. "Da vam vidim ruke gore za najveću senzaciju ove večeri! APOCALYPSE!"

"Vreme je za dominaciju." I s tim Silvainovim rečima su se svi popeli na binu.

* * *

Max se smeškao iza bine dok je uključio aparat sa fejk maglom. Sreća njegova pa je mrak već odavno pao. Ipak su oni poslednji nastupali. Publika je bila u čuđenju i zapanjenju kada su se članovi Apokalipse pojavili na sceni. 

Crvene oči su svima privukli pažnju dok je Pixie pravila značajni kontrast sa svojom kosom. Devojka je udahnula duboko i mentalno pripremila svoj članak na bol koju će da zadobije. Victor joj je namigno i devojka je započela pesmu.

Publika je još uvek bila zapanjena, ali su otvorili usta širom kada je Silvain počeo da peva. Iza bine Dannie i Riley su igrale od sreće kada je publika počela da se diže od uzbuđenja. Sudije koje su bile tajno prerušene u publici su lagano headbangovali na beat koji je Pixie proizvodila.

Devojka se znojala iza bubnjeva i stiskala je zube. Nije smela da pokaže slabost na licu, već je morala da uživa. Nije joj to teško palo ali je u drugom delu pesme promašila beat i sudije su to primetile, ali publika je bila previše zadubljena u pesmu da primeti bilo šta osim Silvainovog glasa. Zahvaljujući brzom razmišljanju, Axel i Fritz su uspeli da prikriju Pixienu grešku.

Pesma se završila i publika je dala svoj prvi najglasniji i najozbiljniji aplauz. Max je bacao kosku svim svojim prijateljima koji su ih ispomagali a Logan je bio odmah uz binu. Brinuo je za Pixie i njeno stanje, primetio je koliko se devojka znojila i shvatio je da je članak blago rečeno ubija.

Kada su se članovi benda okupili na početak bine aura koju su stvarali bila je neverovatna. Odavali su nekakvu superiornu i brutalnu energiju, zbog koje su se ostali bendovi uplašili. 

Svi koji su danas došli da gledaju bitku bendova su svedočili stvaranju legendi.

* * *

Apocalypse: 1
Castle: 0

Osećam se ko zločest naučnik :3

I tako ja bih trebala da učim danas ali naravno biću previše lenja i razbijaću glavu na nepotrebne stvari, jer za 5 dana mi je rođendan i biću starija i fuj!

Vote, comment i imajte brutalan dan!^^

xoxo Kawaii Witch ♥♥♥


ApocalypseWhere stories live. Discover now