Don't insult my goth

666 50 1
                                    

Silvain je sedeo sa Riley i Pixie u dvorištu dok im se čas ne završi. Profesorica im nije došla, pa su bile slobodne.

"Znači Pixie se boji svog odeljenja?" Silvain je upitao u čudu.

"Ne baš... Ali nije mi baš najbolje iskustvo s ljudima..." Pixie je slegla ramenima.

Silvain je klimnuo glavom i pogledao u Riley. Ona mu je mahnula glavom kao znak da ni ona ne zna tačno šta se dogodilo. Logan je izašao u dvorište sa dve čokoladice u ruci. Jednu je dao Riley a drugu ponudio Pixie, koja ga je skromno odbila. Istina je da Pixie voli slatko, ali neugodno se oseća kada joj neko drugi kupi bilo šta da jede.

"Nemoj biti skromna sa mnom. Uzmi ili ću ti je ja staviti u usta." Izgovorio je Logan.

Pixie je pocrvenela i imala je široke oči. Riley se počela smejati a Silvain je samo uzdahnuo i ustao. Uhvatio je Logana pod mišicu i uručio Pixie čokoladicu.

"Mi sad moramo ići, ipak je svirka danas." Silvain je rekao. "Nisam siguran ko, ali neko iz benda će doći po tebe posle škole. Vidimo se kasnije devojke."

Silvain im je mahnuo i počeo je vući Logana dalje od devojaka. On je sav zbunjen gledao i ispred sebe i iza. Jadan dečko je bio toliko pogubljen, da kada je Pixie počela jesti čokoladicu nesvesno je pocrveneo. Riley je to primetila i zadigla je jednu obrvu u čudu.

Šta se dešava između Pixie i Logana?

* * *

Fizičko, poslednji čas danas. Jedini čas u celoj školskoj istoriji kada Pixie skida kapuljaču. Jedini čas kada je tkz. drugari iz razreda zadirkuju. Jedini čas na kom Pixie iskaljava bes dok igraju odbojku, tako što zabije smeč nekom u lice.

"Hej Pixie, šta se dešava između tebe i Logana?" Riley ju je upitala dok su se zagrevale.

"Ništa naročito. Što?"

"Pa ne znam, čudno se ponaša..." Riley je slegla ramenima.

"Tri put sam ga videla u životu... Možda zato?"

"Da,da... Moguće je." Riley je odgovorila odsutno.

Začula se pištaljka i svi su ustali. Profesor fizičkog je bio bivši bodi bilder i rvač. Malo je reći da je bio blag prema svojim učenicima. Njegove animalističke oči su svakog pojedinačno pogledale. Dok se nisu zaustavile na Pixie i jednu brinetu, poznatu kao Bella.

"Masters, Jacobs!" Devojke su ga pogledale. "Podelite se u dva tima sa tri rezerve. Igrate odbojku."

Profesor je bacio novčić i devojke su rekle svoju stranu. Pixie je išla sa pismom, dok je Bella odlučila glavu.

"Pismo! Masters biraj." Profesor je odšetao u ostavu sa loptama.

"Riley." Pixie je odabrala i tako je počelo.

Na kraju je Pixie imala tim od pet dečaka i četiri devojke, ubrajajući i sebe. Prva postavu su činili Riley kao tehničar, Megan i Drake na mreži kao blokeri, Warren kao primač, Lou kao libero i Pixie kao korektor. Svi su se postavili na svoja cenjena mesta i profesor je dobacio loptu Belli.

"Odigrajte prvu za servis. Redovna je igra i rezerve će ulaziti kada ja odredim i umesto koga ja odredim." Profesor je izjavio.

Bella je bacila loptu i servis je bio određen za Pixien tim. Igra je išla prilično dobro i bez ijednog incidenta dok Bella nije odlučila da igra prljavo i natera svoje pratioce da sabotiraju Pixie.

"Dobro si?" Riley je upitala Pixie koja je pre pet sekundi poljubila pod.

"Odlično." Sarkazam je sipeo iz male devojke. "Koliko nam fali do pobede?"

ApocalypseWhere stories live. Discover now