Rage + mosh = death wall

477 46 2
                                    

Poslednja runda.

'Pinokio protiv gmaza' vs. 'Apocalypse'.

"Isuse Pixie gde si izvukla te podvezice?" Riley je proskičela na Pixien poslednji outfit.

Niska devojka je nosila veoma kratak šorc sa dve podvezice na butinama. Jedna je oblikovala pentargam, dok je druga držala jednu crnu čarapu. Martinke su sijale jer ih je Vincent očistio, dok je njen crop-top bio prekriven Slayer štampom. Kosa joj je bila vezana u rep, dok su par pramenova slobodno upadali u njene oči i naravno da je nosila čoker sa Slayer-ovim pentagramom. 

"Pitaj Vincenta. On izvlači sve moje odevne kombinacije." Pixie je slegla ramenima i pokupila udaraljke.

Devojka je iz krajička oka posmatrala Axela i Silvaina. Njih dvojica su nešto čavrljali sa strane, ali svaki put kad bi im se Pixie približila ućutali bi. Shvatila je da je ogovaraju, samo nije shvatila u kom smislu. Sa dubokim uzdahom, uzela je slušalice i povezala ih sa svojim iPhone-om. Brzo je našla pesmu koju je tražila i pustila ju je. Bez razmišljanja, sela je na jednu kutiju i polako ali sigurno počela da udara udaraljkama o drugu i ponavlja pesmu koju su trebali svirati posle 'Pinokio protiv gmaza'. 

Momci iz benda su se odlučili na Black Sabbath i prilično su bili dobri. Što znači da su 'Apocalypse' morali biti bolji.

Pixie je iznenada skočila tri metra u vis kada joj je neko postavio ruku na rame. Devojka je vrisnula usput i spucala se na random lika koji radi backstage. 

"Jesi li ti normalan?! Želiš srčka da me strefi?!" Vrisnula je na Silvaina koji je zapanjeno podigao ruke u vis.

"Nisam mislio da ćeš poskočit ko playboy zečica..." Izjavio je.

"A voleo bi ti da sam jedna zar ne?" Silvain se osmehnuo a Pixie je uzdahnula. "Moram ti uništit snove, neš me videt u tom izdanju. Šta hoćeš?"

"Pitao sam se jesi li spremna, nastupamo za pet minuta." Izjavio je ali Pixie je uvidela da ga nešto muči.

"Silvain, šta te muči?" Devojka je sela pored njega i pogledala ga je nežno.

Momak je progutao knedlu i okrenuo se, pokrivajući lice svojom crnom kosom. Mučila ga je ta pomisao tj. taj razgovor koji je vodio sa Axelom dok se Pixie spremala.

Pre 15 min.

Axel i Silvain su bili prvi spremni za četvrtu rundu među pet članova 'Apocalypse'. sedeli su jedan do drugog na kutijama. Izgleda da je Pixie uticala na sve sa tim njenim sedenjem po random kutijama. Vladala je veoma neprijatna tišina među njima, sve dok Axel nije pročistio grlo.

"Silvain, reci mi. Da u ovom trenutku Pixie odluči da izađe na dejt s jednim od nas, kako bi odreagovao?" Axel je podigao obrvu i pogledao svog prijatelja.

"Zavisi. Da odluči da ide sa mnom, bio bih srećan i ekstatičan. Da odluči da ide s tobom, pa... Blago rečeno napravio bih rupu u zidu sa šakom."

"Spremi se da praviš vrata onda, jer ću posle takmičenja pitati Pixie da izađe sa mnom da bih joj priznao svoja osećanja." 

Silvainu je ispala kafa iz ruke i prosula se po podu. Nije mogao da veruje rečima svog druga, naročito ne od Axela. Par puta je trepnuo i pogledao je u Pixie koja je izašla zajedno sa Riley. Devojka je bila zapanjujuća i njena bela kosa je stvarno privlačila pažnju svih oko nje. 

"Budi brži od mene ili sporiji, bilo kako bilo ja ću je pitati za vezu."

Sadašnjost

"Pitao sam se Pixie, da li bi htela izaći sa mnom posle koncerta negde?" Silvainu su se ruke znojile.

ApocalypseWhere stories live. Discover now